Ik ben ook niet zo heel goed meer wakker.quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.![]()
Maar nu.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo' nu weten jullie ook mijn donkere kant.![]()
Volgens mij zitten jullie nog in een beetje raar avondritme.quote:
Nou ja laatste post en dan moet hij er zich aan houden toch?quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat ik snel was, maakt het wel weer goed toch?![]()
Dit keer vroeg ik mij dat niet eens af.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
14 stropdassen, wamotjedermee? En op dat soort momenten vraag je je volgens mij vaak af waarom je het repareren niet gewoon eerder had gedaan.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
En wat ook meespeelt is dat Nick zijn vriendje vorig weekend zich in die kast verstopte.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
KANONE, wil ik vanavond weg staat me achterband een beetje leeg te wezen.
[GEKNIPT WEGENS ERNSTIG TAALGEBRUIK]
Moet ik morgen met de FIETS naar het werk.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wel hoe ver Gilex is lopend?quote:Op maandag 7 november 2005 07:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Heb je nog niet kunnen zien wat er in zit?
En heb je in de buurt niet een motorshop die maandags geopend is? Ben ik even blij dat ik Gilex lopend kan bereiken hierzo...
![]()
Laat staan met een motor aan de hand
Klote bwt![]()
Acceptabel ver als je een lekke band hebquote:Op maandag 7 november 2005 08:12 schreef hicham het volgende:
Weet je wel hoe ver Gilex is lopend?Laat staan met een motor aan de hand [afbeelding]
Klote bwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 08:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijdEven afwachten tot richard zich weer meldt hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |