Vergeef het hem, hij weet niet wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:09 schreef cheqy het volgende:
Bij de antwoorden mis ik één optie.
* -Angel- is een dweil.
Wedden dat het dan storm loopt met stemmers.![]()
Nee, het is de naam vandegene die alom gerespecteerd wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:19 schreef longinus het volgende:
een angel is toch iets bij een weps of zo
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vergeef het hem, hij weet niet wat hij zegt.
Discriminatie! Hij kan er toch ook niks aan doen dat ie een bruine huid heeft?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van chocolademousse?
Pak jij eens gauw die banaan en sla er jezelf mee op je hoofd. Ga daarna slapen in de kooi waarin je altijd ligt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef GoLLeM het volgende:
Discriminatie! Hij kan er toch ook niks aan doen dat ie een bruine huid heeft?
Ik kan de banaan neit pakken. het is maar een plaatjequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Pak jij eens gauw die banaan en sla er jezelf mee op je hoofd. Ga daarna slapen in de kooi waarin je altijd ligt.
Maar niet voordat je gestemd hebt op mijn nominatie als degene die respect verdient.
Dat is een undercover diss naar dWC, he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef GoLLeM het volgende:
Ik kan de banaan neit pakken. het is maar een plaatje
Jij begrijpt mequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is een undercover diss naar dWC, he?
Met jouw IQ moet je dat kunnen begrijpen. Vergeet trouwens niet Angel te noteren als degene die respect verdient.quote:
Kan een moderator deze reactie verwijderen, doet namelijk afbreuk aan mijn nominatie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef GoLLeM het volgende:
Ik heb al op Arcee gestemd
Volgend jaar beter
Zijn vast geen geregistreerde forumbezoekers.quote:Er hebben 9 mensen gestemd.
* DemonRage gaat alvast op zoek naar open proxy's.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Poll: Is die -Angel- echt zo leuk als hij denkt?Nee, het is gewoon een kneus. Nee sorry, hij is écht gewoon een kneus.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Game on!
Kijk! Dat is tenminste niet zo'n onmogelijke poll.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Poll: Is die -Angel- echt zo leuk als hij denkt?Nee, het is gewoon een kneus. Nee sorry, hij is écht gewoon een kneus.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Game on!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |