Toch ben je wel komischquote:
Nu ben je achter de schermen al grappig,maar voor de schermen ook!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je hebt eerst de nominaties, en dán de stemrondes toch?
quote:
Hey yvonne, heb je niet nog een plekkie over op een nietszeggend kutforum? Wil weer achter de schermen spelen.quote:
C&H!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey yvonne, heb je niet nog een plekkie over op een nietszeggend kutforum? Wil weer achter de schermen spelen.![]()
Indirect ben je nu aardig tegen mij he, dat heb je hoop ik wel doorquote:
Indirect knul, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel indirecht, stel je er niet teveel van voorquote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Indirect ben je nu aardig tegen mij he, dat heb je hoop ik wel door???
Je hebt me nieuwe hoop gegeven.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Indirect knul, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel indirecht, stel je er niet teveel van voor
Hejquote:
Drukkerdedruk, of al in bed.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lang niet meer gesproken zeg. Waar ben je nou als ik je nodig heb op MSN
![]()
CUL heeft ook nodig.quote:
Ik heb er best veel voor mijn avatar!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef Svensational het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wat meer nominaties voor mijn avatar.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef sararaats het volgende:
er is niets mis met mij.
ik weet gewoon niet wanneer ik te ver ga.
anyway, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
nomineer mij voor alle mogelijke dingen.
Sinds wanneer slaan sara's berichtjes ergens op?quote:
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef sararaats het volgende:
er is niets mis met mij.
ik weet gewoon niet wanneer ik te ver ga.
anyway, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
nomineer mij voor alle mogelijke dingen.
sinds vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer slaan sara's berichtjes ergens op?
Neuk jij soms met geqxon?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:55 schreef sararaats het volgende:
ik trek me terug uit de wedstrijd.
dus mij moet je niet meer nomineren.
Fucking briljante opmerkingquote:
jij doet daar heulemaal niet aanquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil extra nominaties, waar kun je die aanvragen?
kortom. bij wie moet ik me inlikken?
Dat is wel heel hardquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)
Sara, mag ik je voorstellen, Saddam.
Sadam, mag ik je voorstellen, niemand.
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |