Klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het wil? En bovendien, Tjabbo en TF bevallen goed![]()
Gelukkig zijn ze zo lekker serieus in ONZquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
God beginnen julie nuy ook alEen aantal mensen in ONZ wil ook al dat ik PTA mod word....
Ja. En als het daglicht is, en ik ben buiten, hangt ie altijd aan mn broek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd!
Maar heb jij altijd je camera bij je?
De laatste keer dat je zoiets zei he... drie dagen daarna was MutZ modquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zo lekker serieus in ONZ
als er een nieuwe mod komt word ik dat of Mukie einde verhaal.
En als jij mod word ben ik pleite![]()
Damn...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En als het daglicht is, en ik ben buiten, hangt ie altijd aan mn broek.
Liefquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wel!
Wil jij Alexxxx als mod hebben dan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als jij mod word ben ik pleite![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat je zoiets zei he... drie dagen daarna was MutZ mod
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lief
Ja, dat lijkt me wel humor ja
Nee dat is lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga maar terug lezen kneus
![]()
Want ik was 1 van de weinige die voor mutz was![]()
quote:
Beter dan alexxxxx. Zweer je het als hij mod word verkas ik ergens anders op fok. Maar laat ik PTA voor wat het is.quote:
Voor zover ik weet is er geen modwissel aan de orde in PTA, dus maak je niet druk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter dan alexxxxx. Zweer je het als hij mod word verkas ik ergens anders op fok. Maar laat ik PTA voor wat het is.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef Xtreem het volgende:
TF, Tjabbo, zie daar mee de 'aanbeveling' van ook_gek voor Alexxxxxxxxxxxxxxx als mod
Ik ben bang dat wanneer hij mod wordt ik 99% van de topics niet meer hoef te lezen en het een 2e buzzybee wordtquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me echt wel wat hebben
Ik mag dat stuk langharig tuig wel
TF, hoe staat het met je ' verhuizing' naar leusden?
't is ook niet mijn favoriete user nee, maar om nou te verkassen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter dan alexxxxx. Zweer je het als hij mod word verkas ik ergens anders op fok. Maar laat ik PTA voor wat het is.
Ik denk niet dat hij topics zou verkloten... Er komen hooguit wat meer vrachtwagen topics... maar aangezien ik nu ook al vrijwel alleen de SC leesquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer hij mod wordt ik 99% van de topics niet meer hoef te lezen en het een 2e buzzybee wordt.
jap ga ik doen dan jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is ook niet mijn favoriete user nee, maar om nou te verkassen?
Ik denk ook niet dat hij topics zou verkloten... waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij topics zou verkloten... Er komen hooguit wat meer vrachtwagen topics... maar aangezien ik nu ook al vrijwel alleen de SC lees![]()
Hoe vaak heb je mij de laatste tijd nog een topic zien starten? Juist omdat BuzzyBee nu een truckafdeling heeft, doe ik dat hie rnu niet meer. Ik post wel veel in het wrak van de week topic en in het centraal vrachtwagen topicquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij topics zou verkloten... waar staat dat dan?
Ik gok zo dat heel PTA vrachtwagen en andere barrels wordt ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |