quote:
1-0.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.![]()
Heulemaal niet, ik heb ook niet-PTA-ers erin staatquote:
neequote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef sararaats het volgende:
de meest knettergekke user: sararaats
duidelijk genoeg?
volgens mij ben je druk bezig jezelf te laten nomineren voor meest aandachtsgeile user, en dat is ten minste een categorie die WEL bestaatquote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef sararaats het volgende:
de meest knettergekke user: sararaats
duidelijk genoeg?
Ja, schat.quote:Op zondag 6 november 2005 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heulemaal niet, ik heb ook niet-PTA-ers erin staat
He Bupa
Hé, die wil ik winnen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij ben je druk bezig jezelf te laten nomineren voor meest aandachtsgeile user, en dat is ten minste een categorie die WEL bestaat
Tsss, vorig jaar was ik door jou 2de. Dus ik wil ook eens winnenquote:
quote:Meestbelovende user voor het komend jaar:
De grote winnaar met maarliefst 9 stemmen is geworden:
Bupatih
![]()
Nr:2 Jump
Nr:2 Shagster
Nr:2 Mr_Anonimous
Nr:2 Intxaurraga
(3 stemmen)
*Geen 3e plaats.
A-hum, gedeeld tweedequote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Tsss, vorig jaar was ik door jou 2de. Dus ik wil ook eens winnen
Ff opzoeke op welke award
Deze dus:
[..]
Whehequote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Tsss, vorig jaar was ik door jou 2de. Dus ik wil ook eens winnen
Ff opzoeke op welke award
Deze dus:
[..]
Dat is ook tweed's héquote:
Als jij nou eens met jezelf ingenomen tyfus ego, lekker ergens anders gaat spammen (wat je vast al doet) dan hoeven we dat gezeik van jou niet constant aan te horen. Inmiddels weten we wel dat al jouw projectjes die je zo groot aankondigt tot mislukken gedoemd zijn en het spammen nodig hebben om de views even omhoog te duwen, zodat je die kan laten zien aan eventuele contacten ( ja die heb jequote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef Angelic1 het volgende:
Beste crewbeslissing van dit jaar: Mij laten gaan, anders had ik hier nu nog vastgeroest gezeten ipv goed bezig geweest met Eyestreamtv.nl en Vrouw.nl
quote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij nou eens met jezelf ingenomen tyfus ego, lekker ergens anders gaat spammen (wat je vast al doet) dan hoeven we dat gezeik van jou niet constant aan te horen. Inmiddels weten we wel dat al jouw projectjes die je zo groot aankondigt tot mislukken gedoemd zijn en het spammen nodig hebben om de views even omhoog te duwen, zodat je kan laten zien aan eventuele contacten ( ja die heb)
Dan moet je eerst de PTA modjes wegjagenquote:Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
en stemmen jullie allemaal eens op mij als user die het beste mod kan wordenWei weet luistert het management er wel naar
details, detailsquote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je eerst de PTA modjes wegjagen!
Staat in de topics zelf:quote:Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Tot hoelang blijven de stemhokken voor geopend?
quote:Eind december/ begin januari zullen de awards uitgereikt worden, tot die tijd hebben jullie dus ruim de tijd om te nomineren.
Het is 'warempel'.quote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef cerror het volgende:
Ik ben waarempel nog genomineerd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |