I knowquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
geinig dingetje hoor, ik heb alleen een afschuwelijke hekel aan 3 spaaks velgen![]()
Nee gek, ik heb geen tijd voor die onzin en ik zit alleen in pta scquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehe, mij best!
Maarre... was jij gisteren in R'dam?
Als hij nog rijdt moet je er toch wel mee voor kunnen vangen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
200 moet wel lukken
Ik ga voor de 250, heeft apk tot volgend jaar oktober dus...
Omdat ik precies dezelfde Jeep hier zag cruisen, maar kon niet goed zien wie erin zat, maar 't was iig een vent met een bril...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb geen tijd voor die onzin en ik zit alleen in pta sc
Enne nee niet in Rotterdam, hoezo ?![]()
ik rij er alleen in het weekend in (soms)quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik precies dezelfde Jeep hier zag cruisen, maar kon niet goed zien wie erin zat, maar 't was iig een vent met een bril...
Donderdagavond is weekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij er alleen in het weekend in (soms)![]()
ja dan heb ik tenminste wat bij me wat gezellig mee zuiptquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef Fugie het volgende:
alleen in het weekend als je gaat zuipen toch ?
my bad, heb teveel les gehad op vrijdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagavond is weekend.
voor luxepaarden wel ja, niet voor ons werkpaardenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagavond is weekend.
Je bent geheel vrijwillig uit dat luxeleventje gestapt meen ik me te kunnen herinneren....quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor luxepaarden wel ja, niet voor ons werkpaarden![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent geheel vrijwillig uit dat luxeleventje gestapt meen ik me te kunnen herinneren.....
ach ik ben wel af van , studiepunten niet halen, tentamens, kut koters en mafkezen, zeikende ouders over school, doods saaie colleges... stuk beter nuquote:
Studiepunten moet je gewoon even scorenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben wel af van , studiepunten niet halen, tentamens, kut koters en mafkezen, zeikende ouders over school, doods saaie colleges... stuk beter nu![]()
Ach alleen geen schoolvakanties meer en spijbelen
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke puntquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Studiepunten moet je gewoon even scoren. Bij mij op school zitten geen kutkoters en mafkezen
! Zeikende ouders moet je gewoon negeren
. College's zijn bij mij wel leuk
. Had je wel de goede opleiding gekozen?
ja precies het zelfde geld voor mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke punt![]()
Technische opleiding kiezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke punt![]()
ik zuig in wiskundequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technische opleiding kiezen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik ook van.... neeeeeeeeeeeeeeeee.
maar doe geen hts luchtvaarttechnologiequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technische opleiding kiezen
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...
Is ook wat voor te zeggen idd !quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
ik doe het wel zo, cursusjes doen langzaam omhoog groeien vind het wel best zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |