ik kom vooral in PTA en ONZ.. en van ONZ wil je geen mod zijn. En in PTA is geen behoefte aan een mod, dus voorlopig geen sollicitaties van mijn kant uit. Maar als ik gevraagd word, wie weetquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind dat je MOD moet worden, van welk onderdeel mag je zelf kiezen
icoontje naast de TT in hun AT?
als je die lelijke pookhoes maar d'r uit haaltquote:
eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef M5 het volgende:
[..]
als je die lelijke pookhoes maar d'r uit haaltdat is wel zo lelijk. over de rest heb ik het niet he
is een gewone 1.6quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:57 schreef M5 het volgende:
[..]
GMTA
wat voor motortje ligt er in?
nah.. 1.6 denk ik.. is geen GTi gok ik
Dat stinkt zoquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
is een gewone 1.6
GTI is alleen als 2 liter verkrijgbaar dacht ik.
Wat hij zegtquote:
Nicequote:
die is strakkies niet meer zo schattigquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een schatjecollega van me heeft m in het blauw
heb jij dan ff minimaal 4000 euro voor me?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Ballebek het volgende:
Had dan die 300ZX die hier in de straat staat gekocht...
3 liter biturbo
Oh ja, stond, hij is vorige week gejat![]()
Hahahah dat ga je niet menen!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Ballebek het volgende:
Had dan die 300ZX die hier in de straat staat gekocht...
3 liter biturbo
Oh ja, stond, hij is vorige week gejat![]()
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel opquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb jij dan ff minimaal 4000 euro voor me?
laatste model 300ZX?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel op![]()
Nee en een supra of Ferrari nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor centrale deurvergrendeling, automatische ramen (kosten bij heuts samen) 265 euroquote:
Oeh oeh oeh ik ruik een topic met heeel veeeeeeeel foto'squote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor centrale deurvergrendeling, automatische ramen (kosten bij heuts samen) 265 euro
Nieuwe pook natuurlijk en matten.
Kleine dingen eerst...
Velgjes heb ik nog, zijn redelijk ok.
Radio wordt as we write geregeld, heb nog wat infiniti boxjes, 2 versterkers plus een leuk kistje voor de bass (die gaan er ws dit weekend al in).
Daarna een leuke bumperset en een uitlaatje.
Verlagen hoeft niet, is al gedaan
dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
de ford sierraquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:19 schreef hermandeperman het volgende:
Mooi bakkie Mukie!
Wat heb je met de escrot gedaan?
mijn oude nx had dat ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef BoJo het volgende:
zelfs mijn 205 uit 1988 heeft centrale deurvegrendeling en electrische ramen![]()
Ohw, was het een sierraquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
de ford sierragaat morgen op marktplaats.
Heb nog rs velgjes, 3 paar koplampen, mistlichten, nieuwe gril etc...
Dus iets zal hij nog wel opbrengen
200 moet wel lukkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, was het een sierra.
Maar idd, iets zal hij dan nog wel opbrengen ja, wat hoop je ervoor te kunnen vangen?
I knowquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
geinig dingetje hoor, ik heb alleen een afschuwelijke hekel aan 3 spaaks velgen![]()
Nee gek, ik heb geen tijd voor die onzin en ik zit alleen in pta scquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehe, mij best!
Maarre... was jij gisteren in R'dam?
Als hij nog rijdt moet je er toch wel mee voor kunnen vangen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
200 moet wel lukken
Ik ga voor de 250, heeft apk tot volgend jaar oktober dus...
Omdat ik precies dezelfde Jeep hier zag cruisen, maar kon niet goed zien wie erin zat, maar 't was iig een vent met een bril...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb geen tijd voor die onzin en ik zit alleen in pta sc
Enne nee niet in Rotterdam, hoezo ?![]()
ik rij er alleen in het weekend in (soms)quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik precies dezelfde Jeep hier zag cruisen, maar kon niet goed zien wie erin zat, maar 't was iig een vent met een bril...
Donderdagavond is weekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij er alleen in het weekend in (soms)![]()
ja dan heb ik tenminste wat bij me wat gezellig mee zuiptquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef Fugie het volgende:
alleen in het weekend als je gaat zuipen toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |