Volgens mij is het een Porsche carerra GT btw ipv een AMquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
1 van de 2 Zonda's is en roadster, en er staat op:
Zonda C12S roadster
Zonda C12S
Koenigsegg CCR
Ferrari F40
Ferrari F50
Lamborghini Murciélago
Lamborghini Diablo
Aston Martin V8 Vantage
dus ook geen 2 Murciélago's
hmmm ff wat veranderen bij crewquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks Muuk.
Pfoeh *alles ingevuld heeft*
nee. Aston Martin en Diablo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Porsche carerra GT btw ipv een AM
http://img14.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=0f6_hairy02.jpgquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Porsche carerra GT btw ipv een AM
Ipv de diablo had ik heel het lijstje goed
edit.. en toch denk ik niet dat het een diablo is.
alexxx voor MODquote:
Dat moest ik ook veranderen, ben het er geheel mee eensquote:
Dude die foto's had ik dus nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. Aston Martin en Diablo.
[afbeelding]
Oeh, als ik die toch tegen zou komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
D'r stond toch dat er al een topic over is. moet je ff zoeken he!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dude die foto's had ik dus nog niet gezien
Handig
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r stond toch dat er al een topic over is. moet je ff zoeken he!
ja?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeh, als ik jou toch tegen zou komen.
Je mag mijn auto poetsenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef Fugie het volgende:
verveling !
Nou ja, 'poetsen'.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:23 schreef Fugie het volgende:
auto poetsen
en 8 uur poetsen en dan zo weinig dan doe je iets echt FOUT
mm dat kan, heb ik ook weleens gedaan met me vectra dat duurde ook wel langquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ja, 'poetsen'.
Commandant ? ofzoiets? Best veel werk.
Er zat namelijk vieze lelijke striping op.
En dat ben ik er af aan het 'poetsen' en dat is verdomd veel werk.
Oh jee, volgens mij had mijn vader het .. nee toch niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
mm dat kan, heb ik ook weleens gedaan met me vectra dat duurde ook wel lang![]()
waxxen kost ook nog steeds een uur of 2
In welk land is dit genomenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor zo ver ik kan zien staan de Pagani Zonda C12-S, de Murcielago en de F40 iig op een Frans kenteken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |