Duh, dat zag ik ook maar dat is dus tegenover die maat van mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ballebek, er staat bij waar ik de foto heb genomen. Sandra's moeder woont niet ver van de broeksloot.
Werkt nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
http://www.moslimpicturesite.com.tr/cars/Mercedes700Dv12.jpg
WAT ZIT IEDEREEN MIJN DROOMWAGEN NU STEEDS UIT TE MAKEN VOOR KAMPERBAKquote:
Is hetzelfde plaatje als die van Hermanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkt niet.
[..]
WAT ZIT IEDEREEN MIJN DROOMWAGEN NU STEEDS UIT TE MAKEN VOOR KAMPERBAK!
zolang je zelf niet voor kamper uitgemaakt wordt, valt het nog wel mee hequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkt niet.
[..]
WAT ZIT IEDEREEN MIJN DROOMWAGEN NU STEEDS UIT TE MAKEN VOOR KAMPERBAK!
Nee, het is een schaap in wolfsklerenquote:
En dan quote je ondertussen ook Herman?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Is hetzelfde plaatje als die van Herman
Dat zal niet snel gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
zolang je zelf niet voor kamper uitgemaakt wordt, valt het nog wel mee he
ja, naar de tramhaltequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef lipje het volgende:
was je op weg naar de Haagweg?
ja, apart is datquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Duh, dat zag ik ook maar dat is dus tegenover die maat van mij
Heel droog: Aan de overkant van het water is het Den Haag Ghetto, foute auto's foute mensen, zodra je over de sloot gaat opeens Volvo's, Audi's en ander juppengrut aan auto's
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehehe, toen ik mijn 626 2.5V624v nog had deed ik alles behalve bovenstaande
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Leukste/origineelste username:Ikwilookwatzeggen
Leukste/origineelste ondertitel:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Mooiste avatar:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Grappigste avatar: Svensational (het lopende busje)
Origineelste avatar:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Leukste signature:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (mannen): nvt
Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (vrouwen): nvt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |