Ik herhaal, niet stemmenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan ik mij terugtrekken?
Daar zullen z'n klasgenoten blij mee zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef Subhuman het volgende:
Als ik een award win krijgt Geqxon hem!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan hij hem aan iemand anders geven, een klasgenoot of zoquote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef Subhuman het volgende:
Als ik een award win krijgt Geqxon hem!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als we allemaal onze awards aan Geqxon geven is z'n hele klas blij!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar zullen z'n klasgenoten blij mee zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Als we allemaal onze awards aan Geqxon geven is z'n hele klas blij!
We kunnen net zo goed een slotje drop douwenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef NJ het volgende:
Wat een crewtopic trouwens.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We wilden eigenlijk liever het topic van achter de schermen hierheen halen, maar we durven niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:03 schreef Tiemie het volgende:
Doe deze semi-grappig-crew-humor effe in jullie eigen forum crewtuigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf het wel, ik heb alleen de rechten niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk liever het topic van achter de schermen hierheen halen, maar we durven niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geloof dat ik het inmiddels ook wel gedaan zou hebben als ik de rechten had gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:05 schreef NJ het volgende:
Ik durf het wel, ik heb alleen de rechten niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we het gaan naspelenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het inmiddels ook wel gedaan zou hebben als ik de rechten had gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop