my bad, heb teveel les gehad op vrijdagquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagavond is weekend.
voor luxepaarden wel ja, niet voor ons werkpaardenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdagavond is weekend.
Je bent geheel vrijwillig uit dat luxeleventje gestapt meen ik me te kunnen herinneren....quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor luxepaarden wel ja, niet voor ons werkpaarden![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent geheel vrijwillig uit dat luxeleventje gestapt meen ik me te kunnen herinneren.....
ach ik ben wel af van , studiepunten niet halen, tentamens, kut koters en mafkezen, zeikende ouders over school, doods saaie colleges... stuk beter nuquote:
Studiepunten moet je gewoon even scorenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach ik ben wel af van , studiepunten niet halen, tentamens, kut koters en mafkezen, zeikende ouders over school, doods saaie colleges... stuk beter nu![]()
Ach alleen geen schoolvakanties meer en spijbelen
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke puntquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Studiepunten moet je gewoon even scoren. Bij mij op school zitten geen kutkoters en mafkezen
! Zeikende ouders moet je gewoon negeren
. College's zijn bij mij wel leuk
. Had je wel de goede opleiding gekozen?
ja precies het zelfde geld voor mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke punt![]()
Technische opleiding kiezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is geen leuke opleiding voor mij, ik kan niet naar onzinnig geblaat luisteren of de hele dag in de boeken zitten, ik moet het gewoon DOEN! En dat is mijn sterke punt![]()
ik zuig in wiskundequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technische opleiding kiezen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik ook van.... neeeeeeeeeeeeeeeee.
maar doe geen hts luchtvaarttechnologiequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Technische opleiding kiezen
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...
Is ook wat voor te zeggen idd !quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
ik doe het wel zo, cursusjes doen langzaam omhoog groeien vind het wel best zo![]()
Iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef M5 het volgende:
[..]
maar doe geen hts luchtvaarttechnologie
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan je beter door een slet gezogen worden die goed is in wiskunde...
Juhquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef M5 het volgende:
[..]
dat wilde ik nog niet niet zeggen, maar je heb wel meer kans op werk in NL denk ik
Daar had je het ding toch niet voor gekregenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef BoJo het volgende:
ohja, vandaag m'n werk mobiel gekregen, 30 min later werd ik er gelijk al op gebelt![]()
![]()
1 voor de klant en 2 voor je zelf.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga trouwens morgenavond tappen in een kroeg!
nee ! belachelijk !quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar had je het ding toch niet voor gekregen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 voor de klant en 2 voor je zelf.
1 voor de klant en 2 voor je zelf.
1 voor de klant en 2 voor je zelf
1 voor de klant en 3 voor je zelf
Wheheh
het was er zo 1ntje die een titel van 3 regels onderaan z'n naam heeft staanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb je de bewuste beller toch ook wel duidelijk gemaakt hoop ik èh.
En dan durf je dat niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was er zo 1ntje die een titel van 3 regels onderaan z'n naam heeft staan![]()
Een 190D?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
OP voor het volgende deel staat al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |