Had je allemaal mensen benaderd om op je te stemmen?quote:
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
ach pool
t was al duidelijk dat je mij niet mag hoor.
het genoegen is dan ook wederzijds
ik ben er iig wel duidelijk overquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.![]()
Bij deze noem ik _moder8or_ als: slechtste moderator tot 2010quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij deze noem ik sararaats als: dom blondje 2005
Tietenfoto's posten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
wat moet ik nou doen om vaker voor te komen in die lijsten
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij deze noem ik _moder8or_ als: slechtste moderator tot 2010![]()
valt me inderdaad tegen dat de categorie leukste mp3tje er niet bij staatquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vergeten we Als ik ga posten op Fok.mp3 niet![]()
.
Ach de leeftijdscategorie in PUB is 18 tot 24quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
Heeft PUB de macht op Fok! overgenomen?
of 'geurigste bever'quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef sararaats het volgende:
kan er geen nominatie voor "de meest gehuwde user" of "de stilste user" zijn?
muhahahahahaha
ik ook, onder andere door jouquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
ik ben ook al een paar keer genomineerd
quote:
1-0.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Zoiets las ik eerder al in mijn fotoboek ja.![]()
Heulemaal niet, ik heb ook niet-PTA-ers erin staatquote:
neequote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef sararaats het volgende:
de meest knettergekke user: sararaats
duidelijk genoeg?
volgens mij ben je druk bezig jezelf te laten nomineren voor meest aandachtsgeile user, en dat is ten minste een categorie die WEL bestaatquote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef sararaats het volgende:
de meest knettergekke user: sararaats
duidelijk genoeg?
Ja, schat.quote:Op zondag 6 november 2005 11:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heulemaal niet, ik heb ook niet-PTA-ers erin staat
He Bupa
Hé, die wil ik winnen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij ben je druk bezig jezelf te laten nomineren voor meest aandachtsgeile user, en dat is ten minste een categorie die WEL bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |