ik kom vooral in PTA en ONZ.. en van ONZ wil je geen mod zijn. En in PTA is geen behoefte aan een mod, dus voorlopig geen sollicitaties van mijn kant uit. Maar als ik gevraagd word, wie weetquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind dat je MOD moet worden, van welk onderdeel mag je zelf kiezen
icoontje naast de TT in hun AT?
als je die lelijke pookhoes maar d'r uit haaltquote:
eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:54 schreef M5 het volgende:
[..]
als je die lelijke pookhoes maar d'r uit haaltdat is wel zo lelijk. over de rest heb ik het niet he
is een gewone 1.6quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:57 schreef M5 het volgende:
[..]
GMTA
wat voor motortje ligt er in?
nah.. 1.6 denk ik.. is geen GTi gok ik
Dat stinkt zoquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
is een gewone 1.6
GTI is alleen als 2 liter verkrijgbaar dacht ik.
Wat hij zegtquote:
Nicequote:
die is strakkies niet meer zo schattigquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een schatjecollega van me heeft m in het blauw
heb jij dan ff minimaal 4000 euro voor me?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Ballebek het volgende:
Had dan die 300ZX die hier in de straat staat gekocht...
3 liter biturbo
Oh ja, stond, hij is vorige week gejat![]()
Hahahah dat ga je niet menen!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef Ballebek het volgende:
Had dan die 300ZX die hier in de straat staat gekocht...
3 liter biturbo
Oh ja, stond, hij is vorige week gejat![]()
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel opquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb jij dan ff minimaal 4000 euro voor me?
laatste model 300ZX?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel op![]()
Nee en een supra of Ferrari nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hij WAS maar 4500 euro (voor mij) maar ik wou hem niet; valt teveel op![]()
Ik ga eerst voor centrale deurvergrendeling, automatische ramen (kosten bij heuts samen) 265 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |