Staat er niet, mijn ' standaard invulling' van een forum verkloten. Halverwege die zin snapte ik eindelijk waar jij op doelde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij topics zou verkloten... waar staat dat dan?
Ik gok zo dat heel PTA vrachtwagen en andere barrels wordt ja...
maandag en dinsdag meelopen.....twijfel nog steeds kwa afstand maar als het erg bevalt kan ik me daar wel overheen zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me echt wel wat hebben
Ik mag dat stuk langharig tuig wel
TF, hoe staat het met je ' verhuizing' naar leusden?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je mij de laatste tijd nog een topic zien starten? Juist omdat BuzzyBee nu een truckafdeling heeft, doe ik dat hie rnu niet meer. Ik post wel veel in het wrak van de week topic en in het centraal vrachtwagen topic
Oka!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Staat er niet, mijn ' standaard invulling' van een forum verkloten. Halverwege die zin snapte ik eindelijk waar jij op doelde.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Er is toch nog geen vacature en Tjab en TF doen het prima, dus waar janken we over?.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maandag en dinsdag meelopen.....twijfel nog steeds kwa afstand maar als het erg bevalt kan ik me daar wel overheen zetten
dat is het mooistequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
Dag X!
En vlad, hoeveel ben je al aangekomen?.
Voor je lijn wel ja, voor het hart enzo alleen wat minderquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is het mooistesinds ik in Canada zit ben ik alleen maar afgevallen
![]()
dus maanden alleen maar mcdonalds en hotdogs vreten is GOED voor de lijn![]()
weeg nu zo'n 65 kg![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
waarom zit je eigelijk in de US?
voor mij geen prob!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je lijn wel ja, voor het hart enzo alleen wat minder.
ik vind dat je MOD moet worden, van welk onderdeel mag je zelf kiezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
God beginnen julie nuy ook alEen aantal mensen in ONZ wil ook al dat ik PTA mod word....
He ga je nog naar de HCC dagen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef Ballebek het volgende:
Zo, thuis
Kan mij iets herrineren over een tripje naar Essen met de 2 sletten maar dat kan ik mis hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He ga je nog naar de HCC dagen dan?
Ik heb veul te weinig kennis van auto's voor PTA mod.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zo lekker serieus in ONZ
als er een nieuwe mod komt word ik dat of Mukie einde verhaal.
En als jij mod word ben ik pleite![]()
Jo ga jij naar essen? Als er plek is wil ik wel meequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan mij iets herrineren over een tripje naar Essen met de 2 sletten maar dat kan ik mis hebben
Ga daar misschien ook wel ff kijken met een zak geld mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |