Mierenneuker.quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'warempel'.
Groetjes,
uw behulpzame en vriendelijke moderator.
Mag ik dan als lelijkste?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:33 schreef Lucille het volgende:
Ik ga dit jaar voor de FOK! babe van het jaar.
Is dat nu ABN?quote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef -Angel- het volgende:
Vergeet niet te stemmen op de meerdere onder de gelijkennen.
Negatieve of positievequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef tonks het volgende:
Ik heb kei veel stemmennn!
En dat terwijl je zo weinig blogd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef tonks het volgende:
Ik heb kei veel stemmennn!
Ben je nu serieus? blogd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo weinig blogd.![]()
Als je problemen hebt, met de manier waarop ik blog,quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...
Maar over dat weinig ben ik wel serieus.
Euhm, ik heb echt geen probleem met jou bloggen hoor, ik vind jou muziekblogjes net super.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je problemen hebt, met de manier waarop ik blog,
Dan mag je dat best wel achter de schermen melden hoor, ik bedoel dat openbaar afvallen slaat echt nergens op.
En laten we eerlijk zijn RealBizkit666, je zet alleen jezelf voorschut.
Volgens mij wel.quote:
Wat een eerquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef tonks het volgende:
Ik stem op ijsmeis, voor ijsmeis van het jaar!
What the fuck? Ik ben heel braaf dit jaar geweestquote:Op maandag 7 november 2005 11:25 schreef Dagonet het volgende:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Users] voor het jaar 2005:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:Tranceptor
en dat moest je natuurlijk 2x benadrukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
What the fuck? Ik ben heel braaf dit jaar geweest
Drie keer dit jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
en dat moest je natuurlijk 2x benadrukken
Waarom zou je je terugtrekken?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan ik mij terugtrekken?
Ja hallo!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je je terugtrekken?
Leg dat eens uit aan de lieve FOK!kertjes?
Daar is niks mis mee tochquote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef RayMania het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste sport.fok.nl medewerker: Svensational.
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ook ineens bijzonder geinteresseerd is!
Hij heeft gevraagd hoe je je kan terugtrekken van de verkiezingen. Hij gelooft niet in wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?
Aan de organisatie van en stemmers op de FOK!awardsquote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?
Je moet er wel bij zeggen aan wie.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij heeft gevraagd hoe je je kan terugtrekken van de verkiezingen. Hij gelooft niet in wedstrijden.
Oh, en als hij een award wint, dan gaat hij hem weggeven.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef RayMania het volgende:
All-round beste sport.fok.nl medewerker: Svensational.
Door BVO. Zegt al genoeg over deze awards.
Geef nu maar toe Alexxx je wilt ook zo'n jurkjequote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
gratis Beschuit voor iedereen die op mij stemt!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef nu maar toe Alexxx je wilt ook zo'n jurkje
Misschien heb jij meer interesse inquote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik mis de categorie "pedofiel van het jaar", ik zie hier al een aantal genomineerde.
Bij awards is dat meestal niet zo, wie het meest genomineerd is, krijgt de awardquote:Op donderdag 10 november 2005 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je hebt eerst de nominaties, en dán de stemrondes toch?
wat hij zegt dusquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij awards is dat meestal niet zo, wie het meest genomineerd is, krijgt de award.
Toch ben je wel komischquote:
Nu ben je achter de schermen al grappig,maar voor de schermen ook!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je hebt eerst de nominaties, en dán de stemrondes toch?
quote:
Hey yvonne, heb je niet nog een plekkie over op een nietszeggend kutforum? Wil weer achter de schermen spelen.quote:
C&H!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey yvonne, heb je niet nog een plekkie over op een nietszeggend kutforum? Wil weer achter de schermen spelen.![]()
Indirect ben je nu aardig tegen mij he, dat heb je hoop ik wel doorquote:
Indirect knul, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel indirecht, stel je er niet teveel van voorquote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Indirect ben je nu aardig tegen mij he, dat heb je hoop ik wel door???
Je hebt me nieuwe hoop gegeven.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Indirect knul, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel indirecht, stel je er niet teveel van voor
Hejquote:
Drukkerdedruk, of al in bed.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lang niet meer gesproken zeg. Waar ben je nou als ik je nodig heb op MSN
![]()
CUL heeft ook nodig.quote:
Ik heb er best veel voor mijn avatar!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef Svensational het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wat meer nominaties voor mijn avatar.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef sararaats het volgende:
er is niets mis met mij.
ik weet gewoon niet wanneer ik te ver ga.
anyway, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
nomineer mij voor alle mogelijke dingen.
Sinds wanneer slaan sara's berichtjes ergens op?quote:
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef sararaats het volgende:
er is niets mis met mij.
ik weet gewoon niet wanneer ik te ver ga.
anyway, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
nomineer mij voor alle mogelijke dingen.
sinds vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer slaan sara's berichtjes ergens op?
Neuk jij soms met geqxon?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:55 schreef sararaats het volgende:
ik trek me terug uit de wedstrijd.
dus mij moet je niet meer nomineren.
Fucking briljante opmerkingquote:
jij doet daar heulemaal niet aanquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil extra nominaties, waar kun je die aanvragen?
kortom. bij wie moet ik me inlikken?
Dat is wel heel hardquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)
Sara, mag ik je voorstellen, Saddam.
Sadam, mag ik je voorstellen, niemand.
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.quote:
Pussy.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De vriendelijkste/ aardigste user: Alexxxx! Skiczukie
Poesjes zijn liefquote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef Reya het volgende:
Waarom bestaat er geen categorie 'meest anti-autoritaire crewlid'? Die had ik vast gekregen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.
Vreemd idd. Je ben imo gewoon een nietszeggende kutnewbie.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
5 nominaties voor 5 verschillende dingen.. er zijn zowaar mensen die me kennen..
Nou zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:27 schreef Pool het volgende:
User die het verdient om te sterven: Moemoe, pijnlijke knuffeldood
En die heb je ook meer dan verdiendquote:Op maandag 14 november 2005 16:15 schreef Brennie het volgende:
@ Crew: Nog bedankt voor het schouderklopje!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |