Het was vooral copy-paste werk van vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat doe ik nou. Dit is een SC
Maar wat een werk heb jij hier ingestoken zeg! Hulde!![]()
[..]
Sorry cerror
Toch erg mooi hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het was vooral copy-paste werk van vorig jaar.Al was ik toch wel zo'n anderhalf uur zoet met aanpassingswerk
Thanks!quote:
Ja, da's net zoiets als het knapste jongetje van Urk zijn.quote:
En het is al zo'n inteelt daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, da's net zoiets als het knapste jongetje van Urk zijn.![]()
Kuch.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:45 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
Is toch wel de schoonste avatar van 2005?
Of was het [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel wielermanager medewerker eigenlijk. Deze hoort er 100% bij. FOK!sport heeft dit jaar een succesvolle wereldbekermanager georganiseerd en natuurlijk de Tourmanager! Mooie verslagen van de klassiekers en elke etappes in de Tour.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Bedoel je ' Wielermanager' moderator?
Die kan ik er wel bij zetten, maar ik denk dat de meesten niet meer weten wie er tijdens de Tour de France moderators waren. ( no offence)
De site is tevens offline.
Ik wil het er best bij zetten, ook geen probleem.Meer mensen die vinden dat het er hoort te staan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:12 schreef classpc het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: R-Mon
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
Grootste baggeraar van Fok!:jaguarized
Ik word de nieuwe Conflict!
Dan krijg ik later ook 2 fora enzo.
We moeten inderdaad eens bij Nuongirl op de koffie.quote:
Dat valt toch nog best mee ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
Grootste baggeraar van Fok!:jaguarized
Ik word de nieuwe Conflict!
Dan krijg ik later ook 2 fora enzo.
Voor meest aandachtsgeile user jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef sararaats het volgende:
heb een nominatie te pakken en ben er blij mee
Sick fuck.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft er iemand die sararaats-foto's nog? Mailen kan naar adres in m'n profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |