Wat ziet ze er lief uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:28 schreef Triangeljosti het volgende:
Maylin ongeveer 4 uur oud en alweer thuis:
[afbeelding]
het was wat donker, dus beetje slechte foto
Gefeliciteerd met je goede echo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:28 schreef Tamea het volgende:
* Tamea is verliefd, op de echofoto![]()
Ik ben geschat op 12 weken, dus dan zou het 19 mei worden, maar ik zie wel wat de vk ervan zegt, maandagavond.
thanks, hij heet Michaquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef bixister het volgende:
martineke gefeliciteerd! hoe heettie?
Dat zal best! Ik had dit nog niet eerder gehad, vandaar dat ik het me afvroeg. Het is nu helemaal opgehouden trouwens.quote:Op zondag 6 november 2005 10:28 schreef Randa_v het volgende:
Denk maar zo, dat het lichaam zich goed aan het voorbereiden is en al het werk wat nu gebeurd is alleen maar meegenomen.
Een supermarkt???quote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef Ingrid19 het volgende:
Waar haal je kratten vandaan?
Anders zal het wel op een 1 persoonsbed moeten helaas. Leuk in de huiskamer.![]()
een supermarkt jahquote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Een supermarkt???
Ik wil juist in de huiskamer bevallen, heb ik tenminste alles bij de hand en hoef ik niet ver om naar het toilet te willen enzo.
Ow. Zulke kratten!quote:Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef Githa het volgende:
Bij de supermarkt. Hier heb ik gewoon gemeld dat het voor een bevalling was en kon ze tegen betaling van het statiegeld zo meenemenik had er geloof ik 8 ofzo
![]()
en bij het terug brengen kreeg ik natuurlijk dat statiegeld terug....
Ik reageerde eigenlijk ook niet op jouquote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef Githa het volgende:
[..]
een supermarkt jahdat is toch niet zo vreemd ?
jaa alles is goedquote:Op zondag 6 november 2005 17:45 schreef Githa het volgende:
Oooohw, dat schiet op![]()
Gaat alles goed? ...
Had je dat niet meteen kunnen bedenken?quote:Op zondag 6 november 2005 18:03 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het al ff opgelost! Gewoon het onderstel verlagen, was een kwestie van vijf minuutjes en acht schoefjes los- en vastdraaien.
je bedoelt die blauwe ?quote:Op zondag 6 november 2005 18:25 schreef moussy het volgende:
die dunne van plastic
Ok. Die witte, die voor die blauwe ligt is ook een grote. Ze zijn volgens mij even groot. 1 van die 2 leek mij al het meest logisch.quote:Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef Githa het volgende:
Jah die blauwe .... tevens de grootste.
en misschien ook even vragen aan welke kant de VK het liefste werkt voro je dadelijk het zeiltje heel leuk links op het bed legt en je VK graag rechts aan het bed werkt![]()
Ik had gewoon zo'n klein groen matrasje onder m'n hoeslaken gelegd, ik wist ook niet welke er hoorde te liggen. Oh en in de auto had ik er ook vast 1 klaar gelegd, in het zijvakje van de deur, voor het geval dat....quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ok. Die witte, die voor die blauwe ligt is ook een grote. Ze zijn volgens mij even groot. 1 van die 2 leek mij al het meest logisch.
Vastplakken lijkt me een goed plan! Ik ben al helemaal ingelezen!quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef bixister het volgende:
ingrid bij mij was de witte het grootst en bedoeld voor in je bed die laatste weken. tip: je kunt 't zeiltje met wat schilderstape vastplakken op je matras, anders blijft 't maar schuiven. en dan gewoon een molton + hoeslaken eroverheen, dan zweet 't ook wat minder. maar kraken doet 't toch wel!succes deze laatste weken, hoe kijk je tegen de bevalling aan? al helemaal 'ingelezen'?
igraine, in de deur van de auto!dat beschermt niet echt tegen gebroken vliezen!
Hier was het ook neit gepland, maar gelukkig wil papa wel heel graag papa wordenquote:Op zondag 6 november 2005 18:03 schreef pinquit het volgende:
[..]
jaa alles is goedgezellig getrappel enzo
alleen was het verder niet echt gepland en de papa wil nou ook niet bepaald papa worden dus daar ben ik me een beetje op aan het voorbereiden en woon nog bij mn ma.
maar alles komt goed![]()
that's for sure
Weet ik nog nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Randa, ben je echt van plan om tegen die tijd in het eenpersoonsbed te gaan slapen ook?
Meer zodat op het moment dat ik naar het ZKH zou moeten met gebroken vliezen deze even op de stoel gedrapeerd zou kunnen worden....quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef bixister het volgende:
igraine, in de deur van de auto!dat beschermt niet echt tegen gebroken vliezen!
Ja, maar ik bedoelde 's nachts... ik begreep uit dat berichtje niet of je ook niet iets over je gewone bed had gelegd voor het geval dat...quote:Op maandag 7 november 2005 09:48 schreef Randa_v het volgende:
Weet ik nog niet![]()
. Ligt wel beter dan de bank waarschijnlijk, waar ik nu mijn middagdutjes op doe.
quote:Op maandag 7 november 2005 11:13 schreef Lishe het volgende:
Oei, oei, het einde komt in zicht voor enkele van jullie! Spannend hoor! Natuurlijk allemaal veel succes!
Ik had de kracht van de zeiltjes zwaar onderschat. De ombouw van ons bed is bekleed met oranje ribstof dus ik was doodsbang dat er iets met mijn bed en de matrassen zou gebeuren. Ik had dus, werkelijk waar, ons bed bekleed met doorzichtig landbouwplastic....Nu klinkt het vast idioot, maar zwanger vond ik het echt hartstikke nodig
![]()
In het boek "Veilig Bevallen"geven ze ook aan dat het vruchtwater geen plekken of geuren achterlaat en dat een onderlegger maar gaat zweten, doe dan liever een maandverbandje in je onderbroek werkt net zo goed.quote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef moussy het volgende:
Nou en dan nog, dat vruchtwater is zo steriel als wat. Dat geeft echt geen vlekken en gaat ook niet stinken. Weet ik uit ervaring
Ehm, bij deze dan!quote:
Goede datum!quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef Belana het volgende:
Ik ben, als alles goed gaat, 15 juli uitgerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |