Mogge dames en heren
Wat zijn er de afgelopen 3 weken toch een hoop kindjes geboren en een hoop delen volgeschreven! Ik heb gister op mijn gemak alles bij gelezen en kan dus nu eindelijk reageren.
Wennie gefeliciteerd met Robin!
die naam is het bij ons op het allerlaatste moment tóch niet geworden Mooie vent hoor!
Triangeljosti gefeliciteerd met je nichtje, leuke naam!
Biebz en Xlarge van harte met jullie schoonheid Amber, geniet van elkaar!
Jelief en Mike-air ook al een mooie meid op de wereld gezet met een hele mooie naam, proficiat!
En natuurlijk Kady, meisje hou je taai hoor en van harte gefeliciteerd met je ouders!
En last but not least alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd, dat jullie maar een voorspoedige zwangerschap mogen hebben!
Hartstikke bedankt voor het meeleven en de felicitaties voor onze Tobias. Het is een heerlijk ventje
![]()
(natuurlijk) en hij doet het goed! Na een week in de couveuse mocht Tobias er afgelopen donderdag alweer uit om de overstap te maken naar een warmtebedje. Daar doet hij het zo goed in dat de verwachting is dat hij zeer binnenkort al mag overstappen naar een gewoon wiegje (misschien vandaag al wel).
Vanmiddag gaan we weer naar onze zoon toe en dan mag hij weer aan de borst. Deze mama is gehavend uit de strijd gekomen (een knip, daarop uitgescheurd, gekneusd stuitje, aambeien en 3 verschillende verdovingen tijdens het hechten die niet werkten
![]()
en een enorme blauwe plek, Tobias lag in kruinligging, wilde dus met zijn voorhoofd eerst ) dat resulteert in een nogal pijnlijk onderkantje...
![]()
Hopelijk gaat dat nu snel wat beter want de bevalling zelf vond ik niet zwaar of wat dan ook, maar alle pijn achteraf valt me ongelooflijk tegen.
De blauwe plek op Tobias zijn voorhoofd komt door de kruinligging en trekt alweer aardig weg gelukkig! Mijn bevallingsverhaal zet ik nog in het juiste topic en dan zal ik binnenkort overstappen naar het baby'tjes topic.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana