Ik herhaal, niet stemmenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan ik mij terugtrekken?
Daar zullen z'n klasgenoten blij mee zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef Subhuman het volgende:
Als ik een award win krijgt Geqxon hem!
Kan hij hem aan iemand anders geven, een klasgenoot of zoquote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef Subhuman het volgende:
Als ik een award win krijgt Geqxon hem!
Als we allemaal onze awards aan Geqxon geven is z'n hele klas blij!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar zullen z'n klasgenoten blij mee zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Als we allemaal onze awards aan Geqxon geven is z'n hele klas blij!
We wilden eigenlijk liever het topic van achter de schermen hierheen halen, maar we durven niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:03 schreef Tiemie het volgende:
Doe deze semi-grappig-crew-humor effe in jullie eigen forum crewtuig
Ik durf het wel, ik heb alleen de rechten niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk liever het topic van achter de schermen hierheen halen, maar we durven niet.
Ik geloof dat ik het inmiddels ook wel gedaan zou hebben als ik de rechten had gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:05 schreef NJ het volgende:
Ik durf het wel, ik heb alleen de rechten niet..
Laten we het gaan naspelenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het inmiddels ook wel gedaan zou hebben als ik de rechten had gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |