Jawel, ga eens een trein koppen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:43 schreef Beach het volgende:
ik hoop iet at i k vefeledfn ben gewwets in h3et oirgem fdel
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:08 schreef Sandraugiga het volgende:Jij ook al? Jullie lijken wel een griepje...
Vanavond, eerst ff geld verdienenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:40 schreef Hugster het volgende:
ik dacht al, waar is hij nou weer gebleven![]()
Pics van je nieuwe casa?
een 190D Fanboy Gangster natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:35 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat? Grieperig, of een look a like van Sjoewe?
gisteren toevallih 50 minuten gorden en joling op Vinkenslag zitten kijkenquote:
pay upquote:
Heb je die omkatbakken en dergelijke ook gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren toevallih 50 minuten gorden en joling op Vinkenslag zitten kijken
wat een auto's staan daar zeg, teeeering![]()
![]()
kattenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb je die omkatbakken en dergelijke ook gezien?
Ja tot de politie achter je aanzit of de eigenaar op je stoep staatquote:
hoiquote:
Die heb ik hier gehad. Ze kwamen voor de vorige bewoner.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja tot de politie achter je aanzit of de eigenaar op je stoep staat![]()
![]()
Geweldige ex had ik![]()
ghhihihi dat int begin dat ik hier woonde vaste prikquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Die heb ik hier gehad. Ze kwamen voor de vorige bewoner.![]()
Paar dagen later staat er een deurwaarderGa je huiswerk doen kneus, ik sta als enig bewoner op dit adres ingeschreven
![]()
altijd leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef lipje het volgende:
tja hij is niet onvrijwillig vertrokken. Hij verhuurde dit huis ook onder. Vier man a 400 euro. voor een 300 euro appartementje
Ja, al een aantal dagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:10 schreef lipje het volgende:
doet je motor t alweer?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Zit daar nog een verhaal achter ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |