Wat een eerquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef tonks het volgende:
Ik stem op ijsmeis, voor ijsmeis van het jaar!
What the fuck? Ik ben heel braaf dit jaar geweestquote:Op maandag 7 november 2005 11:25 schreef Dagonet het volgende:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Users] voor het jaar 2005:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:Tranceptor
en dat moest je natuurlijk 2x benadrukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
What the fuck? Ik ben heel braaf dit jaar geweest
Drie keer dit jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
en dat moest je natuurlijk 2x benadrukken
Waarom zou je je terugtrekken?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan ik mij terugtrekken?
Ja hallo!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je je terugtrekken?
Leg dat eens uit aan de lieve FOK!kertjes?
Daar is niks mis mee tochquote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef RayMania het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste sport.fok.nl medewerker: Svensational.
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ook ineens bijzonder geinteresseerd is!
Hij heeft gevraagd hoe je je kan terugtrekken van de verkiezingen. Hij gelooft niet in wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?
Aan de organisatie van en stemmers op de FOK!awardsquote:Op woensdag 9 november 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja verdomme, die post wordt niet zomaar omhoog gehaald. Wat is er afgesproken achter de schermen, heeft ie beloofd om naaktfoto's te sturen als ie gewonnen heeft?
Je moet er wel bij zeggen aan wie.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij heeft gevraagd hoe je je kan terugtrekken van de verkiezingen. Hij gelooft niet in wedstrijden.
Oh, en als hij een award wint, dan gaat hij hem weggeven.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef RayMania het volgende:
All-round beste sport.fok.nl medewerker: Svensational.
Door BVO. Zegt al genoeg over deze awards.
Geef nu maar toe Alexxx je wilt ook zo'n jurkjequote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
gratis Beschuit voor iedereen die op mij stemt!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef nu maar toe Alexxx je wilt ook zo'n jurkje
Misschien heb jij meer interesse inquote:Op woensdag 9 november 2005 22:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik mis de categorie "pedofiel van het jaar", ik zie hier al een aantal genomineerde.
Bij awards is dat meestal niet zo, wie het meest genomineerd is, krijgt de awardquote:Op donderdag 10 november 2005 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je hebt eerst de nominaties, en dán de stemrondes toch?
wat hij zegt dusquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij awards is dat meestal niet zo, wie het meest genomineerd is, krijgt de award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |