wat kost een aanhanger?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:24 schreef Herkauwer het volgende:
En hoeveel moet je dan betalen? [afbeelding]
TERING NET GEWASSEN! DE KLOOTZAK!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:23 schreef Het_Biertje het volgende:
jahoor, de buurman heeft net voor m'n deur met een aanhanger een deuk in m'n net gewassen Volvo gereden
Dat wordt betalen![]()
Ja, dat is al helemaal erg he!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:24 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
TERING NET GEWASSEN! DE KLOOTZAK!
JE RIJDT TOCH GEEN DEUK IN EEN NET GEWASSEN AUTO?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:32 schreef mstx het volgende:
Boeie, het is maar een volvo.
Een huisarts verdiend wel wat meer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:36 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Haha zo'n ouwe! Ben je huisarts?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:38 schreef rashudo het volgende:
Volgens mij heb jij een namaakvolvo, want echte volvo's zijn veelste hard om een deuk in te rijden.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:36 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Haha zo'n ouwe! Ben je huisarts homeopathisch genezer?
Zo'n oude bak verdient gewoon minstens 1 deukquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:38 schreef FotzeH het volgende:
Dat is idd een best ouwe volvo als het zo zie.. maar het is nog steeds geen rede om er een deuk in te rijden.. alhoewel![]()
boeie, er zitten heavy duty veren in. geen centje pijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:40 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Als je zo met auto's omgaat, ben je nieteens een volvo waard...
Zaten die maar aan de buitenkant hè? Nu heeft ie toch een lelijk schrammetjequote:Op vrijdag 4 november 2005 09:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
boeie, er zitten heavy duty veren in. geen centje pijn.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Zaten die maar aan de buitenkant hè? Nu heeft ie toch een lelijk schrammetje![]()
ik krijg toch doekoequote:Op vrijdag 4 november 2005 09:44 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Zaten die maar aan de buitenkant hè? Nu heeft ie toch een lelijk schrammetje![]()
er is ALTIJD een goed moment om je auto te wassenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:32 schreef knox_ het volgende:
Jij wast om 9 uur 's ochtends je auto? dat is vragen om problemen
Hoeveel? Meer vagen dan het waard is natuurlijk, kan je nog wat bier kopen.quote:
Garage zegt 900 eu.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoeveel? Meer vagen dan het waard is natuurlijk, kan je nog wat bier kopen..
Dat is Surinaams voor geld.quote:
Zo veel voor een kras/deuk, wat een afzetters.quote:
ik heb een keer bijna 1000 euro kunnen vangen, door de stupiditeiten van een achteruitrijdende vrouw. En dat voor een auto van 250 euroquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo veel voor een kras/deuk, wat een afzetters..
Werkt je buurman niet toevallig voor een garagebedrijf en is hij door jou gesnapt?.
toen ik nog eem witte vw polo had kreeg ik 1230 voor een ingedeukte achterklep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb een keer bijna 1000 euro kunnen vangen, door de stupiditeiten van een achteruitrijdende vrouw. En dat voor een auto van 250 euro![]()
Fotoboek van Het_Biertjequote:Op vrijdag 4 november 2005 09:52 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Het_Biertje is een surinamer?
Als ik die foto eens goed bekijk mag je je oprijpad ook wel eens aanvegen... al die kapotgereden eikels enzo... een homeopatisch genezer moet wel representatief zijn... net als zijn auto en oprijpad..quote:
ik heb me de onderdelene op de sloop gehaald en zelf erop gezetquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
toen ik nog eem witte vw polo had kreeg ik 1230 voor een ingedeukte achterklep.![]()
niet uigedeukt natuurlijk, gebruikte die shit toch nooit
Waarom praat hij dan Surinaams?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Fotoboek van Het_Biertje
Ik denk het niet.
Hij is wigger?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:56 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Waarom praat hij dan Surinaams?
Hey, nu heb ik ook een keer in OUD gepost.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:59 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Had je mijn nichtje die vannacht geboren is al gezien?
Zwangerschap en Geboorte, deel 160
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:40 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Zo'n oude bak verdient gewoon minstens 1 deuk
Wie zet er dan ook een hond achter het stuur.quote:
Volvo's zijn stoer. Verder is volvo het meest mannelijke merk. Van alle merken heeft volvo het hoogste percentage mannelijke bestuurders. Dus als jij volvo stom vind, ben jij ook stom. En een mietje. Een girley-man. Lekker puh.quote:
Een hummer is nog mannelijker, en denk dat het percentage vrouwen daarin lager ligt dan bij een volvo. (Ik wil wel cijfers zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:23 schreef rashudo het volgende:
[..]
Volvo's zijn stoer. Verder is volvo het meest mannelijke merk. Van alle merken heeft volvo het hoogste percentage mannelijke bestuurders. Dus als jij volvo stom vind, ben jij ook stom. En een mietje. Een girley-man. Lekker puh.
Hier in nederland hebben we geen hummers, en wat er in pseudo-SUV's rondrijdt zijn voor het merendeel overjarige teutebellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |