Thanksquote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Lucille het volgende:
Tof dat je het dit jaar weer gaat doen Bren.
Ik heb je met 1 iets genomineerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef Slarioux het volgende:
Erg gaaf! Ben benieuwd of ik dit jaar win
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Jane het volgende:
Oké, ik dacht dus even dat in dit topic het leukse slowchattopic zou worden verkozen.
Psst, zet mij dan stiekum nog ff snel bij aardigste userquote:
Geweldig dat je het weer doet, Bren.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Brennie het volgende:
Gelijk maar even een slowchattopic aangemaakt. Linkjes naar de nominatietopics volgen.
hintinachterhoofdbewaardenalsikhetvergeetmagjememailenstaticdatikhetvergetenbenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef static het volgende:
schouderklopjewaardhinthint
http://forum.fok.nl/topic/409020/6/50#31933255quote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
hintinachterhoofdbewaardenalsikhetvergeetmagjememailenstaticdatikhetvergetenben
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:23 schreef Jump het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/409020/6/50#31933255
Who cares, jij gaat me toch wel melden dat ik het vergeten ben over een tijdje.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:33 schreef Lucille het volgende:
Ik ga dit jaar voor de FOK! babe van het jaar.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Who cares, jij gaat me toch wel melden dat ik het vergeten ben over een tijdje.
Dat ben jij al jaren in mijn ogenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:33 schreef Lucille het volgende:
dat moet je niet meer wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:33 schreef Lucille het volgende:
De crew zijn ook maar usersquote:Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom wel dorpsgek bij de users en niet bij de crew ?
Ik denk hoe een moderator een user helpt, heeft verder denk ik niet veel met kennis te makenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
Hallo, even een vraagje.Hoe wordt "Meest behulpzame/betrokken moderator" bedoeld?
Gaat het om moderators die 1 user helpen of om de kennis van moderators in hun eigen forum?
De mate van hulpvaardigheid wordt daarmee bedoeld.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
Hallo, even een vraagje.Hoe wordt "Meest behulpzame/betrokken moderator" bedoeld?
Gaat het om moderators die 1 user helpen of om de kennis van moderators in hun eigen forum?
De categorie 'meest kansloze user' is er (nog) niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil ook genomineerd worden.
Wel de "meest crewinlikkende user"quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef static het volgende:
[..]
De categorie 'meest kansloze user' is er (nog) niet.
3quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 in de categorie : Beste FP-moderator
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
De mate van hulpvaardigheid wordt daarmee bedoeld.
Dankje.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk hoe een moderator een user helpt, heeft verder denk ik niet veel met kennis te maken
Quenda!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef gr8w8 het volgende:
Of favoriete user met een Q aan het begin.
Dat valt toch onder Sport?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef RayMania het volgende:
Btw, waar is "Beste wielermanager poster"?
En voetbal en F1 niet dan?quote:
Bedoel je ' Wielermanager' moderator?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef RayMania het volgende:
Btw, waar is "Beste wielermanager poster"?
Geen idee, ik heb je dit jaar niet zoveel gezien.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waar ga je me dit jaar weer voor nomineren, Bren?
Tja, ik had dit jaar wel heel erg veel last van postontwijkend gedrag, he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb je dit jaar niet zoveel gezien.
Straksquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Brennie, kan jij even online komen
Wat doe ik nou. Dit is een SCquote:
Sorry cerrorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
AMD domme zeur.
Het was vooral copy-paste werk van vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat doe ik nou. Dit is een SC
Maar wat een werk heb jij hier ingestoken zeg! Hulde!![]()
[..]
Sorry cerror
Toch erg mooi hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het was vooral copy-paste werk van vorig jaar.Al was ik toch wel zo'n anderhalf uur zoet met aanpassingswerk
Thanks!quote:
Ja, da's net zoiets als het knapste jongetje van Urk zijn.quote:
En het is al zo'n inteelt daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, da's net zoiets als het knapste jongetje van Urk zijn.![]()
Kuch.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:45 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
Is toch wel de schoonste avatar van 2005?
Of was het [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel wielermanager medewerker eigenlijk. Deze hoort er 100% bij. FOK!sport heeft dit jaar een succesvolle wereldbekermanager georganiseerd en natuurlijk de Tourmanager! Mooie verslagen van de klassiekers en elke etappes in de Tour.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bedoel je ' Wielermanager' moderator?
Die kan ik er wel bij zetten, maar ik denk dat de meesten niet meer weten wie er tijdens de Tour de France moderators waren. ( no offence)
De site is tevens offline.
Ik wil het er best bij zetten, ook geen probleem.Meer mensen die vinden dat het er hoort te staan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:12 schreef classpc het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: R-Mon
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
Grootste baggeraar van Fok!:jaguarized
Ik word de nieuwe Conflict!
Dan krijg ik later ook 2 fora enzo.
We moeten inderdaad eens bij Nuongirl op de koffie.quote:
Dat valt toch nog best mee ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
Grootste baggeraar van Fok!:jaguarized
Ik word de nieuwe Conflict!
Dan krijg ik later ook 2 fora enzo.
Voor meest aandachtsgeile user jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef sararaats het volgende:
heb een nominatie te pakken en ben er blij mee
Sick fuck.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft er iemand die sararaats-foto's nog? Mailen kan naar adres in m'n profiel.
Wat ik me er van kan herinneren is het een harige, dikke kutquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien mên, en ik vind die foto's toch wel een 'try before you die'.
doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien mên, en ik vind die foto's toch wel een 'try before you die'.
Liever hij dan dat ik hem krijgquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij krijgt die titel omdat jij steeds van nick verandert
Wij posten in dezelfde topics he?quote:
Ja hoezo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij posten in dezelfde topics he?![]()
Dit is slechts het Slowchattopic.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef sararaats het volgende:
bij deze nomineer ik dWc_RuffRyder als FOK!idioot.
sorry jongen
Bij deze noem ik sararaats als: dom blondje 2005quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is slechts het Slowchattopic.![]()
I know I knowquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is slechts het Slowchattopic.![]()
dank je. ik ben trouwens niet meer blondquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij deze noem ik sararaats als: dom blondje 2005
Je origineel is blondquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. ik ben trouwens niet meer blond
we ruiken t wel nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. ik ben trouwens niet meer blond
je mag ze naar me doorsturen. ideaal om boven je bed te hangen om orgasmes uit te stellen, me dunktquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor meest aandachtsgeile user ja.
Heeft er iemand die sararaats-foto's nog? Mailen kan naar adres in m'n profiel.
Uhm meer postenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
wat moet ik nou doen om vaker voor te komen in die lijsten
ik sta in de top 50 bijna gek. Denk niet dat ik nog meer hoefd te postenquote:
Ja, als iemand ze nou ff doorstuurt naar mequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag ze naar me doorsturen. ideaal om boven je bed te hangen om orgasmes uit te stellen, me dunkt
Ben je lief tegenover de andere users?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik sta in de top 50 bijna gek. Denk niet dat ik nog meer hoefd te posten
Aantal posts: 43704
ja duhquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben je lief tegenover de andere users?
niet tegen mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben je lief tegenover de andere users?
Tering een tijdje geleden zaten op hetzelfde postaantalquote:
gek hequote:
Wie is de bestequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Tering een tijdje geleden zaten op hetzelfde postaantal
Neequote:
En toch ben jij niet meer bekend als dat ik benquote:
ja ik ruik lekker jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee jij ruikt lekker met je 365 geurtjes
wel nee zou snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Steve-O het volgende:
Jullie heffen elkaar op als jullie in 1 kamer staan
Wel nee dat ben ik alleen niemand durft het toe te geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En toch ben jij niet meer bekend als dat ik ben
als in: we vermoorden elkaar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Steve-O het volgende:
Jullie heffen elkaar op als jullie in 1 kamer staan
jij denkt toch niet dat ik naar een meeting ga waar hij isquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Steve-O het volgende:
Idee voor een meeting jullie in 1 kamer opgesloten met een stel honkbalknuppels
had niet veel gescheeld roodkapjequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ik naar een meeting ga waar hij is
Doe is ook_gekquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ik naar een meeting ga waar hij is
als jij was gegaan. Hadden ballebek en ik niet gagaan wees daar maar zeker vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had niet veel gescheeld roodkapje
jullie gingen al lang en breed, dat was zeker, en ik heb pas de nacht van te voren afgezegd. nu niet de zaken verdraaien kereltjequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als jij was gegaan. Hadden ballebek en ik niet gagaan wees daar maar zeker van
Geloof me wij zijn een uur late weg gegaan weet je nog wel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jullie gingen al lang en breed, dat was zeker, en ik heb pas de nacht van te voren afgezegd. nu niet de zaken verdraaien kereltje
Had je allemaal mensen benaderd om op je te stemmen?quote:
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
ach pool
t was al duidelijk dat je mij niet mag hoor.
het genoegen is dan ook wederzijds
ik ben er iig wel duidelijk overquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.![]()
Bij deze noem ik _moder8or_ als: slechtste moderator tot 2010quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij deze noem ik sararaats als: dom blondje 2005
Tietenfoto's posten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
wat moet ik nou doen om vaker voor te komen in die lijsten
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij deze noem ik _moder8or_ als: slechtste moderator tot 2010![]()
valt me inderdaad tegen dat de categorie leukste mp3tje er niet bij staatquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vergeten we Als ik ga posten op Fok.mp3 niet![]()
.
Ach de leeftijdscategorie in PUB is 18 tot 24quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
Heeft PUB de macht op Fok! overgenomen?
of 'geurigste bever'quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef sararaats het volgende:
kan er geen nominatie voor "de meest gehuwde user" of "de stilste user" zijn?
muhahahahahaha
ik ook, onder andere door jouquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
ik ben ook al een paar keer genomineerd
quote:
1-0.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.![]()
Heulemaal niet, ik heb ook niet-PTA-ers erin staatquote:
neequote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef sararaats het volgende:
de meest knettergekke user: sararaats
duidelijk genoeg?
volgens mij ben je druk bezig jezelf te laten nomineren voor meest aandachtsgeile user, en dat is ten minste een categorie die WEL bestaatquote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef sararaats het volgende:
de meest knettergekke user: sararaats
duidelijk genoeg?
Ja, schat.quote:Op zondag 6 november 2005 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heulemaal niet, ik heb ook niet-PTA-ers erin staat
He Bupa
Hé, die wil ik winnen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij ben je druk bezig jezelf te laten nomineren voor meest aandachtsgeile user, en dat is ten minste een categorie die WEL bestaat
Tsss, vorig jaar was ik door jou 2de. Dus ik wil ook eens winnenquote:
quote:Meestbelovende user voor het komend jaar:
De grote winnaar met maarliefst 9 stemmen is geworden:
Bupatih
![]()
Nr:2 Jump
Nr:2 Shagster
Nr:2 Mr_Anonimous
Nr:2 Intxaurraga
(3 stemmen)
*Geen 3e plaats.
A-hum, gedeeld tweedequote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Tsss, vorig jaar was ik door jou 2de. Dus ik wil ook eens winnen
Ff opzoeke op welke award
Deze dus:
[..]
Whehequote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Tsss, vorig jaar was ik door jou 2de. Dus ik wil ook eens winnen
Ff opzoeke op welke award
Deze dus:
[..]
Dat is ook tweed's héquote:
Als jij nou eens met jezelf ingenomen tyfus ego, lekker ergens anders gaat spammen (wat je vast al doet) dan hoeven we dat gezeik van jou niet constant aan te horen. Inmiddels weten we wel dat al jouw projectjes die je zo groot aankondigt tot mislukken gedoemd zijn en het spammen nodig hebben om de views even omhoog te duwen, zodat je die kan laten zien aan eventuele contacten ( ja die heb jequote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef Angelic1 het volgende:
Beste crewbeslissing van dit jaar: Mij laten gaan, anders had ik hier nu nog vastgeroest gezeten ipv goed bezig geweest met Eyestreamtv.nl en Vrouw.nl
quote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij nou eens met jezelf ingenomen tyfus ego, lekker ergens anders gaat spammen (wat je vast al doet) dan hoeven we dat gezeik van jou niet constant aan te horen. Inmiddels weten we wel dat al jouw projectjes die je zo groot aankondigt tot mislukken gedoemd zijn en het spammen nodig hebben om de views even omhoog te duwen, zodat je kan laten zien aan eventuele contacten ( ja die heb)
Dan moet je eerst de PTA modjes wegjagenquote:Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
en stemmen jullie allemaal eens op mij als user die het beste mod kan wordenWei weet luistert het management er wel naar
details, detailsquote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je eerst de PTA modjes wegjagen!
Staat in de topics zelf:quote:Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Tot hoelang blijven de stemhokken voor geopend?
quote:Eind december/ begin januari zullen de awards uitgereikt worden, tot die tijd hebben jullie dus ruim de tijd om te nomineren.
Het is 'warempel'.quote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef cerror het volgende:
Ik ben waarempel nog genomineerd ook.
Mierenneuker.quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'warempel'.
Groetjes,
uw behulpzame en vriendelijke moderator.
Mag ik dan als lelijkste?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:33 schreef Lucille het volgende:
Is dat nu ABN?quote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef -Angel- het volgende:
Vergeet niet te stemmen op de meerdere onder de gelijkennen.
Negatieve of positievequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef tonks het volgende:
Ik heb kei veel stemmennn!
En dat terwijl je zo weinig blogd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef tonks het volgende:
Ik heb kei veel stemmennn!
Ben je nu serieus? blogd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo weinig blogd.![]()
Als je problemen hebt, met de manier waarop ik blog,quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
Maar over dat weinig ben ik wel serieus.
Euhm, ik heb echt geen probleem met jou bloggen hoor, ik vind jou muziekblogjes net super.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je problemen hebt, met de manier waarop ik blog,
Dan mag je dat best wel achter de schermen melden hoor, ik bedoel dat openbaar afvallen slaat echt nergens op.
En laten we eerlijk zijn RealBizkit666, je zet alleen jezelf voorschut.
Volgens mij wel.quote:
Wat een eerquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef tonks het volgende:
Ik stem op ijsmeis, voor ijsmeis van het jaar!
What the fuck? Ik ben heel braaf dit jaar geweestquote:Op maandag 7 november 2005 11:25 schreef Dagonet het volgende:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Users] voor het jaar 2005:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:Tranceptor
en dat moest je natuurlijk 2x benadrukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
What the fuck? Ik ben heel braaf dit jaar geweest
Drie keer dit jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
en dat moest je natuurlijk 2x benadrukken
Waarom zou je je terugtrekken?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan ik mij terugtrekken?
Ja hallo!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je je terugtrekken?
Leg dat eens uit aan de lieve FOK!kertjes?
Daar is niks mis mee tochquote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef RayMania het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste sport.fok.nl medewerker: Svensational.
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ook ineens bijzonder geinteresseerd is!
Hij heeft gevraagd hoe je je kan terugtrekken van de verkiezingen. Hij gelooft niet in wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?
Aan de organisatie van en stemmers op de FOK!awardsquote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?
Je moet er wel bij zeggen aan wie.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij heeft gevraagd hoe je je kan terugtrekken van de verkiezingen. Hij gelooft niet in wedstrijden.
Oh, en als hij een award wint, dan gaat hij hem weggeven.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef RayMania het volgende:
All-round beste sport.fok.nl medewerker: Svensational.
Door BVO. Zegt al genoeg over deze awards.
Geef nu maar toe Alexxx je wilt ook zo'n jurkjequote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
gratis Beschuit voor iedereen die op mij stemt!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef nu maar toe Alexxx je wilt ook zo'n jurkje
Misschien heb jij meer interesse inquote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik mis de categorie "pedofiel van het jaar", ik zie hier al een aantal genomineerde.
Bij awards is dat meestal niet zo, wie het meest genomineerd is, krijgt de awardquote:Op donderdag 10 november 2005 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je hebt eerst de nominaties, en dán de stemrondes toch?
wat hij zegt dusquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij awards is dat meestal niet zo, wie het meest genomineerd is, krijgt de award.
Toch ben je wel komischquote:
Nu ben je achter de schermen al grappig,maar voor de schermen ook!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je hebt eerst de nominaties, en dán de stemrondes toch?
quote:
Hey yvonne, heb je niet nog een plekkie over op een nietszeggend kutforum? Wil weer achter de schermen spelen.quote:
C&H!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey yvonne, heb je niet nog een plekkie over op een nietszeggend kutforum? Wil weer achter de schermen spelen.![]()
Indirect ben je nu aardig tegen mij he, dat heb je hoop ik wel doorquote:
Indirect knul, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel indirecht, stel je er niet teveel van voorquote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Indirect ben je nu aardig tegen mij he, dat heb je hoop ik wel door???
Je hebt me nieuwe hoop gegeven.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Indirect knul, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel indirecht, stel je er niet teveel van voor
Hejquote:
Drukkerdedruk, of al in bed.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lang niet meer gesproken zeg. Waar ben je nou als ik je nodig heb op MSN
![]()
CUL heeft ook nodig.quote:
Ik heb er best veel voor mijn avatar!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef Svensational het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wat meer nominaties voor mijn avatar.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef sararaats het volgende:
er is niets mis met mij.
ik weet gewoon niet wanneer ik te ver ga.
anyway, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
nomineer mij voor alle mogelijke dingen.
Sinds wanneer slaan sara's berichtjes ergens op?quote:
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef sararaats het volgende:
er is niets mis met mij.
ik weet gewoon niet wanneer ik te ver ga.
anyway, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
nomineer mij voor alle mogelijke dingen.
sinds vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer slaan sara's berichtjes ergens op?
Neuk jij soms met geqxon?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:55 schreef sararaats het volgende:
ik trek me terug uit de wedstrijd.
dus mij moet je niet meer nomineren.
Fucking briljante opmerkingquote:
jij doet daar heulemaal niet aanquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil extra nominaties, waar kun je die aanvragen?
kortom. bij wie moet ik me inlikken?
Dat is wel heel hardquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)
Sara, mag ik je voorstellen, Saddam.
Sadam, mag ik je voorstellen, niemand.
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.quote:
Pussy.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De vriendelijkste/ aardigste user: Alexxxx! Skiczukie
Poesjes zijn liefquote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef Reya het volgende:
Waarom bestaat er geen categorie 'meest anti-autoritaire crewlid'? Die had ik vast gekregen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.
Vreemd idd. Je ben imo gewoon een nietszeggende kutnewbie.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
5 nominaties voor 5 verschillende dingen.. er zijn zowaar mensen die me kennen..
Nou zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:27 schreef Pool het volgende:
User die het verdient om te sterven: Moemoe, pijnlijke knuffeldood
En die heb je ook meer dan verdiendquote:Op maandag 14 november 2005 16:15 schreef Brennie het volgende:
@ Crew: Nog bedankt voor het schouderklopje!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |