Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveerquote:Op maandag 7 november 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?
Daar wou ik eigenlijk nog met je over MSNen maar kennelijk MSN je niet op stage
[..]
WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaan
Karten, paintball, winter-off-road-rijdenquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?
Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden![]()
okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.![]()
Kan wel gewoon inloggen en posten,heel merkwaardig allemaal.
Goeie morgen trouwens allemaal.![]()
Dat was toch ook al de bedoelingquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?
Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden![]()
okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?quote:Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveer(neem wel een boek mee, er zijn er meer die zo binnen lopen)
Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoorquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
[..]
Dat was toch ook al de bedoeling![]()
Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
[..]
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?of is Hyperpro ook van WP?
En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk![]()
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
[..]
Dat was toch ook al de bedoeling![]()
Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
[..]
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?of is Hyperpro ook van WP?
En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk![]()
BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug nietquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isis het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
![]()
Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oidquote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoorJe kan zelf de onderdelen halen (of je veer bregnen) of als je het niet zelf wil doen, een afspraak maken en er op wachten
btw, wat is je msn adres
Ok, zal even kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isis het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
![]()
Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug nietmaar jullie mogen natuurlijk ook gewoon zonder mij gaan
Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.![]()
quote:
animo is er welquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Had je maar moeten motorrijden gisterquote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Bah.. zit ik met een allergische reactie. Heb me ziek gemeldt voor de tentamens![]()
Bowlen ist coolquote:Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oid
[..]
Ok, zal even kijken
[..]
Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?
Dude, 1200cc, who cares about the facequote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?
[..]
Heb ik stiekem ook gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je maar moeten motorrijden gister
Thanks.. ik kruip mijn nestje weer inquote:
Wat ik allemaal in m'n buddy hebquote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
WTF, is de zomer nu al voorbij
Voor de bandenstukrijders onder ons :
Ik heb deze alijd bij:
[afbeelding]
natuurlijk orgineel bmw....
wat is daar nu origineel bmw aan? heb ik ook onder mijn zadel, is het dan origineel suzuki?quote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
WTF, is de zomer nu al voorbij
Voor de bandenstukrijders onder ons :
Ik heb deze alijd bij:
[afbeelding]
natuurlijk orgineel bmw....
quote:Op maandag 7 november 2005 11:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wat is daar nu origineel bmw aan? heb ik ook onder mijn zadel, is het dan origineel suzuki?
quote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ik allemaal in m'n buddy heb
Naast m'n schijfremslot en standaard gereedschapssetje dat bij de Bandit hoort![]()
[afbeelding]
Overkill, en je zult net zien dat hetgeen ik nodig heb er dan weer net niet tussen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |