Jawel, ga eens een trein koppen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:43 schreef Beach het volgende:
ik hoop iet at i k vefeledfn ben gewwets in h3et oirgem fdel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:08 schreef Sandraugiga het volgende:Jij ook al? Jullie lijken wel een griepje...
Vanavond, eerst ff geld verdienenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:40 schreef Hugster het volgende:
ik dacht al, waar is hij nou weer gebleven![]()
Pics van je nieuwe casa?
een 190D Fanboy Gangster natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:35 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat? Grieperig, of een look a like van Sjoewe?
gisteren toevallih 50 minuten gorden en joling op Vinkenslag zitten kijkenquote:
pay upquote:
Heb je die omkatbakken en dergelijke ook gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren toevallih 50 minuten gorden en joling op Vinkenslag zitten kijken
wat een auto's staan daar zeg, teeeering![]()
![]()
kattenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb je die omkatbakken en dergelijke ook gezien?
Ja tot de politie achter je aanzit of de eigenaar op je stoep staatquote:
hoiquote:
Die heb ik hier gehad. Ze kwamen voor de vorige bewoner.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja tot de politie achter je aanzit of de eigenaar op je stoep staat![]()
![]()
Geweldige ex had ik![]()
ghhihihi dat int begin dat ik hier woonde vaste prikquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Die heb ik hier gehad. Ze kwamen voor de vorige bewoner.![]()
Paar dagen later staat er een deurwaarderGa je huiswerk doen kneus, ik sta als enig bewoner op dit adres ingeschreven
![]()
altijd leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef lipje het volgende:
tja hij is niet onvrijwillig vertrokken. Hij verhuurde dit huis ook onder. Vier man a 400 euro. voor een 300 euro appartementje
Ja, al een aantal dagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef lipje het volgende:
doet je motor t alweer?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Zit daar nog een verhaal achter ?quote:
Nah niet echt behalve dat ze van één persoon zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
1 van de 2 Zonda's is en roadster, en er staat op:quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:44 schreef Thermo het volgende:
Nice collection.
Snap alleen niet waarom je 2x een zonda wil + 2x een murcielago.
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!quote:
Thanks Muukquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Volgens mij is het een Porsche carerra GT btw ipv een AMquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
1 van de 2 Zonda's is en roadster, en er staat op:
Zonda C12S roadster
Zonda C12S
Koenigsegg CCR
Ferrari F40
Ferrari F50
Lamborghini Murciélago
Lamborghini Diablo
Aston Martin V8 Vantage
dus ook geen 2 Murciélago's
hmmm ff wat veranderen bij crewquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks Muuk.
Pfoeh *alles ingevuld heeft*
nee. Aston Martin en Diablo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Porsche carerra GT btw ipv een AM
http://img14.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=0f6_hairy02.jpgquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Porsche carerra GT btw ipv een AM
Ipv de diablo had ik heel het lijstje goed
edit.. en toch denk ik niet dat het een diablo is.
alexxx voor MODquote:
Dat moest ik ook veranderen, ben het er geheel mee eensquote:
Dude die foto's had ik dus nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. Aston Martin en Diablo.
[afbeelding]
Oeh, als ik die toch tegen zou komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
D'r stond toch dat er al een topic over is. moet je ff zoeken he!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dude die foto's had ik dus nog niet gezien
Handig
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r stond toch dat er al een topic over is. moet je ff zoeken he!
ja?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeh, als ik jou toch tegen zou komen.
Je mag mijn auto poetsenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef Fugie het volgende:
verveling !
Nou ja, 'poetsen'.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Fugie het volgende:
auto poetsen
en 8 uur poetsen en dan zo weinig dan doe je iets echt FOUT
mm dat kan, heb ik ook weleens gedaan met me vectra dat duurde ook wel langquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja, 'poetsen'.
Commandant ? ofzoiets? Best veel werk.
Er zat namelijk vieze lelijke striping op.
En dat ben ik er af aan het 'poetsen' en dat is verdomd veel werk.
Oh jee, volgens mij had mijn vader het .. nee toch niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
mm dat kan, heb ik ook weleens gedaan met me vectra dat duurde ook wel lang![]()
waxxen kost ook nog steeds een uur of 2
In welk land is dit genomenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor zo ver ik kan zien staan de Pagani Zonda C12-S, de Murcielago en de F40 iig op een Frans kenteken.quote:
FO SHOquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
Huggie
Sjoewepoewe!
FBG 4 LIFE!
Neequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Fugie het volgende:
thermo zaterdag jij bij villalobos in fuse ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
Gisteren gratis boodschappen gedaan
[afbeelding]
Dat monster zuipt zoveel diesel, de kadett is goedkoper somsquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:43 schreef Hugster het volgende:
waarom was je trouwens niet met je 190?
is zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat monster zuipt zoveel diesel, de kadett is goedkoper soms.
Komt bij mij voornaamelijk door de tjoening.quote:
Ik ga in een leader van een of ander programma figurerenquote:
Wat een heerlijke actie weer van die Jortquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef ook_gek het volgende:
http://mov.quotemedia.nl/quotenet/vanessa%20den%20haag.mpg
Hahah ik ga kapot gekHoe hard ook om dit gewoon op straat te zeggen
Dat hij al die tijd fondsen staat op te noemenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
http://mov.quotemedia.nl/quotenet/quote_blokkerdef.mpg
Heren blokker doneer even 1.4 miljard aan het goede doel. Dan stuiter u zo naar de 501ste plek en dan bent u van al die negatieve aandacht af. Dus ben en papier bij de hand. Stichting aap giro...
Man ik ga kapot
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Die van blokker is ook mooi. Yo blokkertjes
Ik vind die semi-bekakte stem van hem zooooo heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef ook_gek het volgende:
en die van vanessa. Stop met dat investeren in je voor gevel en schop je man de top 300 in
Ga in de playboy of wij dat nou leuk vinden of niet haha
mooi bannerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Huh WTF een maybach cabrio
Lijkt me idd echt een gaaf plan jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zullen we een 190D kopen?
Mooi spuiten in de Fanboy Gangsters kleuren..
Voor op autoshows e.d.
lijkt me wel
giro'tje oprichtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lijkt me idd echt een gaaf plan ja!
Nu de pieken nog.
neej joh, ben al een uurtje aan het lurkenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heb ik geloof ik ook in mijn auto, JBL's
Hoe staat het met de promotie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej joh, ben al een uurtje aan het lurken![]()
De 3 bovenste foto's doen het niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedmiddag
Vandaag is het wat uiteglopen op mn werk. Klein foutje gemaakt met de heftruck
Ik moest meteen aan Youp denken
Kên nêt...niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedmiddag
Die lambo in het midden bovenaan zag ik deze week op de A27 richting utrecht rijden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah niet echt behalve dat ze van één persoon zijn
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedmiddag
Alleen wil PTA dat niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
God beginnen julie nuy ook alEen aantal mensen in ONZ wil ook al dat ik PTA mod word....
even F5-en, (mn uploader hikt) de drie bovenste zijn juist het leukst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De 3 bovenste foto's doen het niet...
Maar wat een stomme donder ben je.
Tel ik nog mee als PTA?quote:
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even F5-en, (mn uploader hikt) de drie bovenste zijn juist het leukst.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het wil? En bovendien, Tjabbo en TF bevallen goed![]()
Gelukkig zijn ze zo lekker serieus in ONZquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
God beginnen julie nuy ook alEen aantal mensen in ONZ wil ook al dat ik PTA mod word....
Ja. En als het daglicht is, en ik ben buiten, hangt ie altijd aan mn broek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd!
Maar heb jij altijd je camera bij je?
De laatste keer dat je zoiets zei he... drie dagen daarna was MutZ modquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zo lekker serieus in ONZ
als er een nieuwe mod komt word ik dat of Mukie einde verhaal.
En als jij mod word ben ik pleite![]()
Damn...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En als het daglicht is, en ik ben buiten, hangt ie altijd aan mn broek.
Liefquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wel!
Wil jij Alexxxx als mod hebben dan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat je zoiets zei he... drie dagen daarna was MutZ mod
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lief
Ja, dat lijkt me wel humor ja
Nee dat is lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga maar terug lezen kneus
![]()
Want ik was 1 van de weinige die voor mutz was![]()
quote:
Beter dan alexxxxx. Zweer je het als hij mod word verkas ik ergens anders op fok. Maar laat ik PTA voor wat het is.quote:
Voor zover ik weet is er geen modwissel aan de orde in PTA, dus maak je niet druk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter dan alexxxxx. Zweer je het als hij mod word verkas ik ergens anders op fok. Maar laat ik PTA voor wat het is.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef Xtreem het volgende:
TF, Tjabbo, zie daar mee de 'aanbeveling' van ook_gek voor Alexxxxxxxxxxxxxxx als mod
Ik ben bang dat wanneer hij mod wordt ik 99% van de topics niet meer hoef te lezen en het een 2e buzzybee wordtquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me echt wel wat hebben
Ik mag dat stuk langharig tuig wel
TF, hoe staat het met je ' verhuizing' naar leusden?
't is ook niet mijn favoriete user nee, maar om nou te verkassen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter dan alexxxxx. Zweer je het als hij mod word verkas ik ergens anders op fok. Maar laat ik PTA voor wat het is.
Ik denk niet dat hij topics zou verkloten... Er komen hooguit wat meer vrachtwagen topics... maar aangezien ik nu ook al vrijwel alleen de SC leesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer hij mod wordt ik 99% van de topics niet meer hoef te lezen en het een 2e buzzybee wordt.
jap ga ik doen dan jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is ook niet mijn favoriete user nee, maar om nou te verkassen?
Ik denk ook niet dat hij topics zou verkloten... waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij topics zou verkloten... Er komen hooguit wat meer vrachtwagen topics... maar aangezien ik nu ook al vrijwel alleen de SC lees![]()
Hoe vaak heb je mij de laatste tijd nog een topic zien starten? Juist omdat BuzzyBee nu een truckafdeling heeft, doe ik dat hie rnu niet meer. Ik post wel veel in het wrak van de week topic en in het centraal vrachtwagen topicquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij topics zou verkloten... waar staat dat dan?
Ik gok zo dat heel PTA vrachtwagen en andere barrels wordt ja...
Staat er niet, mijn ' standaard invulling' van een forum verkloten. Halverwege die zin snapte ik eindelijk waar jij op doelde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij topics zou verkloten... waar staat dat dan?
Ik gok zo dat heel PTA vrachtwagen en andere barrels wordt ja...
maandag en dinsdag meelopen.....twijfel nog steeds kwa afstand maar als het erg bevalt kan ik me daar wel overheen zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me echt wel wat hebben
Ik mag dat stuk langharig tuig wel
TF, hoe staat het met je ' verhuizing' naar leusden?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je mij de laatste tijd nog een topic zien starten? Juist omdat BuzzyBee nu een truckafdeling heeft, doe ik dat hie rnu niet meer. Ik post wel veel in het wrak van de week topic en in het centraal vrachtwagen topic
Oka!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Staat er niet, mijn ' standaard invulling' van een forum verkloten. Halverwege die zin snapte ik eindelijk waar jij op doelde.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Er is toch nog geen vacature en Tjab en TF doen het prima, dus waar janken we over?.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maandag en dinsdag meelopen.....twijfel nog steeds kwa afstand maar als het erg bevalt kan ik me daar wel overheen zetten
dat is het mooistequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
Dag X!
En vlad, hoeveel ben je al aangekomen?.
Voor je lijn wel ja, voor het hart enzo alleen wat minderquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is het mooistesinds ik in Canada zit ben ik alleen maar afgevallen
![]()
dus maanden alleen maar mcdonalds en hotdogs vreten is GOED voor de lijn![]()
weeg nu zo'n 65 kg![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
waarom zit je eigelijk in de US?
voor mij geen prob!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je lijn wel ja, voor het hart enzo alleen wat minder.
ik vind dat je MOD moet worden, van welk onderdeel mag je zelf kiezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
He ga je nog naar de HCC dagen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef Ballebek het volgende:
Zo, thuis
Kan mij iets herrineren over een tripje naar Essen met de 2 sletten maar dat kan ik mis hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He ga je nog naar de HCC dagen dan?
Ik heb veul te weinig kennis van auto's voor PTA mod.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zo lekker serieus in ONZ
als er een nieuwe mod komt word ik dat of Mukie einde verhaal.
Jo ga jij naar essen? Als er plek is wil ik wel meequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan mij iets herrineren over een tripje naar Essen met de 2 sletten maar dat kan ik mis hebben
Ga daar misschien ook wel ff kijken met een zak geld mee.
ik kom vooral in PTA en ONZ.. en van ONZ wil je geen mod zijn. En in PTA is geen behoefte aan een mod, dus voorlopig geen sollicitaties van mijn kant uit. Maar als ik gevraagd word, wie weetquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind dat je MOD moet worden, van welk onderdeel mag je zelf kiezen
als je die lelijke pookhoes maar d'r uit haaltquote:
eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef M5 het volgende:
[..]
als je die lelijke pookhoes maar d'r uit haaltdat is wel zo lelijk. over de rest heb ik het niet he
is een gewone 1.6quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:57 schreef M5 het volgende:
[..]
GMTA
wat voor motortje ligt er in?
nah.. 1.6 denk ik.. is geen GTi gok ik
Dat stinkt zoquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
is een gewone 1.6
GTI is alleen als 2 liter verkrijgbaar dacht ik.
Wat hij zegtquote:
Nicequote:
die is strakkies niet meer zo schattigquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een schatjecollega van me heeft m in het blauw
heb jij dan ff minimaal 4000 euro voor me?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Ballebek het volgende:
Had dan die 300ZX die hier in de straat staat gekocht...
3 liter biturbo
Oh ja, stond, hij is vorige week gejat![]()
Hahahah dat ga je niet menen!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Ballebek het volgende:
Had dan die 300ZX die hier in de straat staat gekocht...
3 liter biturbo
Oh ja, stond, hij is vorige week gejat![]()
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel opquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb jij dan ff minimaal 4000 euro voor me?
laatste model 300ZX?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel op![]()
Nee en een supra of Ferrari nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor centrale deurvergrendeling, automatische ramen (kosten bij heuts samen) 265 euroquote:
Oeh oeh oeh ik ruik een topic met heeel veeeeeeeel foto'squote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor centrale deurvergrendeling, automatische ramen (kosten bij heuts samen) 265 euro
Nieuwe pook natuurlijk en matten.
Kleine dingen eerst...
Velgjes heb ik nog, zijn redelijk ok.
Radio wordt as we write geregeld, heb nog wat infiniti boxjes, 2 versterkers plus een leuk kistje voor de bass (die gaan er ws dit weekend al in).
Daarna een leuke bumperset en een uitlaatje.
Verlagen hoeft niet, is al gedaan
dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
de ford sierraquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:19 schreef hermandeperman het volgende:
Mooi bakkie Mukie!
Wat heb je met de escrot gedaan?
mijn oude nx had dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef BoJo het volgende:
zelfs mijn 205 uit 1988 heeft centrale deurvegrendeling en electrische ramen![]()
Ohw, was het een sierraquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
de ford sierragaat morgen op marktplaats.
Heb nog rs velgjes, 3 paar koplampen, mistlichten, nieuwe gril etc...
Dus iets zal hij nog wel opbrengen
200 moet wel lukkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, was het een sierra.
Maar idd, iets zal hij dan nog wel opbrengen ja, wat hoop je ervoor te kunnen vangen?
I knowquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
geinig dingetje hoor, ik heb alleen een afschuwelijke hekel aan 3 spaaks velgen![]()
Nee gek, ik heb geen tijd voor die onzin en ik zit alleen in pta scquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehe, mij best!
Maarre... was jij gisteren in R'dam?
Als hij nog rijdt moet je er toch wel mee voor kunnen vangen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
200 moet wel lukken
Ik ga voor de 250, heeft apk tot volgend jaar oktober dus...
Omdat ik precies dezelfde Jeep hier zag cruisen, maar kon niet goed zien wie erin zat, maar 't was iig een vent met een bril...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb geen tijd voor die onzin en ik zit alleen in pta sc
Enne nee niet in Rotterdam, hoezo ?![]()
ik rij er alleen in het weekend in (soms)quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik precies dezelfde Jeep hier zag cruisen, maar kon niet goed zien wie erin zat, maar 't was iig een vent met een bril...
Donderdagavond is weekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij er alleen in het weekend in (soms)![]()
ja dan heb ik tenminste wat bij me wat gezellig mee zuiptquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef Fugie het volgende:
alleen in het weekend als je gaat zuipen toch ?
my bad, heb teveel les gehad op vrijdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagavond is weekend.
voor luxepaarden wel ja, niet voor ons werkpaardenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagavond is weekend.
Je bent geheel vrijwillig uit dat luxeleventje gestapt meen ik me te kunnen herinneren....quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor luxepaarden wel ja, niet voor ons werkpaarden![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent geheel vrijwillig uit dat luxeleventje gestapt meen ik me te kunnen herinneren.....
ach ik ben wel af van , studiepunten niet halen, tentamens, kut koters en mafkezen, zeikende ouders over school, doods saaie colleges... stuk beter nuquote:
Studiepunten moet je gewoon even scorenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben wel af van , studiepunten niet halen, tentamens, kut koters en mafkezen, zeikende ouders over school, doods saaie colleges... stuk beter nu![]()
Ach alleen geen schoolvakanties meer en spijbelen
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke puntquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Studiepunten moet je gewoon even scoren. Bij mij op school zitten geen kutkoters en mafkezen
! Zeikende ouders moet je gewoon negeren
. College's zijn bij mij wel leuk
. Had je wel de goede opleiding gekozen?
ja precies het zelfde geld voor mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke punt![]()
Technische opleiding kiezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke punt![]()
ik zuig in wiskundequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technische opleiding kiezen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik ook van.... neeeeeeeeeeeeeeeee.
maar doe geen hts luchtvaarttechnologiequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technische opleiding kiezen
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...
Is ook wat voor te zeggen idd !quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
ik doe het wel zo, cursusjes doen langzaam omhoog groeien vind het wel best zo![]()
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef M5 het volgende:
[..]
maar doe geen hts luchtvaarttechnologie
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...
Juhquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef M5 het volgende:
[..]
dat wilde ik nog niet niet zeggen, maar je heb wel meer kans op werk in NL denk ik
Daar had je het ding toch niet voor gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef BoJo het volgende:
ohja, vandaag m'n werk mobiel gekregen, 30 min later werd ik er gelijk al op gebelt![]()
![]()
1 voor de klant en 2 voor je zelf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga trouwens morgenavond tappen in een kroeg!
nee ! belachelijk !quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar had je het ding toch niet voor gekregen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 voor de klant en 2 voor je zelf.
1 voor de klant en 2 voor je zelf.
1 voor de klant en 2 voor je zelf
1 voor de klant en 3 voor je zelf
Wheheh
het was er zo 1ntje die een titel van 3 regels onderaan z'n naam heeft staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb je de bewuste beller toch ook wel duidelijk gemaakt hoop ik èh.
En dan durf je dat niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was er zo 1ntje die een titel van 3 regels onderaan z'n naam heeft staan![]()
Een 190D?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
OP voor het volgende deel staat al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |