Dit is slechts het Slowchattopic.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef sararaats het volgende:
bij deze nomineer ik dWc_RuffRyder als FOK!idioot.
sorry jongen
Bij deze noem ik sararaats als: dom blondje 2005quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is slechts het Slowchattopic.![]()
I know I knowquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is slechts het Slowchattopic.![]()
dank je. ik ben trouwens niet meer blondquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij deze noem ik sararaats als: dom blondje 2005
Je origineel is blondquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. ik ben trouwens niet meer blond
we ruiken t wel nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. ik ben trouwens niet meer blond
je mag ze naar me doorsturen. ideaal om boven je bed te hangen om orgasmes uit te stellen, me dunktquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor meest aandachtsgeile user ja.
Heeft er iemand die sararaats-foto's nog? Mailen kan naar adres in m'n profiel.
Uhm meer postenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
wat moet ik nou doen om vaker voor te komen in die lijsten
ik sta in de top 50 bijna gek. Denk niet dat ik nog meer hoefd te postenquote:
Ja, als iemand ze nou ff doorstuurt naar mequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag ze naar me doorsturen. ideaal om boven je bed te hangen om orgasmes uit te stellen, me dunkt
Ben je lief tegenover de andere users?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik sta in de top 50 bijna gek. Denk niet dat ik nog meer hoefd te posten
Aantal posts: 43704
ja duhquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben je lief tegenover de andere users?
niet tegen mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben je lief tegenover de andere users?
Tering een tijdje geleden zaten op hetzelfde postaantalquote:
gek hequote:
Wie is de bestequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Tering een tijdje geleden zaten op hetzelfde postaantal
Neequote:
En toch ben jij niet meer bekend als dat ik benquote:
ja ik ruik lekker jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee jij ruikt lekker met je 365 geurtjes
wel nee zou snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Steve-O het volgende:
Jullie heffen elkaar op als jullie in 1 kamer staan
Wel nee dat ben ik alleen niemand durft het toe te geven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En toch ben jij niet meer bekend als dat ik ben
als in: we vermoorden elkaar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Steve-O het volgende:
Jullie heffen elkaar op als jullie in 1 kamer staan
jij denkt toch niet dat ik naar een meeting ga waar hij isquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef Steve-O het volgende:
Idee voor een meeting jullie in 1 kamer opgesloten met een stel honkbalknuppels
had niet veel gescheeld roodkapjequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ik naar een meeting ga waar hij is
Doe is ook_gekquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat ik naar een meeting ga waar hij is
als jij was gegaan. Hadden ballebek en ik niet gagaan wees daar maar zeker vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had niet veel gescheeld roodkapje
jullie gingen al lang en breed, dat was zeker, en ik heb pas de nacht van te voren afgezegd. nu niet de zaken verdraaien kereltjequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als jij was gegaan. Hadden ballebek en ik niet gagaan wees daar maar zeker van
Geloof me wij zijn een uur late weg gegaan weet je nog wel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jullie gingen al lang en breed, dat was zeker, en ik heb pas de nacht van te voren afgezegd. nu niet de zaken verdraaien kereltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |