jij doet daar heulemaal niet aanquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil extra nominaties, waar kun je die aanvragen?
kortom. bij wie moet ik me inlikken?
Dat is wel heel hardquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan nomineer ik je voor de nieuwe executieronde. Mag je samen met een wereld beroemde man, hand in hand met een brandende autoband om je nek aan een touw hangen. (klinkt als een liedje trouwens)
Sara, mag ik je voorstellen, Saddam.
Sadam, mag ik je voorstellen, niemand.
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.quote:
Pussy.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De vriendelijkste/ aardigste user: Alexxxx! Skiczukie
Poesjes zijn liefquote:
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef Reya het volgende:
Waarom bestaat er geen categorie 'meest anti-autoritaire crewlid'? Die had ik vast gekregen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Sadam zal al hard genoeg gestraft worden. Had ik niet moeten zeggen, ik zal hem wel gekwetst hebben denk ik.
Vreemd idd. Je ben imo gewoon een nietszeggende kutnewbie.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef Janetje het volgende:
5 nominaties voor 5 verschillende dingen.. er zijn zowaar mensen die me kennen..
Nou zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:27 schreef Pool het volgende:
User die het verdient om te sterven: Moemoe, pijnlijke knuffeldood
En die heb je ook meer dan verdiendquote:Op maandag 14 november 2005 16:15 schreef Brennie het volgende:
@ Crew: Nog bedankt voor het schouderklopje!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |