abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31832035
game on...
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:28 schreef Prosac het volgende:

[..]

i know, maar schijnbaar werkt dat dit keer niet?
Geen idee, zelf niet gecheckt.
pi_31832113
schade.. laatste paar keer werkte het idd gewoon uitstekend, ff zappen naar het einde en volgende bekijken..
pi_31832265
Calvobbes en SCH, ga hier gerust verder maar dan met zaken die jullie niet al tig keer hebben langs laten komen.
That's all folks!
pi_31832387
Dat er bij Talpa veel meer te zien is dan bij de NOS was nog niet zo duidelijk besproken hoor

Sowieso onzin om tegen mensen te zeggen dat ze over bepaalde dingen niet mogen discusieren alleen maar omdat andere mensen daardoor niet zouden kunnen reageren....
pi_31832470
Dan zeg ik dat misschien verkeerd, ik weet in ieder geval dat verschillende users zich er af en toe aan storen en vinden dat de posts van hun snel ondersneeuwen in dit topic.

En ga gerust verder over het bovenstaande punt, dan heb ik het verkeerd ingeschat.
That's all folks!
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:39:11 #6
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31839394
Dus Calvobbes, hartstikke leuk dat ze meer camera's in het stadion zetten, maar ik merk er echt niks van. En ik zou t echt wel zeggen als ik t wel zou zeggen.
En om Polak lachen ipv iets fatsoenlijk uitzenden (je kon het echt niet zien) is gewoon amateurisme en vermaak produceren. Zoals ik reeds eerder heb gezegd: voetbal is al leuk, er hoeven geen slingers omheen. Net als dat mooie vrouwen geen make-up nodig hebben.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31839576
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef ErikT het volgende:
Dus Calvobbes, hartstikke leuk dat ze meer camera's in het stadion zetten, maar ik merk er echt niks van. En ik zou t echt wel zeggen als ik t wel zou zeggen.
En om Polak lachen ipv iets fatsoenlijk uitzenden (je kon het echt niet zien) is gewoon amateurisme en vermaak produceren. Zoals ik reeds eerder heb gezegd: voetbal is al leuk, er hoeven geen slingers omheen. Net als dat mooie vrouwen geen make-up nodig hebben.
Hehe schitterende vergelijking!
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:00:20 #8
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31840037
Talpa .... Innovatief en langdradig ....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31840352
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef ErikT het volgende:
Dus Calvobbes, hartstikke leuk dat ze meer camera's in het stadion zetten, maar ik merk er echt niks van.
Mja, als jij het verschil niet kunt zien tussen een wedstrijd die met 5 camera's in beeld is gebracht of een wedstrijd die met 2 camera's in beeld is gebracht, dan zit je imo niet goed op te letten. De verschillen zijn goed te zien.

En dat jij voetbal zo al leuk genoeg zal John leuk vinden. Maar John maakt niet alleen maar TV voor jou, maar voor veel meer andere mensen. En voetbal heeft vaak wel een laagje make up nodig om het mooi te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door calvobbes op 31-10-2005 16:21:42 ]
pi_31840469
Het is juist een compliment dat het niet opvalt, maar het is zeker goed te zien dat er meer camera's gebruikt worden.
That's all folks!
pi_31840851
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja, als jij het verschil niet kunt zien tussen een wedstrijd die met 5 camera's in beeld is gebracht of een wedstrijd die met 2 camera's in beeld is gebracht, dan zit je imo niet goed op te letten. De verschillen zijn goed te zien.

En dat jij voetbal zo al leuk genoeg zal John leuk vinden. Maar John maakt niet alleen maar TV voor jou, maar voor veel meer andere mensen. En voetbal heeft vaak wel een laagje make up nodig om het mooi te maken.
Bij pvs-az werd er zeker camouflagecreme gebruikt?
pi_31840904
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef Staanplaats het volgende:

Bij pvs-az werd er zeker camouflagecreme gebruikt?
Nee daar schoten ze een beetje door met oogschaduw
pi_31840941
Sms-dienst meldt start voetbalsamenvattingen
RIJSWIJK - Voetbalfans kunnen zich vanaf maandag abonneren op een nieuwe sms-dienst die waarschuwt wanneer Talpa de voetbalsamenvatting gaat uitzenden van de favoriete club van de sms-ontvanger. Twee particulieren zijn deze service, 'TalpAlarm' genaamd, begonnen „om de zondagavond terug te veroveren op de commercie”, melden zij maandag.

Sinds de voetbalsamenvattingen niet meer bij NOS Studio Sport, maar bij De Wedstrijden van Talpa zijn te zien, worden ze niet meer in een logische volgorde uitgezonden. Veel fans klagen daarover, omdat ze nu worden verplicht om de hele uitzending van negentig minuten uit te zitten.

Liefhebbers van de grotere clubs kunnen zich opgeven door een sms te sturen naar 7111 met de tekst talpalarm, gevolgd door de eerste drie letters van de club en daarna het woord 'aan'. Vervolgens krijgen ze tijdens elk speelweekeinde een sms wanneer de samenvatting van die club begint. Zo'n tekstbericht kost telkens 70 cent. Als de dienst aanslaat worden ook andere clubs in het systeem opgenomen
http://www.telegraaf.nl/t(...)lsamenvattingen.html
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:47:11 #14
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31841194
briljant! ben benieuwd of het een succes wordt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:50:38 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31841264
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef calvobbes het volgende:
Wie vindt dat voetbal een laagje make up nodig heeft? Als je in het stadion zit is dat toch ook niet nodig. En John zou voetbal moeten uitzenden voor mensen die voetbal willen zien.

Ik zie t al voor me tijdens bv wielrennen, dat ze er grappig doorheen gaan lullen. En grappen gaan maken over dingen die niet goed in beeld zijn geweest. Haakt toch ook iedereen af naar Sporza.
pi_31846212
En jawel, Feyenoord weer als laatste.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31846944
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef Staanplaats het volgende:
Sms-dienst meldt start voetbalsamenvattingen
RIJSWIJK - Voetbalfans kunnen zich vanaf maandag abonneren op een nieuwe sms-dienst die waarschuwt wanneer Talpa de voetbalsamenvatting gaat uitzenden van de favoriete club van de sms-ontvanger. Twee particulieren zijn deze service, 'TalpAlarm' genaamd, begonnen „om de zondagavond terug te veroveren op de commercie”, melden zij maandag.

Sinds de voetbalsamenvattingen niet meer bij NOS Studio Sport, maar bij De Wedstrijden van Talpa zijn te zien, worden ze niet meer in een logische volgorde uitgezonden. Veel fans klagen daarover, omdat ze nu worden verplicht om de hele uitzending van negentig minuten uit te zitten.

Liefhebbers van de grotere clubs kunnen zich opgeven door een sms te sturen naar 7111 met de tekst talpalarm, gevolgd door de eerste drie letters van de club en daarna het woord 'aan'. Vervolgens krijgen ze tijdens elk speelweekeinde een sms wanneer de samenvatting van die club begint. Zo'n tekstbericht kost telkens 70 cent. Als de dienst aanslaat worden ook andere clubs in het systeem opgenomen
http://www.telegraaf.nl/t(...)lsamenvattingen.html
Zondagavond terugveroveren op de Commercie? wat is zo'n SMS dienst dan?

Ik moet zeggen dat ik vroeger 95% van alle uitzendingen van Studio Sport op zondagavond bekeek, lekker ff rustig het Nederlandse voetbal kijken en direct erna over naar de avondmatch in de Serie A.

Maar hoewel mijn belangstelling voor voetbal niet minder geworden is, kijk ik denk ik misschien nog maar een 3e van de uitzendingen van de wedstrijden, en dan kijk ik het ook geeneens af, zo lang kan het m'n aandacht niet meer vasthouden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31847458
Ik kijk alles met een schuin oog, of gooi hem na 8 uur pas aan. WIj zitten de laatste weken elke keer na 8 uur en als laatste. Ik zit ook niet te wachten op een 1,5 uur durend programma, als er maar een handjevol wedstrijden zijn afgewerkt op de zondag.
Juist voor het hele overzicht was het avondprogramma mooi, maar dat Cafe de Sport houd ik helemaal niet langer vol dan 10 minuten.
(Scheelt wel dat ze daar het weekoverzicht aan het begin stoppen..)

Ohja die SMS-dienst dauwen ze ook maar lekker in hun reet..
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:26:15 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31853903
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef DIGGER het volgende:

Ik moet zeggen dat ik vroeger 95% van alle uitzendingen van Studio Sport op zondagavond bekeek, lekker ff rustig het Nederlandse voetbal kijken en direct erna over naar de avondmatch in de Serie A.

Maar hoewel mijn belangstelling voor voetbal niet minder geworden is, kijk ik denk ik misschien nog maar een 3e van de uitzendingen van de wedstrijden, en dan kijk ik het ook geeneens af, zo lang kan het m'n aandacht niet meer vasthouden.
heb ik precies hetzelfde. vorige week helemaal niet gekeken, gisteren om 20 uur ingeschakeld. en niet het gevoel iets gemist te hebben.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_31856686
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef ErikT het volgende:

Wie vindt dat voetbal een laagje make up nodig heeft?
Vind jij alle wedstrijden altijd het kijken waard? Kijk jij met plezier naar bijvoorbeeld RBC - NEC die er niks van bakken en niet scoren?
quote:
En John zou voetbal moeten uitzenden voor mensen die voetbal willen zien.
Dat doet die ook. Maar daarnaast probeert die nog meer kijkers te trekken.
quote:
Ik zie t al voor me tijdens bv wielrennen, dat ze er grappig doorheen gaan lullen. En grappen gaan maken over dingen die niet goed in beeld zijn geweest. Haakt toch ook iedereen af naar Sporza.
Waarom haal je nu live uitzendingen en samenvattingen door elkaar
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:45:47 #21
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31865529
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:24 schreef calvobbes het volgende:
Vind jij alle wedstrijden altijd het kijken waard? Kijk jij met plezier naar bijvoorbeeld RBC - NEC die er niks van bakken en niet scoren?
Ja. Dat is ook voetbal. En daarna moet zo'n wedstrijd keihard afgezeken worden.
quote:
Dat doet die ook. Maar daarnaast probeert die nog meer kijkers te trekken.
En raakt daarmee de doelgroep kwijt
quote:
Waarom haal je nu live uitzendingen en samenvattingen door elkaar
Er zijn ook wielren samenvattingen.
pi_31865785
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef ErikT het volgende:

Ja. Dat is ook voetbal. En daarna moet zo'n wedstrijd keihard afgezeken worden.
Dus niet elke wedstrijd is een mooie vrouw die geen make up nodig heeft.
quote:
En raakt daarmee de doelgroep kwijt
Misschien behoor jij niet 100% tot de doelgroep van John de Mol
quote:
Er zijn ook wielren samenvattingen.
Ah. En sinds wanneer worden die uitgebreid in een studio geanalyeerd?
Dat heb ik nog nooit gezien. Ook niet op sporza.
pi_31866887
Wat is die Genee trouwens een vervelende vent, stelt net zulke irritante vragen als Barend & Van Dorp...enkel en alleen om beschuldigende/denigrerende/gewaagde antwoorden aan z'n gasten te ontlokken. Als je zo graag wil roddelen, ga dan terug naar RTL Boulevard vent...verpest mijn avondje voetbal er niet mee. Oops, daar is het al te laat voor.

IK vind er dus niks meer aan...
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:39:28 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31866903
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:55 schreef calvobbes het volgende:
Dus niet elke wedstrijd is een mooie vrouw die geen make up nodig heeft.
Nee, maar sommige vrouwen zijn zo lelijk dat make up niet helpt. En die mogen ook over straat.
quote:
Misschien behoor jij niet 100% tot de doelgroep van John de Mol
Misschien niet, maar hij gooit wel zijn eigen ruiten in.
quote:
Ah. En sinds wanneer worden die uitgebreid in een studio geanalyeerd?
Dat heb ik nog nooit gezien. Ook niet op sporza.
DAT MOET OOK NIET! Daar gaat het juist om...
pi_31867796
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef ErikT het volgende:

DAT MOET OOK NIET! Daar gaat het juist om...
Jij wilt niet dat er over voetbal wedstrijden word nagepraat!?!
Ik snap echt niet meer wat je wilt of waar die vergelijking wel wielrennen nou voor bedoeld was

En als jij geen zin in analyses hebt, blijkt maar weer dat je nooit iederen tevreden kunt stellen. Er zijn hier ook mensen die WEL graag analyses willen...
pi_31868521
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef calvobbes het volgende:
En als jij geen zin in analyses hebt, blijkt maar weer dat je nooit iederen tevreden kunt stellen. Er zijn hier ook mensen die WEL graag analyses willen...
Ik wil wel analyses, maar niet tijdens de samenvattingen. Bij de NOS was daar later op de avond Studio Voetbal voor, ideaal geregeld. Mensen die geen gelul willen kijken alleen de samenvattingen, mensen die wel gelul willen kijken later die analyses bij SV. Nu wordt het je opgedrongen, je hebt geen keuze.
pi_31870061
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jij wilt niet dat er over voetbal wedstrijden word nagepraat!?!
Ik snap echt niet meer wat je wilt of waar die vergelijking wel wielrennen nou voor bedoeld was
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef ErikT het volgende:
Het gaat er over dat als op NL men dat bij wielrennen zou doen men het alternatief heeft om rond dezelfde tijd op de belg te kijken. Dat lijkt me wel duidelijjk uit die post.

Dat geldt niet voor voetbal waar men alleen de keuze heeft tussen kijken en niet kijken. Daar maken ze op deze manier gebruik van en is hun goed recht maar er bestaat een kans dat ze daarmee meer kijkers kwijt raken dan erbij krijgen. Ik ken de kijkcijfers niet - maar die zouden uitsluitsel kunnen geven of Talpa mogelijk door hun manier van presenteren werkelijk kijkers kwijtraakt die Studio Sport wel had.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_31871661
Moet deze topic eigenlijk niet de naam wedstrijden dragen of gaat het hier om Talpa over het algemeen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31872154
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:37 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

[..]

Het gaat er over dat als op NL men dat bij wielrennen zou doen men het alternatief heeft om rond dezelfde tijd op de belg te kijken. Dat lijkt me wel duidelijjk uit die post.

Dat geldt niet voor voetbal waar men alleen de keuze heeft tussen kijken en niet kijken. Daar maken ze op deze manier gebruik van en is hun goed recht maar er bestaat een kans dat ze daarmee meer kijkers kwijt raken dan erbij krijgen. Ik ken de kijkcijfers niet - maar die zouden uitsluitsel kunnen geven of Talpa mogelijk door hun manier van presenteren werkelijk kijkers kwijtraakt die Studio Sport wel had.
Kijkcijfers zijn redelijk op peil nu. Vorige week met PSV - Ajax was het 2,5miljoen, afgelopen weekend 2,3 oid.
quote:
• Studio Sport Nederland 2 vs. ‘De wedstrijden’ Talpa Vorig jaar één van de meest besproken items, het verdwijnen van het ‘met bord op schoot-gevoel’. In kranten werd gesproken over een verlies van één miljoen kijkers. De cijfers laten echter een ander beeld zien. Keek in september 2004 gemiddeld 16,1% van de doelgroep mannen 20-49 naar Studio Sport (I en II), bij Talpa kijkt gemiddeld 19,9% naar ‘De wedstrijden’. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat naar deel I van Studio Sport in september 2004 gemiddeld 21,1% keek, maar ook in deel II kwam voetbal voor (gemiddeld 9,4%).
Dus ja en nee of ze kijkers kwijt geraakt zijn. Ja, de eerste halfuur Studio Sport kijkers, nee de totale voetbalkijker.
pi_31872952
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef maril het volgende:
Moet deze topic eigenlijk niet de naam wedstrijden dragen of gaat het hier om Talpa over het algemeen.
Dit is al deel 7, verder staat het in VBL. Lijkt me goed zo.
That's all folks!
pi_32005873
Puike goal van Pi-Air hoor.
pi_32006049
Van Dijk
pi_32006198
Je ziet nu trouwens goed dat ze meerdere camera's gebruiken, de vrije trap van Pierre kreeg je uit 3 hoeken te zien.
pi_32006386
Wat? Talpa? Wa'sda?
IAW: Ik kàn Talpa ontvangen. Ik kàn naar Talpa kijken. Ik heb nog geen enkele minuut gezien. Waarom? Het spreekt me totaal niet aan. Voor mij een Sport 7 deel 2. Nog even en we zien de middelvingers van de technici alle 3 de kijkers beledigen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:02:06 #35
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_32006724
hebben jullie ook zo een k-geluid bij PSV- Sparta?
pi_32006773
az al geweest?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_32006956
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef evert het volgende:
hebben jullie ook zo een k-geluid bij PSV- Sparta?
dramatisch
pi_32006969
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Kluupkluup het volgende:
az al geweest?
nee
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:50:55 #39
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32008272
Wat heb ik me geërgerd aan de commentators vanavond zeg. Elke keer als het 2-0 oivds wordt, is het van "de wedstrijd is beslist", en als de 2-1 dan valt, is het opeens "weer een wedstrijd".
pi_32008870
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef Flem het volgende:
Wat heb ik me geërgerd aan de commentators vanavond zeg. Elke keer als het 2-0 oivds wordt, is het van "de wedstrijd is beslist", en als de 2-1 dan valt, is het opeens "weer een wedstrijd".
Dat komt omdat de commentatoren de hele wedstrijd live van commentaar voorzien voor Versatel en Talpa er vervolgens stukjes uitknipt voor de samenvattingen.
  zondag 6 november 2005 @ 01:15:25 #41
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_32010919
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef Flem het volgende:
Het commentaar wordt door een computer gedaan waar die zin zit ingeprogrammeerd bij de 2-0
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_32011035
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef mien-moeke het volgende:
Wat? Talpa? Wa'sda?
IAW: Ik kàn Talpa ontvangen. Ik kàn naar Talpa kijken. Ik heb nog geen enkele minuut gezien. Waarom? Het spreekt me totaal niet aan. Voor mij een Sport 7 deel 2. Nog even en we zien de middelvingers van de technici alle 3 de kijkers beledigen.
Als je geen voetbalfan bent kan ik me dat wel voorstellen.
That's all folks!
  zondag 6 november 2005 @ 01:39:13 #43
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_32011752
ook zo compleet kut: studio sport wordt gedurende de nacht 'herhaald' met de hoogtepunten.
nu 01.30 Talpä: ik heb nog 2 wedstrijden niet gezien, wil even kijken, hebben ze verdomme soort van testbeeld.
Het Mol-eikel: het kanaal is tot 02.00 uur voor jou, teveel moeite om nog even De Westrijden in de herhaling te gooien? Zonder reclame en zinloos gelul kan alles nog makkelijk voor 02.00 uur uitgezonden worden!
pi_32013097
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:45 schreef MaxPower het volgende:
Je ziet nu trouwens goed dat ze meerdere camera's gebruiken, de vrije trap van Pierre kreeg je uit 3 hoeken te zien.
En dat snap ik dan weer niet. Specialist stuurt bal langs/over de muur in de vrije hoek van een doel, wereldgoal volgens de reporter! Okee de bal is hard en goed geraakt, maar zonder speler op de lijn en keeper in de andere hoek is dat toch een fluitje van een cent. Zet je een verdediger op de lijn had ie tenminste nog moeite moeten doen. Wel prettig trouwens dat Aad de Mos dat nog even doornam.

Wat ik verder storend vind is de weggever voor elk verslag. Kinderachtig hoe de kijker wordt medegedeeld dat aan het eind iets heeel bijzonders is te zien. Doen ze voor elk reclameblok natuurlijk ook al, maar om het crèche-niveau te benaderen moet het bij gelegenheid nog eens extra lijkt wel Bij Studio Sport had ik dat ook irritant gevonden, maar als Egbers er zo'n smile bij had getrokken dan had ik tenminste geweten waarom. Genee kan gewoon niet hosten, het pretje hoort voor de kijker te zijn, maar hij maakt het het zijne, waar jij dan "op moet wachten".
pi_32017670
quote:
Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef evert het volgende:
ook zo compleet kut: studio sport wordt gedurende de nacht 'herhaald' met de hoogtepunten.
nu 01.30 Talpä: ik heb nog 2 wedstrijden niet gezien, wil even kijken, hebben ze verdomme soort van testbeeld.
Het Mol-eikel: het kanaal is tot 02.00 uur voor jou, teveel moeite om nog even De Westrijden in de herhaling te gooien? Zonder reclame en zinloos gelul kan alles nog makkelijk voor 02.00 uur uitgezonden worden!
Ga maar klagen bij de voetbalclubs zelf dan. Die hebben gezamelijk bepaald dat die uitzendingen en beelden niet zomaar herhaald mogen worden.
Hoe dat precies zit weet ik ook niet, maar ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat er aan herhalingen een beperking zit.
pi_32017738
quote:
Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef okee6 het volgende:

Wat ik verder storend vind is de weggever voor elk verslag. Kinderachtig hoe de kijker wordt medegedeeld dat aan het eind iets heeel bijzonders is te zien. Doen ze voor elk reclameblok natuurlijk ook al, maar om het crèche-niveau te benaderen moet het bij gelegenheid nog eens extra lijkt wel Bij Studio Sport had ik dat ook irritant gevonden, maar als Egbers er zo'n smile bij had getrokken dan had ik tenminste geweten waarom. Genee kan gewoon niet hosten, het pretje hoort voor de kijker te zijn, maar hij maakt het het zijne, waar jij dan "op moet wachten".
Dan heb ik misschien schokkend nieuws voor je: Talpa is een commerciele omroep

Die hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld moeten betalen om die uitzendingen te mogen. Eén van de manier om dat terug te verdienen is door kijkers zo lang en naar zoveel mogelijk reclames te laten kijken.

Het beste voor het laatste bewaren en zeggen dat er later nog iets veel leukers komt is een trucje dat elke omroep (dus ook de publieken) gebruiken om de kijkers vast te houden

Maar jij ziet dan liever dat die dat met een chagarijnige kop aankondigd ofzo?
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2005 @ 11:01:58 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32018292
HEt geluid viel gister ook af en toe weer weg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32020033
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:01 schreef borisz het volgende:
HEt geluid viel gister ook af en toe weer weg
tja ik kijk al niet meer, vin het knudde.
pi_32027561
Gullit was al erg, maar Aad de Mos.

Nu ja, vanavond weer Feyenoord als laatste.
www.thuisuiteten.nl
pi_32031955
Voor het eerst dat ik startklaar zit voor De Wedstrijden... Wat een wereldgoals vanmiddag bij Heerenveen
pi_32032637
Weer de topclubs als eerst
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_32033698
Dat was echt een soort open sollicitatie van Theo Jansen bij Feyenoord
pi_32033819
Waar is de buitenspelgoal van Kuyt
pi_32033891
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
Niet in de samenvatting in ieder geval .

Het was trouwens wel buitenspel, was duidelijk te zien op Versatel.
pi_32034301
Heerenveen - Groningen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32034394
Wat een topgoals.
pi_32034448
geweldige doelpunten weer
pi_32034484
Gezocht: iemand die op het werk over een kopieermachine beschikt! Nodig een talpa-verslaggever uit en laat hem dan zien hoe ongelooflijk zoiets kopieert. Immers álles is ongelooflijk voor een Talpa verslaggever.
pi_32034631
geweldig die keeper van Heracles
pi_32035074
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
sig verwijderd door FA
pi_32035147
'bal had op de stip gemoeten'
pi_32035213
Sjezis.
pi_32035286
Het loopt redelijk uit trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_32035492
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het loopt redelijk uit trouwens.
Ik vraag me telkens af hoe ze dat voor ekaar krijgen met maar 4 wedstrijden in anderhalf uur...
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_32035791
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
Heb ik ook eens een keer gedaan en ik heb er toen een ongeveer een half uur vanaf gekregen. Moet ik wel bijzeggen dat ik toen de reportage van Sierd de Vos heb gekeken. Als je die ook niet interessant vind moet je denk ik wel in de buurt van de 40 minuten kunnen komen.
pi_32040224
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
nee , vertel mij dat het niet waar is dat ze weer geen doelpunt hebben laten zien ook al was hij niet geldig????
pi_32040293
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
pi_32040317
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
oohh dan heb ik niets gezegd.
  zondag 6 november 2005 @ 23:02:39 #69
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32040785
Lieten ze nou eerst de vrijdagwedstrijd en één zaterdagwedstrijd zien en later nog eens drie zaterdagwedstrijden .
  zondag 6 november 2005 @ 23:19:28 #70
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_32041398
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
ja, doen! ik heb vanavond met wat spoelwerk in 30 minuten al het relevante gezien!
pi_32042847
Ik heb voor de verandering de hele uitzending weer een keer gezien en ik blijf het gewoon een slecht samengesteld en opgebouwd programma vinden. Los van de dingen in de samenvattingen die wel of niet goed gaan, dat kan dan nog gebeuren.

Maar het is echt langdradig en de opbouw is zo slecht: een reportage van 10 minuten over Theo Janssen, totaal oninteressant en irrelevant in dit weekend. En als studiogast Riemer van der Velde, een voorzitter. Waarom in godsnaam tijdens een samenvattingenprogramma een voorzitter die vooral zegt dat hij niks wil zeggen uitnodigen. Wat moet ik met die man na NEC-Ajax of Feyenoord-Vitesse.

Ik heb het weer met moeite uitgezeten en dat is jammer. Het zou zo veel beter kunnen.

p.s. waar slaat dat match of the week trouwens op?
pi_32042955
Ik vond de blik van Riemer op verschillende situaties erg goed, maar dit komt vooral omdat Gullit er wel eens naast zit. Verder erger ik me ook aan de langdradigheid. Die reportage van De Vos midden in het programma zit ik ook helemaal niet op te wachten. Die dingen stoppen ze maar in het Eredivisiejournaal. (waar geen hond naar kijkt)

Dat match van de week is een dom verzinsel, waar ze dat vandaan halen, geen idee.

Neem een voorbeeld aan het Duitse programma, stukken beter en sneller.
That's all folks!
pi_32043211
De reportages van Siert zijn ideaal als opvulling tijdens de rust bij livewedstrijden. Tijdens de samenvattingen heb je geen kwartier rust, dus laat gewoon de wedstrijden zien of sluit af met zoiets.
pi_32043238
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef H.Flick het volgende:
of sluit af met zoiets.
pi_32043258
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
pi_32043267
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de blik van Riemer op verschillende situaties erg goed, maar dit komt vooral omdat Gullit er wel eens naast zit. Verder erger ik me ook aan de langdradigheid. Die reportage van De Vos midden in het programma zit ik ook helemaal niet op te wachten. Die dingen stoppen ze maar in het Eredivisiejournaal. (waar geen hond naar kijkt)

Dat match van de week is een dom verzinsel, waar ze dat vandaan halen, geen idee.

Neem een voorbeeld aan het Duitse programma, stukken beter en sneller.
Denk van Versatel. Ach, er is overal wel een match van de week.

ARD heeft nog meer reclame en ook elke keer wisselende volgorde, alleen het gelul zou minder kunnen dus.
pi_32043288
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
Heb je nog steeds veel gelul tussendoor en analyses. Zitten veel mensen blijkbaar niet op te wachten.
pi_32043373
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
ARD heeft nog meer reclame en ook elke keer wisselende volgorde, alleen het gelul zou minder kunnen dus.
Die volgorde vind ik niet echt een probleem al zou ik wel graag om 19.00 willen weten wat de volgorde wordt.
pi_32044164
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Flem het volgende:
Lieten ze nou eerst de vrijdagwedstrijd en één zaterdagwedstrijd zien en later nog eens drie zaterdagwedstrijden .
Belachelijk ja, dat verzin je toch überhaupt niet. Zeker niet met het idee dat alle voetbalfans blijven kijken voor NEC-Ajax.

En het argument dat het is voor degene die het vrijdag en zaterdag niet hebben (kunnen) (ge)zien gaat dan niet op van Talpa's kant, want degene die het dan willen zien kijken ook wel als dat het laatste item is. Dus dat gaat al niet op, ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken waarom dat middenin het programma moet..
sig verwijderd door FA
pi_32044222
quote:

[..]

Die reclame is het enige minpunt, verder wordt het gelikt gebracht. Zonder gelul.
That's all folks!
pi_32044277
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Belachelijk ja, dat verzin je toch überhaupt niet. Zeker niet met het idee dat alle voetbalfans blijven kijken voor NEC-Ajax.

En het argument dat het is voor degene die het vrijdag en zaterdag niet hebben (kunnen) (ge)zien gaat dan niet op van Talpa's kant, want degene die het dan willen zien kijken ook wel als dat het laatste item is. Dus dat gaat al niet op, ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken waarom dat middenin het programma moet..
Kijkers vasthouden. Er zijn 4 wedstrijden vandaag geweest, je hebt te maken met adverteerders. OOk het laatste reclameblok moet goed bekeken worden, dus dan moet je of Ajax of Feyenoord uitzenden. Feyenoord speelde thuis, Ajax uit, dus meer mensen willen Ajax kijken. Dus bewaar je die voor het laatst, maar moet je wel de tijd rekken.

Dat wordt dan dus gedaan door middel van terugblikken, analyses en cafe de sport promo.
pi_32044492
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kijkers vasthouden. Er zijn 4 wedstrijden vandaag geweest, je hebt te maken met adverteerders. OOk het laatste reclameblok moet goed bekeken worden, dus dan moet je of Ajax of Feyenoord uitzenden. Feyenoord speelde thuis, Ajax uit, dus meer mensen willen Ajax kijken. Dus bewaar je die voor het laatst, maar moet je wel de tijd rekken.

Dat wordt dan dus gedaan door middel van terugblikken, analyses en cafe de sport promo.
Voor een commerciële zender op zich een logische reden, maar daaruit blijkt wel dat het voetbal niet op de goede plek zit bij een commerciële omroep. Tenminste, dat geldt voor het grootste deel van de kijkers denk ik, want vanuit voetbalfan (club en algemeen) kan ik het me niet voorstellen dat iemand deze manier goed vindt.
sig verwijderd door FA
pi_32044607
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Voor een commerciële zender op zich een logische reden, maar daaruit blijkt wel dat het voetbal niet op de goede plek zit bij een commerciële omroep. Tenminste, dat geldt voor het grootste deel van de kijkers denk ik, want vanuit voetbalfan (club en algemeen) kan ik het me niet voorstellen dat iemand deze manier goed vindt.
Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.

Ben echt erg benieuwd waar het voetbal over 3 jaar staat. In Engeland is het weer terug gegaan naar de BBC.
pi_32061357
quote:

[..]

Denk van Versatel. Ach, er is overal wel een match van de week.

ik heb afg. zaterdag voor het eerst naar duitsland gekeken, was bij mijn zus en mijn zwager is duitser maar ik had er wel weer eens zin in was lang geleden, maar das ook wreed irri die reclames (toen ik keek een paar jaar terug was dat nog niet het geval.),maar goed er word niet doorheen geluld
  maandag 7 november 2005 @ 17:36:36 #85
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_32062053
Waarom heb ik gisteren geen enkele kritische noot gehoord over het doelpunt van die Heracles doelman? Er gingen toch minimaal 2 overtredingen van dezelfde man aan vooraf? Moet het dan allemaal maar hosanna zijn omdat het een keeper is?
pi_32064325
Volgens mij heeft Gullit gezegd dat als dit door een veldspeler was gedaan het afgefloten zou worden.
  maandag 7 november 2005 @ 19:30:03 #87
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32065553
Wie heeft dat even te komische fragment van Ronaldinho en daarna Ron Jans ? die was te mooi gewoon
pi_32065689
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.
Ik zat eens te denken over die 4 blokken waar je het over had. Mij lijkt het geen verschil als ze het laatste deel voetbal langer maken en daarin dan een wedstrijd van bijv. Ajax/Feyenoord/PSV + daarna de wedstrijden van vrijdag en zaterdag.
sig verwijderd door FA
pi_32066217
Het blijft een warrig en matig programma. Ze doen maar wat, de analyses slaan nergens op...
www.thuisuiteten.nl
pi_32068188
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk ook debiel, als je zoveel reclame uit te zenden hebt, om het te presenteren als "op z'n minst hinderlijk gebracht". Dat is zowel naar adverteerder als kijker niet erg aardig. Goochelen met de inhoud verder, heeft niet veel met amusement danwel neutrale verslaggeving vandoen. Kortom, het is rotzooi! Blijft het zo, gaan de rechten sowieso terug naar de publieke zender.
quote:
Ben echt erg benieuwd waar het voetbal over 3 jaar staat. In Engeland is het weer terug gegaan naar de BBC.
Gelul, Engeland heeft voor het voetbal gekozen, zoals het publiek wil.
pi_32085282
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:30 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft dat even te komische fragment van Ronaldinho en daarna Ron Jans ? die was te mooi gewoon
geweldig inderdaad, moest echt keihard lachen!
pi_32085672
Ik ben ook nog erg niet overtuigd van het voetbal op Talpa. Behalve bij PSV-Ajax heb ik nog niet een keer er echt voor gezeten. Ik zap er langs, en is er een interessante wedstrijd dan blijf ik misschien hangen, maar het volgen van het Nederlands voetbal qua wedstrijden op TV is een heeeeeel stuk minder sinds het bij Talpa zit.

Ik hoop maar op een vergelijkbare beweging als in Engeland.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_32087396
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
quote:

[..]

Heb je nog steeds veel gelul tussendoor en analyses. Zitten veel mensen blijkbaar niet op te wachten.
Ik weet niet waarom, maar bij de BBC erger ik me helemaal niet aan het gelul en de analyses. Meestal neem ik MOTD op, maar ik spoel weinig vooruit als ik het aan 't kijken ben. Ik weet niet of de gasten/analytici beter zijn in Engeland of dat het aan het format ligt. Bij MOTD zitten ook veel ex-voetballers, maar op de een of andere manier weten die het beter te brengen dan de 'sterren' die bij De Wedstrijden worden uitgenodigd.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_32087739
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk ook debiel, als je zoveel reclame uit te zenden hebt, om het te presenteren als "op z'n minst hinderlijk gebracht". Dat is zowel naar adverteerder als kijker niet erg aardig. Goochelen met de inhoud verder, heeft niet veel met amusement danwel neutrale verslaggeving vandoen. Kortom, het is rotzooi! Blijft het zo, gaan de rechten sowieso terug naar de publieke zender.
Hoezo hinderlijk gebracht? Noem maar eens een programma waar reclame niet hinderlijk is? Het zijn nu nog maar 3 of 4minuten blokken, ipv de eerste uitzendingen met 6 a 7 minuten durende blokken. Reclame is en zal altijd hinderlijk zijn, maar daar kun je bij een commerciele zender niet om heen. Dus we gaan er even uit voor de onderbreking (ga drinken halen of pissen) vind ik al beter klinken dan we moeten er uit voor de boodschappen (het is verplichte zooi). De adverteerder zal trouwens wel tevreden zijn anders was het hele concept al helemaal verandert.

Goochelen met de inhoud, ik neem aan dat je de volgorde bedoelt, is zowel commercieel als objectief. 18 clubs gelijkwaardige aandacht, met de meest populaire club/wedstrijd tot slot om kijkers vast te houden.
quote:
[..]

Gelul, Engeland heeft voor het voetbal gekozen, zoals het publiek wil.
Wat is gelul Ik vraag me af waar het voetbal zal staan over 3 jaar en geef als opmerking dat het in Engeland uiteindelijk weer terug is gegaan naar de publieken. Dat zou hier dus ook kunnen. Ik heb echt geen idee. In Belgie en Duitsland is het ook weer terug bij de publieken, al is ARD wel zo commercieel als de pest qua samenvattingen.

De Wedstrijden trekken toch elke week 2,5 miljoen kijkers, mensen raken er onderhand toch aan gewend en kijken maar. Daarnaast vraag ik me af of de regering die er dan zit, of die het zullen toestaan dat de NOS, toch van het belastinggeld, 60 miljoen per seizoen voor de uitzendrechten gaan spenderen.
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 19:09:22 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_32432291
Zo de wedstrijden zijn begonnen.Leuk de wedstrijd van de week is Roda JC - Feijenoord. In de studio Huub Stevens. En de nachtmerrie voor de mensen die heel de dag de uitslag hebben proberen te vermijden komt uit. Stevens zegt in de eerste minuut tijdens het voorgesprekje al dat Roda heel het jaar al benadeeld wordt en vandaag het toppunt was. Nou benieuwd met hoeveel ze gaan verliezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32432335
Klaasje maakte ook een vieze overtreding. Ik zeg, ook onderzoeken nav tv beelden. Wel zo consequent.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 19:18:09 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_32432495
Er was niks aan de hand kleine verstrengeling, maar nioet. Als we hier al over gaan zeiken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 20 november 2005 @ 19:21:31 #98
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32432582
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Er was niks aan de hand kleine verstrengeling, maar nioet. Als we hier al over gaan zeiken

Tuurlijk, in zo'n duel mag je dus wel met je armen zwaaien maar met een kopduel niet..
pi_32432600
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Als we hier al over gaan zeiken

Dat denk ik al twee weken
pi_32432636
In het stadion leek het echt alsof Gudde bijna vermoord was, maar op basis van de beelden moet ik toch echt een andere conclusie trekken. Net als met de niet gegeven penalty in de eerste minuut, ik was er heilig van overtuigd dat het een penalty was, maar dat was het dus niet.
  zondag 20 november 2005 @ 19:24:51 #101
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_32432682
Moet PSV nog komen? Schijnt een leuke wedstrijd geweest te zijn als ik de uitslag zie
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_32432709
Cruciale wissel van Sparta gemist -die tot de verandering leidde waardoor vrij snel de 1-2 werd gescoord.

Lekker ook die mensen in de studio die de commentator direct keihard laten vallen - ik kan me voorstellen dat de commentator er in eerste instantie iets in ziet maar om dan na het doelpunt nog een x te zeggen "dat Huntelaar er eigenlijk niet meer in had moeten staan" is wel wat erg overdreven.
pi_32432747
De wissel hadden ze inderdaad best mogen laten zien. Een verdediger voor een aanvaller wisselen is toch best essentieel.
  zondag 20 november 2005 @ 19:31:18 #104
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32432881
Whehe wat is die Fortes Rodriguez laag gezonken
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 19:33:25 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_32432958
Erg diep idd.

zondag 20 november 2005 @ 19:35:25 #106
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32433006
MIJN GOD!

Die kerel is gek!
pi_32433014
HAHAHAHHA
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32433016
Down-syndroom
  zondag 20 november 2005 @ 19:35:53 #109
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32433023
Lichtelijk iets van Down-syndroom !
.
Hij heeft nog gelijk ook .
-
pi_32433024
'Last van 't Down-syndroom'

Zou hij 't over zichzelf hebben
pi_32433029
Wat is er een godsnaam met die Fortes aan de hand .
  zondag 20 november 2005 @ 19:36:45 #112
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_32433040
wat een mongool
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_32433046
Hijs een beetje boos
  zondag 20 november 2005 @ 19:37:18 #114
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32433056
Wat is die Fortes een ongelofelijke lul. Wat een domme uitspraak. Wie heeft hier nu last van het Down-Syndroom?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32433086
hahaha
pi_32433119
Fortes Erg laag als je het mij vraagt. Laat die zich ff kennen.
pi_32433181
Ik zou het gek vinden als die geen schorsing voor zou krijgen, voor de uitspraken, wat een gigantische lul is het ook, en het erge is, volgens mij heeft ie over deze uitspraak echt nagedacht ook. Fortes is zelf een halve toffe.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_32433230
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:41 schreef sjakie007 het volgende:
Ik zou het gek vinden als die geen schorsing voor zou krijgen, voor de uitspraken, wat een gigantische lul is het ook, en het erge is, volgens mij heeft ie over deze uitspraak echt nagedacht ook. Fortes is zelf een halve toffe.
Ik zou het in dit geval klasse vinden als RBC zelf disciplinaire maatregelen tegen hem neemt en hem een tijdje buiten de selectie zet, dat zou pas een statement zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 19:45:01 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_32433280
Dat zijn uitspraken een schorsing waard.Spoort die jongen wel ?

pi_32433360
een schorsing boeit fortes niks, hij degradeert toch
pi_32433368
wat zat ie de hele tijd naar dat embleempje op zn arm te staren
pi_32433370
Sinds hij weg is bij AZ is er echt een steekje los bij die jongen. Maar kan de KNVB wel iemand schorsen voor uitspraken buiten het veld?
pi_32433372
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn uitspraken een schorsing waard.Spoort die jongen wel ?

Nee. Echt kwetsend dit.
pi_32433375
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou het in dit geval klasse vinden als RBC zelf disciplinaire maatregelen tegen hem neemt en hem een tijdje buiten de selectie zet, dat zou pas een statement zijn.
Nou inderdaad, een meerwaarde had hij al niet meer, maar dit...

Echt belachelijk.
That's all folks!
  zondag 20 november 2005 @ 19:49:20 #125
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32433420
Ik vond het wel grappig, eigenlijk.

En geef em es ongelijk .
-
pi_32433440
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond het wel grappig, eigenlijk.
Dat zou dan wel vooral iets over je zelf kunnen zeggen.

Ik zie er de humor niet van in.
pi_32433536
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
pi_32433548
Mooie goal van Sergio! Kuijt kopt hem trouwens ook wel netjes in, als het de bedoeling was
  zondag 20 november 2005 @ 19:55:02 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32433573
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zou dan wel vooral iets over je zelf kunnen zeggen.

Dat het triest is ben ik wel met je eens hoor.
Maar ik kan er de humor er wel van in zien. Of dat iets over mij zegt laat ik aan jou. Ik lig er niet wakker van.
-
  zondag 20 november 2005 @ 19:55:11 #130
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32433576
Whehe Kuijt loopt Ghaly omver en krijgt zelf een vrije bal waaruit ze scoren
  zondag 20 november 2005 @ 19:55:53 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32433590
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Mooie goal van Sergio! Kuijt kopt hem trouwens ook wel netjes in, als het de bedoeling was
Die van Feher was mooi .
-
pi_32433612
Ik zit al een uur op AZ te wachten...
pi_32433645
AZ zal wel als laatste komen. Na de reportage van Siert en de wedstrijden van zaterdag.
  zondag 20 november 2005 @ 20:00:21 #134
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32433711
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
AZ zal wel als laatste komen. Na de reportage van Siert en de wedstrijden van zaterdag.
Jups. Beste voor het laatste
pi_32433778
Altijd mooi als Gullit over verdedegingsfouten gaat praten
pi_32433807
Ze gaan toch niet weer naar de reclame hè, ik wil AZ zien maar dat duurt nog wel ff...
  zondag 20 november 2005 @ 20:04:51 #137
127004 maril
Smeetsfan
pi_32433820
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:47 schreef H.Flick het volgende:
Sinds hij weg is bij AZ is er echt een steekje los bij die jongen. Maar kan de KNVB wel iemand schorsen voor uitspraken buiten het veld?
misschien krijg ik er spijt van maar wat zei hij dan???.
pi_32433853
Dat Temmink een beetje het syndroom van Down heeft en dat het daarom best knap is dat hij het zover geschopt heeft als scheidsrechter...

Die statistiekjes met doelpogingen zijn trouwens best leuk .
  zondag 20 november 2005 @ 20:09:12 #139
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_32433930
Godver komt er nog voetbal of blijven we over foto's praten
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 20 november 2005 @ 20:09:27 #140
127004 maril
Smeetsfan
pi_32433940
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat Temmink een beetje het syndroom van Down heeft en dat het daarom best knap is dat hij het zover geschopt heeft als scheidsrechter...
OMG klinkt wel grapig als je het zo leest, maar het zal wel rot uit zijn strot zijn gekomen.
plus dat het uiteraard kwetsend is om mensen met syndroom van down te vergelijken met Temmink
pi_32433945
Gooi dat 3e reclameblok er maar in John...
pi_32433948
wat is die huub stevens toch tyfusagressief
  zondag 20 november 2005 @ 20:10:11 #143
127004 maril
Smeetsfan
pi_32433956
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gooi dat 3e reclameblok er maar in John...
zo te lezen geniet jij heel erg.
  zondag 20 november 2005 @ 20:13:07 #144
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32434036
Hee Jack is er niet vanavond, misschien wordt het nu wel echt leuk
pi_32434060
wat een wedstrijd van Rkc - PSV
pi_32434105
Nou, we zijn eens niet als eerste aan de beurt op Talpa (BS ) maar nu gelijk als laatste
pi_32434121
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Noca het volgende:
Hee Jack is er niet vanavond, misschien wordt het nu wel echt leuk
pi_32434188
klote talpa, dat ze die wedstrijden van gisteren er tussen pleuren en AZ pas om bijna half negen komt
  zondag 20 november 2005 @ 20:30:07 #149
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32434542
Volgens mij heeft die commentator de hele wedstrijd niet gezien
  zondag 20 november 2005 @ 20:31:59 #150
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32434585
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef jimjim1983 het volgende:
klote talpa, dat ze die wedstrijden van gisteren er tussen pleuren en AZ pas om bijna half negen komt
Och, het is altijd nog beter dan 3 dagen achter elkaar schaatsen...
pi_32434633
Ik vond de samenvatting van Grunn-AZ niet echt een goede weerspiegeling van de wedstrijd, maar goed.

Fanneke schaatsen is ook leuk joh!
pi_32434644
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:31 schreef fanneke het volgende:

[..]

dat wel.
maar het blijft klote.
pi_32434698
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef DrDentz het volgende:
wat is die huub stevens toch tyfusagressief
Idd
  zondag 20 november 2005 @ 20:39:15 #155
127004 maril
Smeetsfan
pi_32434811
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:31 schreef fanneke het volgende:

[..]

Fanneke het spoorboekje is veranderd omdat het schaatsen veranderd is(dweilen) zometeen al buitenlandsvoetbal op ned.2 over 1 minuutje
  zondag 20 november 2005 @ 20:40:53 #156
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32434861
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef clauwheee het volgende:

Fanneke schaatsen is ook leuk joh!
  zondag 20 november 2005 @ 20:41:31 #157
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32434879
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef maril het volgende:

[..]

Fanneke het spoorboekje is veranderd omdat het schaatsen veranderd is(dweilen) zometeen al buitenlandsvoetbal op ned.2 over 1 minuutje
Bedankt!
pi_32435015
weet iemand toevallig waar ik beelden van Real - Barca kan zien ?
pi_32435185
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef maril het volgende:

[..]

zo te lezen geniet jij heel erg.
Nee, ik erger me aan dat reclameblok gedoe...
pi_32435197
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef Jajong het volgende:
22.00 op Ned.2...
pi_32435211
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef Jajong het volgende:
morgen op ned 2, 22.15 volgens mij
staan filmpjes in het Real-Barca topic!
  zondag 20 november 2005 @ 20:53:27 #162
127004 maril
Smeetsfan
pi_32435219
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Nee, ik erger me aan dat reclameblok gedoe...
dat begreep ik al.
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 20:54:37 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_32435253
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

22.00 op Ned.2...
Ok

zondag 20 november 2005 @ 20:57:13 #164
127004 maril
Smeetsfan
pi_32435329
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok

dat is volgen mij niet corrrect.
maandag tussen 22.30 - 23.00 maar ik kan mij vergissen.
pi_32436499
Begrijp ik het goed dat ze dat nog niet uitgezonden hebben? Wat is dat nou weer voor iets vreemds?
pi_32436558
Ben ik even blij dat ik Canal+ heb .
  zondag 20 november 2005 @ 22:05:20 #168
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32437556
Ver gezocht is het niet.
That's all folks!
  zondag 20 november 2005 @ 22:13:38 #170
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32437788
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ver gezocht is het niet.
't Is november man. Om dan al over zekere degradatie te spreken....

Ik word dat overenthousiasme bij die doelpunten ook zat. Ieder doelpunt van buiten de 16 is een werelddoelpunt.
pi_32438185
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik word dat overenthousiasme bij die doelpunten ook zat. Ieder doelpunt van buiten de 16 is een werelddoelpunt.
Daar ergeren wij ons hier ook aan
pi_32439525
Spaan is ook stom.
pi_32439564
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Bij Talpa overdrijven ze wel meer, past mooi in het rijtje.
That's all folks!
pi_32439924
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Daar ergeren wij ons hier ook aan
U spreekt met 1 mond?

Saai topic zo zonder calvobbes trouwens
pi_32439965
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
U spreekt met 1 mond?
Noca en ik, ik en Noca.
pi_32440019
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Noca en ik, ik en Noca.
pi_32440073
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:18 schreef SCH het volgende:

[..]

pi_32445414
Die commentatoren beginnen nu wel heel irritant te worden...
pi_32486522
Ik blijf het een waardeloos concept vinden, zelfs na een groot aantal speelronden.

Maar ja, we zitten er nog even aan vast.
www.thuisuiteten.nl
pi_32558378
Er is maar 1 programma van Talpa wat m`n vriend en ik leuk vinden. We hebben helemaal dubbel gelegen om Joling en Gorden over de vloer, echt een grappig programma dat. Vooral toen met die varkens dat Gerard en Gorden moesten helpen met die beesten kunstmatig insemineren en dat Gorden naarbuiten ging en begon te huilen. En de afleveringen op het woonwagenkamp en noorder dierenpark.
pi_32562962
Leuk, maar dit gaat over het voetbal op Talpa
pi_32563017
Ik heb er geen probleem mee en voor de mensen in het buitenland is het Nederlands voetbal nu wel te volgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32563038
Die twee mogen vast nog wel eens voor De Wedstrijden op pad.
That's all folks!
pi_32565248
Ik neem het gewoon op en dan kijk ik het daarna in een uurtje ofzo. Minder boeiende wedstrijden, reclame, promo's voor andere programma's en oeverloos gelul van een overal mislukte trainer skippen dan is het nog wel te doen. Bij de NOS was al duidelijk gebleken dat Nederland niet op gelul tussen de samenvattingen zat te wachten, maar bij Talpa moeten ze het er in houden om het programma te rekken.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_32568034
Als je het opneemt, houd je inderdaad een leuk half uurtje over!
www.thuisuiteten.nl
pi_32590148
Wat valt er over voetbal te zeggen??? Uhm, stel dombo`s die achter bal aanrennen en ertegenaan schoppen, das geen sport, das jezelf belachelijk maken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 november 2005 @ 15:39:48 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_32596140
En wat doe jij nu dan ?

pi_32596245
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef Alieda het volgende:
Wat valt er over voetbal te zeggen??? Uhm, stel dombo`s die achter bal aanrennen en ertegenaan schoppen, das geen sport, das jezelf belachelijk maken.
Wat doe je dan in godsnaam in VBL?
pi_32597257
Gaat het ze vanavond lukken anderhalf uur vol te maken voor één duel?
www.thuisuiteten.nl
pi_32597467
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Gaat het ze vanavond lukken anderhalf uur vol te maken voor één duel?
2 x 45 minuten he ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32605589
Wat zou Talpa gaan doen zometeen? 1,5 uur America's Funniest Homevideos .
pi_32605631
ik wil die dronken sinterklaasfilmpjes compilatie nog wel eens zien
pi_32605716
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef DrDentz het volgende:
ik wil die dronken sinterklaasfilmpjes compilatie nog wel eens zien
Die gooit Jack er vast 'voor de laatste keer' nog wel eens doorheen.
That's all folks!
pi_32606156
Wow dit was een uitzending zonder reclame

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2005 22:35:24 ]
pi_32606172
ze gooien de programmering gewoon om
pi_32606193
Ze gooien gewoon een uur uit de programmering . Zullen de Kojak fans leuk vinden.
  Trouwste user 2022 zondag 27 november 2005 @ 15:16:16 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_32618912

pi_32618941
Ik heb het een paar weken niet gezien helaas. Ben benieuwd vanavond, veel valt er niet uit te zenden, maar toch... Eindelijk weer een keer Nederlands voetbal kijken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zondag 27 november 2005 @ 19:05:55 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_32624943
Geweldig weer voor de kijkerts die de uitslagen nog niet kennen.

'En Danny hoe is het om trainer te zijn ?'

Danny met een chagrijnig gezicht :

'Nou vaak leuk, maar ook vaak niet, je hebt toch vaak moeielijke dagen, dat het allemaal niet loopt zoals je wilt. Maar dat hoort erbij.'

Ra ra ra ra wat heeft Ajax gedaan ?

pi_32625164
die reclame van ad sport net
hoe vaak zal die scene dat hugo de koffie over zich heen krijgt overnieuw zijn gefilmd
pi_32625323
wat een kutsamenvatting, ajax komt er veel te redelijk vanaf
pi_32625480
Wat een neus is die commentator zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32625517
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Wat een neus is die commentator zeg.
Dat komt meer door de manier waarop er geknipt is. Tijdens de gehele wedstrijd kwam dat niet zo over.
pi_32625519
Zat ik weer even te kijken (na een maand niet), beginnen ze met een intro van jewelste. Erg interessant dat persoonlijke geijl van Gullit .
Beginnen ze met RBC en Heereveen, kom op zeg.
pi_32625525
1 voordeel is er trouwens, we krijgen nu niet tussendoor de wedstrijden van vrijdag en zaterdag
pi_32625616
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Beginnen ze met RBC en Heereveen, kom op zeg.
  zondag 27 november 2005 @ 19:33:59 #207
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32625627
Wat ik wel een beetje jammer vind: Ajax word hier als zielepiet neergezet, alles gaat om dat moment dat de goal wordt afgekeurd. Waar waren al die verontwaardige commentatoren en analisten toen Roda bij ons een een goal maakte die ook onterecht werd afgekeurd waardoor we met 1-0 wonnen.
  zondag 27 november 2005 @ 19:34:52 #208
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32625651
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat komt meer door de manier waarop er geknipt is. Tijdens de gehele wedstrijd kwam dat niet zo over.
Hmm, kon me er niet aan ontrekken dat hij de ene De Jong wat meer een rode kaart wilde aansmeren dan de andere De Jong.
pi_32625661
Wat een gecalimero van die neuzen zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32625667
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef Noca het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind: Ajax word hier als zielepiet neergezet, alles gaat om dat moment dat de goal wordt afgekeurd. Waar waren al die verontwaardige commentatoren en analisten toen Roda bij ons een een goal maakte die ook onterecht werd afgekeurd waardoor we met 1-0 wonnen.
Ze moeten gewoon eens leren om te fluiten bij 95.00 en niet bij 95.30 bij 5 minuten blessuretijd omdat er nog een kans is.
pi_32625696
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Stpan het volgende:

[..]

Hmm, kon me er niet aan ontrekken dat hij de ene De Jong wat meer een rode kaart wilde aansmeren dan de andere De Jong.
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Waarschijnlijk ben ik gewoon al gewend aan gekleurd commentaar .
pi_32625730
Nou leg het maar uit; een speler wordt gewoon gehaakt -niet doorgebroken verder- en iedereen roept van de daken dat het rood moet zijn. De Jong (Ajax) schopt een keeper van het veld en er wordt gefluisterd over geniepigheden. Het voetbal is gek geworden! De elleboog wordt wekelijks nog makkelijker onder de mat weggestopt. Sneu zo'n aanpak.

Overigens was de late Ajax-treffer glaszuiver, unlucky.
  zondag 27 november 2005 @ 19:39:05 #213
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_32625772
Een scheids is nou eenmaal geen machine
"I did fuck your mom"
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
  zondag 27 november 2005 @ 19:39:51 #214
73305 Stpan
pi_32625787
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Waarschijnlijk ben ik gewoon al gewend aan gekleurd commentaar .
Je bedoelt het pro-Sparta commentaar op SBS6

Overigens zullen die 2 bekerwedstrijden van Ajax en Jong Ajax (tegen FC Groningen en ??) nooit meer worden overtroffen qua pro-een-club commentaar.
pi_32625831
Ik wil niks meer met SBS te maken hebben
  zondag 27 november 2005 @ 19:43:08 #216
73305 Stpan
pi_32625879
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil niks meer met SBS te maken hebben

Trouwste user 2022 zondag 27 november 2005 @ 19:47:47 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_32626024
'Geweldige hakbal van Kuijt.' De herhaling begint en net voordat Kuijt de bal krijgt gaan we weer verder met de wedstrijd

pi_32626165
Dat was vrouw Kuijt
  zondag 27 november 2005 @ 19:53:02 #219
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_32626198
Ze vlogen er wel heel makkelijk in bij Feyenoord
"I did fuck your mom"
pi_32626272
Wat is Gullit toch hilarisch als hij ironisch is
pi_32626287
Weer een afgekeurde goal van Feyenoord niet laten zien...
En niks over Ali B's handsbal voor Kuyts 2e goal.
pi_32626357
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Gullit toch hilarisch als hij ironisch is
Ze hadden best wel een uitroepteken kunnen plaatsen op de autocue
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
Weer een afgekeurde goal van Feyenoord niet laten zien...
En niks over Ali B's handsbal voor Kuyts 2e goal.
Daar was geen tijd voor, in verband met het zaterdagvoetbal
pi_32627068
Ik vind het wel een leuke uitzending
pi_32637456
Nu ben ik Ajacied. Maar er werd alleen maar commentaar gegeven dat Ajax zo slecht gaat. Dat doet mijns inziens nogal afbreuk aan de prestatie van FC Utrecht om van Ajax te winnen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2005 @ 07:27:35 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32637566
trouwens iemand opgevallen Danny BLind zei in de wedstrijden precies het zelfde als in Langs De Lijn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32637663
Ja, weer dat apatisch verhaal.
That's all folks!
  maandag 28 november 2005 @ 10:26:53 #228
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32652110
Ruud Gullit blijft lachen natuurlijk.

Gaan ze Ruud vragen wat Blind moet doen. Dezelfde Ruud die 13 thuisduels verloor met Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_32652421
Ik blijf het altijd pijnlijk vinden als ze Gullit dingen vragen over verliezende trainers .
pi_32652462
Kijkt calvobbes nog wel?
  maandag 28 november 2005 @ 19:46:00 #232
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32652807
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ruud Gullit blijft lachen natuurlijk.

Gaan ze Ruud vragen wat Blind moet doen. Dezelfde Ruud die 13 thuisduels verloor met Feyenoord.
Die hele Gullit is een lachertje natuurlijk.
Die had gewoon in Milaan een onderbroekenlijn moeten beginnen, af en toe een potje golf spelen en Estelle in de Etna laten vallen.
pi_32652852
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef pfaf het volgende:
en Estelle in de Etna laten vallen.

Ze is wel een Cruyfinnetje hoor
pi_32653289
Gullit heeft wel verstand van technische snufjes, dat scheelt.
www.thuisuiteten.nl
pi_32667293
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Kijkt calvobbes nog wel?
Ik was even bij het schaatsen en heb daar heel wat amateuristische dingen bij jouw heilige NOS meegemaakt

Zoals een commentator die niet in de gaten had dat de uitzending al was begonnen en veel te laat commentaar ging geven
pi_32667525
Dat is inderdaad minstens zo erg als een doelpunt vergeten
pi_32667754
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef MaxPower het volgende:
Dat is inderdaad minstens zo erg als een doelpunt vergeten
Daar valt over te twisten. Maar het toont zeker duidelijk aan dat het er bij Studio Sport ook wel eens amateuristisch aan toe gaat. Iets wat volgens o.a. SCH niet kan.
pi_32667781
Dat heeft SCH nooit gezegd. Die heeft altijd gezegd dat er ook bij de NOS fouten gemaakt worden, alleen dat ze niet zo ernstig zijn en dat het kwalitatief en journalistiek gewoon beter is en was.
pi_32667957
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:09 schreef MaxPower het volgende:
Dat heeft SCH nooit gezegd. Die heeft altijd gezegd dat er ook bij de NOS fouten gemaakt worden, alleen dat ze niet zo ernstig zijn en dat het kwalitatief en journalistiek gewoon beter is en was.

o.a. SCH heeft o.a. gezegd dat die Talpa amateuristisch vind en dat dat bij de NOS wel anders is. En een commentator die te laat commentaar gaat geven vind ik ook behoorlijk amateuristisch.
Dan heb ik het nog niet eens over de verbinding die wegviel. Ook iets wat volgens o.a. SCH alleen maar bij Talpa zou kunnen gebeuren en dat dan ook alleen maar de schuld van Talpa is
pi_32669857
Ikke nooit kritiek op de NOS?

Lieve mensen van de NOS
pi_32670369
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef SCH het volgende:
Ikke nooit kritiek op de NOS?
Dat zeg ik helemaal niet.

Ik zeg o.a.:
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef calvobbes het volgende:

o.a. SCH heeft o.a. gezegd dat die Talpa amateuristisch vind en dat dat bij de NOS wel anders is.
Dat jij vorige week een topic hebt geopend over de NOS doet weinig af aan de uitspraken die jij een tijdje terug over Talpa en de NOS deed. Daarnaast lees ik ook niet al jouw topics als ik in het buitenland zit

En voor alle duidelijkheid, dat wat jij (en ook ik) amateuristisch noemen, dat hoort er gewoon bij. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Zeker bij live TV uitzendingen die de actualiteiten behandelen. Dat kan dus iedereen gebeuren, ook al heb je 20 jaar ervaring.
En van die fouten word ook echt wel geleerd. Het is dan dus ook een beetje kansloos om een maand later weer te gaan lopen zeiken over dat doelpunt...

Ik wil die mensen die alleen maar op Talpa zeiken en roepen dat de NOS zoveel beter was eens duidelijk onder de neus drukken dat het ook vaak zat fout gaat bij de NOS en dat ze helemaal niet zo heilig zijn als hier beweerd word. En ik kan ook nog wel een aantal andere dingen noemen die naar mijn mening amateuritisch geregeld zijn door de NOS, maar dat doe ik niet omdat het gros van de dingen WEL goed geregeld is, net zoals het gros van de dingen bij Talpa ook goed geregeld is.
pi_32675851
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef calvobbes het volgende:

[..]

o.a. SCH heeft o.a. gezegd dat die Talpa amateuristisch vind en dat dat bij de NOS wel anders is. En een commentator die te laat commentaar gaat geven vind ik ook behoorlijk amateuristisch.
Dan heb ik het nog niet eens over de verbinding die wegviel. Ook iets wat volgens o.a. SCH alleen maar bij Talpa zou kunnen gebeuren en dat dan ook alleen maar de schuld van Talpa is
je hebt gelijk maar de presentator Mart Smeets ving dat goed op, wat ik van die presentators van de wedstrijden destijds (doelpunt gemist en rode kaart) niet zeggen.
pi_32676093
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:40 schreef maril het volgende:

je hebt gelijk maar de presentator Mart Smeets ving dat goed op, wat ik van die presentators van de wedstrijden destijds (doelpunt gemist en rode kaart) niet zeggen.
Ach leuk, moeten we die discussie weer opnieuw gaan voeren

Dat een verbinding wegvalt is wel wat duidelijker merkbaar dan dat er stuk uit je samenvatting is verdwenen...
Dat een verbinding wegvalt kun je gewoon duidelijk zien. Of er door om één of anderen reden een stukje niet is uitgezonden is niet zo duidelijk te zien. Zeker niet als je er van uit gaat dat zoiets simpels niet gebeurd....

En toen die verbinding bij Talpa wegviel zat Genee trouwens net even op de wc heb ik begrepen. Moet ook gebeuren he.
De andere 99,9% van de tijd zitten de presentatoren bij dat soort dingen gewoon in de studio, voor het geval dat....
pi_32676301
Ik vind het nog steeds driedubbel kut..
. Talpa .
-
pi_32679231
braak.......
pi_32679332
Laten we de hele discussie niet overnieuw doen. Ik verafgood de NOS niet en ik demoniseer Talpa niet. Ik ben gewoon lekker kritisch en dat is alles.
pi_32713575
Schitterende tv

Vloet tegen Temmink
  woensdag 30 november 2005 @ 23:28:18 #248
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32713622
wat een "zielepoot" die Vloet, zeg
pi_32713623
Temmink tegen Vloet: Ga toch weg man zielepoot
pi_32713704
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:28 schreef trepper het volgende:
Temmink tegen Vloet: Ga toch weg man zielepoot
Dat is ook niet geoorloofd van Temmink hé. Zielepoot is ook een onheuse bejeging zeker als scheidsrechter mag je zulke termen niet gebruiken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 30 november 2005 @ 23:35:00 #251
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_32713861
Vloet is echt een beetje de Willibrord Frequin van de eredivisie, zo naar die Temmink toe:

- He, waarom heb je dat gedaan dan Temmink, waarom heb je dat gedaan?
- Waarom ben je zo laf geweest, zeg es, waarom?

"I did fuck your mom"
pi_32713936
Het begon vandaag weer mooi op tijd trouwens. Tussendoor ook een strakke aankondiging van Genee voor B&VD: eerst om 23.15, een paar minuten later wordt het alweer 23.25, en zelfs dat haalden ze niet .
sig verwijderd door FA
  woensdag 30 november 2005 @ 23:38:28 #253
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32713998
50 minuten...3 wedstrijden.
pi_32718670
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef fanneke het volgende:
50 minuten...3 wedstrijden.
En dan dit niet eens laten zien:
quote:
Erik Nevland weken uitgeschakeld

BREDA - FC Groningen-aanvaller Erik Nevland is vermoedelijk weken uitgeschakeld vanwege een ernstige enkelblessure.

Nevland viel in het duel met NAC uit nadat Jenner van de thuisclub de enkel van de Noor torpedeerde. De enkel klapte helemaal dubbel.

Het is de tweede keer dat de Noor ernstig geblesseerd raakt dit seizoen. Eerder was hij lang uitgeschakeld door een achillespeesblessure.
Why Talpa... why?
pi_32720225
Misschien omdat het een normale niet zo bijzondere overtreding leek en pas later is geconstateerd dat het toch wel zware gevolgen had?
pi_32720376
Torpederen lijkt me toch wel een opvallende overtreding
pi_32720562
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef calvobbes het volgende:
Misschien omdat het een normale niet zo bijzondere overtreding leek en pas later is geconstateerd dat het toch wel zware gevolgen had?
Als Nevland uit de wedstrijd getrapt wordt laat je dat gewoon zien. Hij is de belangrijkste speler van FC Groningen. En de overtreding lijkt me zwaar genoeg als iemand niet meer terugkeert op het veld.
pi_32720808
Er moesten ook zeker 4 doelpunten in beeld worden gebracht. Dan heb je misschien geen tijd meer om alle andere dingen in beeld te brengen.

En blijkbaar leek die overtreding bij de verslaggevers die de samenvatting gemaakt hebben niet zwaar genoeg. Kan gebeuren. Andere mensen, andere keuzes.
pi_32720881
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef calvobbes het volgende:
Er moesten ook zeker 4 doelpunten in beeld worden gebracht. Dan heb je misschien geen tijd meer om alle andere dingen in beeld te brengen.
Je komt hier elke keer mee aanzetten, maar dat is gewoon onzin. Er zijn veel meer spelsituaties getoond dan alleen de doelpunten. Er wordt in dit geval gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Ik begin er steeds meer in te geloven dat men de negatieve dingen wil verdoezelen. Ook de uitbarsting van Wiljan Vloet werd als een stukje cabaret gebracht, in plaats van het scherp te veroordelen.
pi_32720910
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef calvobbes het volgende:

En blijkbaar leek die overtreding bij de verslaggevers die de samenvatting gemaakt hebben niet zwaar genoeg. Kan gebeuren. Andere mensen, andere keuzes.
Nevland die uit de wedstrijd getrapt wordt, dat laat je gewoon zien. Punt. Het is een misser om dat niet te doen.

Niks keuzes of andere mensen, dat is gewoon een fout. Dat kan gebeuren maar ga het dan niet goed praten.
pi_32721038
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:43 schreef MaxPower het volgende:

Er wordt in dit geval gewoon een verkeerde keuze gemaakt.
Dat is jouw mening.
Van alle keuzes die andere mensen maken kun je wel zeggen dat het een foute keuze is.
pi_32721096
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Van alle keuzes die andere mensen maken kun je wel zeggen dat het een foute keuze is.

Als jij het een optie vindt om belangrijke momenten niet te laten zien.
pi_32721162
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Je bent als journalist geen knip voor de neus waard als je dat geen belangrijk moment vindt.
pi_32721209
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:

Als jij het een optie vindt om belangrijke momenten niet te laten zien.
Heb jij het fragment gezien?
Heeft het de wedstrijd beïnvloed?

Wat een gezeik ook telkens hier als een paar mensen menen dat één belangrijk fragment niet getoond is. Ga dan ook eens kijken naar wat er allemaal WEL getoond is ipv je alleen maar over dit soort dingen druk te maken....
pi_32721231
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:58 schreef calvobbes het volgende:
Ga dan ook eens kijken naar wat er allemaal WEL getoond is ipv je alleen maar over dit soort dingen druk te maken....
Ik heb gekeken, jij waarschijnlijk niet. Er is weer allerlei onzin aan randzaken uitgezonden waarin makkelijk de overtreding had gepast.
pi_32721331
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef MaxPower het volgende:

Ik heb gekeken, jij waarschijnlijk niet.
Idd. Ik heb niet gekeken.

En misschien zou jij eens moeten stoppen met kijken. Als je je telkens zo druk maakt omdat je vind dat ze iets onterecht niet hebben uitgezonden, dan is het misschien maar beter dat je ook niet kijkt.

Maar goed, jij hebt de overtreding dus niet gezien en kan dus niet oordelen hoe ernstig die overtreding zelf, dus zonder te kijken naar de uiteindelijke gevolgen, was. En je kunt ook niet oordelen of die de wedstrijd heeft beinvloed...

Dan kun je ook niet oordelen of het echt zo'n verkeerde keuze was om het niet te melden. Gebeurd ook vaak zat dat iemand bij een lullige overtreding al uit de wedstrijd gehaald moet worden.

Snap overigens ook niet dat voetballiefhebbers perse dergelijke overtredingen willen zien. Het lijkt mij leuker om gewoon mooi voetbal te zien. Ow wacht... Dan heb je natuurlijk niks te zeiken op Talpa. Zou dat het zijn....
pi_32721339
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:58 schreef calvobbes het volgende:
Wat een gezeik ook telkens hier als een paar mensen menen dat één belangrijk fragment niet getoond is.
Dat komt louter door jouw starre houding en onbuigzaamheid.
pi_32721354
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

!! Hoe kun je dan in hemelsnaam een oordeel geven over wat is uitgezonden?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32721362
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef SCH het volgende:

Dat komt louter door jouw starre houding en onbuigzaamheid.

Een "wat je zegt ben je zelf" opmerking is hier wel op zijn plaats
pi_32721376
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Cheiron het volgende:

!! Hoe kun je dan in hemelsnaam een oordeel geven over wat is uitgezonden?
Lekker makkelijk dat selectief reageren he.

Heb jij de overtreding gezien?
pi_32721455
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:06 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Lekker makkelijk dat selectief reageren he.

Heb jij de overtreding gezien?
Hoe durf jij dat in dit topic nog te zeggen? Je beschuldigt mensen van selectief kijken "om iets te zeiken te hebben" terwijl je zelf een discussie induikt zonder dat je een moment van het geheel hebt gezien!

Je geeft aan SCH aan dat hij de overtreding niet gezien heeft, dus hij niet kan oordelen of het getoond had moeten worden. Je vergeet daarbij dat de overtreding wordt omschreven als "getorpedeerd" en dat er een gele kaart voor wordt gegeven. Dat zijn belangrijke momenten.

Een opmerking dat we meer gefocused moeten zijn op het voetbal, en minder op overtredingen slaat helemaal nergens op, en doet overkomen alsof je er zaken bijhaald die niet relevant zijn om alsnog je gelijk te krijgen.

En wat je SCh aangeeft dat hij maar niet meer naar Talpa moet kijken vanwege de frustratie, misschien moet je dit eens op jezelf reflecteren mbt dit topic..
pi_32721501
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:
Dan zijn we uitgeluld, over dit specifieke geval.
quote:
En misschien zou jij eens moeten stoppen met kijken. Als je je telkens zo druk maakt omdat je vind dat ze iets onterecht niet hebben uitgezonden, dan is het misschien maar beter dat je ook niet kijkt.
Ik heb geen keuze. Ik ben een groot voetballiefhebber en ik kan hier nog geen Versatel krijgen. Ik ben voor het Nederlandse voetbal aangewezen op Talpa.
quote:
Maar goed, jij hebt de overtreding dus niet gezien en kan dus niet oordelen hoe ernstig die overtreding zelf, dus zonder te kijken naar de uiteindelijke gevolgen, was. En je kunt ook niet oordelen of die de wedstrijd heeft beinvloed...

Dan kun je ook niet oordelen of het echt zo'n verkeerde keuze was om het niet te melden. Gebeurd ook vaak zat dat iemand bij een lullige overtreding al uit de wedstrijd gehaald moet worden.
Ik moest vanmorgen in de krant lezen dat Nevland weken uitgeschakeld is. Dat is toch absurd? Ik wil gezien hebben hoe dat gebeurd is. Ik wil niet dat 1 of andere incompetente sjaak bij Talpa dat voor mij bepaalt.
quote:
Snap overigens ook niet dat voetballiefhebbers perse dergelijke overtredingen willen zien. Het lijkt mij leuker om gewoon mooi voetbal te zien. Ow wacht... Dan heb je natuurlijk niks te zeiken op Talpa. Zou dat het zijn....
Ongelofelijk wat een bullshit. Overtredingen horen bij het voetbal en zijn bepalend voor het wedstrijd- en competitieverloop. Zeker nu bekend is dat hij lang uitgeschakeld is. Een wedstrijd moet gebracht worden zoals die is. Als de wedstrijd kut is, moet de verslaggever dat zeggen, en niet krampachtig nog proberen er een feestje van te maken. Dat pikt de kijker niet, zoals wel blijkt in dit topic.
pi_32721558
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Cheiron het volgende:

Hoe durf jij dat in dit topic nog te zeggen? Je beschuldigt mensen van selectief kijken "om iets te zeiken te hebben" terwijl je zelf een discussie induikt zonder dat je een moment van het geheel hebt gezien!
Niemand hier heeft een moment van de overtreding gezien.
Dus niemand kan oordelen dat het echt zo'n zware overtreding was. Het is al vaak zat gebeurd dat er iemand door een lichte overtreding het veld uit moest en dat pas later bleek dat die lichte overtreding zware gevolgen had.
Dus dan is het 12 uur later wel heel erg makkelijk oordelen dat die overtreding getoond had moeten worden.
Dat kun je zelf toch ook wel begrijpen he.
quote:
Je geeft aan SCH aan dat hij de overtreding niet gezien heeft
Nee ik vraag of hij het gezien heeft. Dat is heel wat anders
quote:
dus hij niet kan oordelen of het getoond had moeten worden. Je vergeet daarbij dat de overtreding wordt omschreven als "getorpedeerd"
Dat maakt SCH ervan. Terwijl niet eens zeker is dat hij het gezien heeft.
quote:
Een opmerking dat we meer gefocused moeten zijn op het voetbal, en minder op overtredingen slaat helemaal nergens op
Waarom slaat het nergens op?
quote:
En wat je SCh aangeeft dat hij maar niet meer naar Talpa moet kijken vanwege de frustratie, misschien moet je dit eens op jezelf reflecteren mbt dit topic..
LEZEN. ik zeg tegen Maxpower dat die maar niet meer moet gaan kijken als die het telkens toch zo kut vind.
Ik ga ook niet kijken naar programma's waarvan ik regelmatig vind dat die verkeerd in elkaar zitten. Jij wel?
pi_32721621
edit
pi_32721636
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:12 schreef MaxPower het volgende:

Ik heb geen keuze. Ik ben een groot voetballiefhebber en ik kan hier nog geen Versatel krijgen. Ik ben voor het Nederlandse voetbal aangewezen op Talpa.
En andere media zoals kranten en radio.
quote:
Ik moest vanmorgen in de krant lezen dat Nevland weken uitgeschakeld is. Dat is toch absurd? Ik wil gezien hebben hoe dat gebeurd is. Ik wil niet dat 1 of andere incompetente sjaak bij Talpa dat voor mij bepaalt.
Misschien heeft 'Talpa' ook pas vanochtend in de krant gelezen dat die weken is uitgeschakeld?
Gebeurd vaak zat dat de gevolgen van overtredingen pas een paar uur later duidelijk zijn.
quote:
Ongelofelijk wat een bullshit. Overtredingen horen bij het voetbal en zijn bepalend voor het wedstrijd- en competitieverloop.
Dat is pas bullshit. Niet elke overtreding is bepalend voor het verloop van de wedstrijd.
Dan zou je elke overtreding moeten laten zien....
quote:
Zeker nu bekend is dat hij lang uitgeschakeld is. Een wedstrijd moet gebracht worden zoals die is.
En daar zullen verschillende mensen altijd verschillende opvattingen over hebben. Iedereen kijkt anders naar een wedstrijd en ziet andere dingen die belangrijk zijn.
Dat is niks nieuws, maar blijkbaar wil dat bij veel Talpa kijkers nog niet echt doordringen.
pi_32721688
-edit-
Laat eigenlijk ook maar, ik ga niet verder in discussie met iemand met een dergelijke houding.
pi_32721712
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een "wat je zegt ben je zelf" opmerking is hier wel op zijn plaats
Kom op calvobbes, je verziekt deze topics nou al maanden met je starre houding, je wilt niks toegeven, louter omdat je daar werkt.

Dit is gewoon een fout: niet zo erg, maar het wordt heel groot gemaakt omdat jij het zo hardnekkig blijft ontkennen en goedpraten en allerlei trucendozen opentrekt. Het is gewoon een fout. Het gebeurt bij Talpa nog wat te vaak, hopelijk komt daar verbetering in.

Waarom in godsnaam mogen we dat niet constateren????????
pi_32721769
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef Cheiron het volgende:

Nope, dat stond gewoon op teletekst hoor...
Op Teletekst staat nu ook niks over Nevland te lezen....
pi_32721802
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef calvobbes het volgende:

En andere media zoals kranten en radio.
[..]
Kom op Calvobbes. Je snapt toch hoop ik wel dat ik de beelden gewoon wil zien.
quote:
Misschien heeft 'Talpa' ook pas vanochtend in de krant gelezen dat die weken is uitgeschakeld?
Gebeurd vaak zat dat de gevolgen van overtredingen pas een paar uur later duidelijk zijn.
Zeker, maar in dit geval keert Nevland niet terug op het veld. Voor een speler die net terug is van een ernstige blessure is dat een veeg teken en een journalist hoort dan scherp te zijn op dat soort zaken.
quote:
Dat is pas bullshit. Niet elke overtreding is bepalend voor het verloop van de wedstrijd.
Dan zou je elke overtreding moeten laten zien....
Onzin, een goede journalist weet belangrijke zaken te scheiden van minder belangrijke zaken. En dan keren we weer terug bij de essentie van de zaak: bij talpa zitten of incompetente journalisten, of ze willen van elke wedstrijd alleen de leuke dingen laten zien.
[/quote]
  donderdag 1 december 2005 @ 11:29:50 #280
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32721841
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op calvobbes, je verziekt deze topics nou al maanden met je starre houding, je wilt niks toegeven, louter omdat je daar werkt.

Dit is gewoon een fout: niet zo erg, maar het wordt heel groot gemaakt omdat jij het zo hardnekkig blijft ontkennen en goedpraten en allerlei trucendozen opentrekt. Het is gewoon een fout. Het gebeurt bij Talpa nog wat te vaak, hopelijk komt daar verbetering in.

Waarom in godsnaam mogen we dat niet constateren????????
O hij werkt daar! Ik vond het al verbazingwekkend dat iemand deze meningen erop na kon houden
pi_32721843
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef SCH het volgende:

Man ik werk daar helemaal niet. Dat heb ik je nu al vaak zat uitgelegd
En hoezo verziek ik de discussie? Alleen maar omdat ik niet meedoe met "zeiken op Talpa omdat ze één ding niet gemeld hebben" en jullie probeer uit te leggen dat het bijvoorbeeld bij het maken van de samenvatting misschien nog helemaal niet bekend was dat iemand langere tijd is uitgeschakeld?
quote:
Waarom in godsnaam mogen we dat niet constateren?
Je mag het best constateren. Net zoals ik mag constateren dat het jouw en anderen hun MENING is dat het fout is. Er zijn geen wetboeken over hoe je een samenvatting in elkaar moet zetten.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:30:54 #282
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32721864
O hij werkt daar niet Dan is het verbazingwekkend.
pi_32721902
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Man ik werk daar helemaal niet. Dat heb ik je nu al vaak zat uitgelegd
En hoezo verziek ik de discussie? Alleen maar omdat ik niet meedoe met "zeiken op Talpa omdat ze één ding niet gemeld hebben" en jullie probeer uit te leggen dat het bijvoorbeeld bij het maken van de samenvatting misschien nog helemaal niet bekend was dat iemand langere tijd is uitgeschakeld?
Je werkt er wel man, lul niet zo. Je werkt in hun opdracht - je voel je persoonlijke aangevallen.

En dit is een fout en als je dat niet wilt zien dan heb je geen flikker verstand van televisie maken of je houdt zo lang vast aan je eigen verhaal dat je er in verstrikt raakt en niet meer terugdurft.
quote:
Je mag het best constateren. Net zoals ik mag constateren dat het jouw en anderen hun MENING is dat het fout is. Er zijn geen wetboeken over hoe je een samenvatting in elkaar moet zetten.
Journalistiek is inderdaad een vak
pi_32721913
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef MaxPower het volgende:

Kom op Calvobbes. Je snapt toch hoop ik wel dat ik de beelden gewoon wil zien.
En jij snapt hopelijk toch wel dat bij het maken van een samenvatting mensen keuzes moeten maken over wat ze wel of niet laten zien?
quote:
Zeker, maar in dit geval keert Nevland niet terug op het veld. Voor een speler die net terug is van een ernstige blessure is dat een veeg teken en een journalist hoort dan scherp te zijn op dat soort zaken.
Kan ook zijn dat de trainer iemand juist in bescherming neemt en rust geef. Dat iemand niet terugkeert wil niet meteen zeggen dat iemand veel langer is uitgeschakeld.
quote:
Onzin, een goede journalist weet belangrijke zaken te scheiden van minder belangrijke zaken.
En blijkbaar vind de ene journalist bepaalde zaken belangrijker dan een andere kijker...
pi_32721997
calvobbes heeft aandeeltjes de mol?

Talpa is gewoon een onzettende zaadzender, en dat programma de wedstrijden is echt drie x niets. Welke mongool verzint het om Feyenoord als laatste te doen?! De grootste club van Nederland als laatste, nee daar kweekt een zender good-will mee... Of die kut reclame tussendoor... Nee ik kan echt niet wachten totdat talpa kapot gaat. talpa
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_32722006
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:

Je werkt er wel man, lul niet zo. Je werkt in hun opdracht - je voel je persoonlijke aangevallen.
Flikker toch op met dat gezeik.. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt wat dat betreft....
quote:
En dit is een fout en als je dat niet wilt zien dan heb je geen flikker verstand van televisie maken of je houdt zo lang vast aan je eigen verhaal dat je er in verstrikt raakt en niet meer terugdurft.
Ik heb anders geen nieuwe feiten gehoord waarom dit geval wel gemeld zou worden. Dus ik zou niet weren waarom ik mijn mening zou moeten herzien.

Er word steeds geroepen dat het gemeld had moeten worden omdat nu bekend is dat Nevland wekenlang is uitgeschakeld. Niemand reageert op het de opmerking dat dat gister misschien helemaal niet bekend was.
Dus de reden dat het gemeld had moeten worden is waarschijnlijk pas laat in de avond bekend geworden ofzo.
quote:
Journalistiek is inderdaad een vak
Wil je hiermee zeggen dat elke journalist elk evenment exact hetzelfde beschrijft?
Telegraaf heeft ook journalisten in dienst. En die maken op een hele andere manier hun artikelen dan Volkskrant journalisten..
pi_32722053
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Flikker toch op met dat gezeik.. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt wat dat betreft....
Moet jij zeggen. Je trekt een veel te grote broek aan.
Je hoeft je echt niet zo persoonlijk aangevallen te voelen, dat discussieert lastig.

Ik ben er ook wel klaar mee. Er worden gewoon fouten gemaakt, dat kun jij blijven ontkennen en steeds weer relatvieren maar journalistiek gezien is dat gewoon zo. Dat is niet Talpa afzeiken maar gewoon een constatering. En wellicht en hopelijjk gaat het beter. Maar ik laat me niet de mond snoeren door zo'n galbak als jij die geen kritiek kan velen en alle journalistieke wetten overboord gooit.
pi_32722081
quote:
Wil je hiermee zeggen dat elke journalist elk evenment exact hetzelfde beschrijft?
Telegraaf heeft ook journalisten in dienst. En die maken op een hele andere manier hun artikelen dan Volkskrant journalisten..
Precies, het niveau van een plaatselijke krant is anders dan de Volkskrant, zo moet je het voorlopig zien
pi_32722134
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef SCH het volgende:

Je hoeft je echt niet zo persoonlijk aangevallen te voelen, dat discussieert lastig.
Ik voel me helemaal niet persoonlijk aangevallen
Stel je niet zo aan zeg... Kun je er nou echt niet tegen dat iemand een andere mening heeft dan jij?
Want het is wel heel kinderachtig om met verwijten als "persoonlijk aangevallen" en "galbak" te komen. Dat zijn toch wel sneue zwakteboden....

En overal waar mensen werken worden fouten gemaakt. Dat is niks nieuws...

De fout die jij maakt bijvoorbeeld is dat je telkens negeert dat het waarschijnlijk bij het maken van de samenvatting helemaal niet duidelijk was dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.
pi_32722154
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:

De fout die jij maakt bijvoorbeeld is dat je telkens negeert dat het waarschijnlijk bij het maken van de samenvatting helemaal niet duidelijk was dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.
Zware overtredingen horen in een samenvatting.

Je lult het telkens weer goed, waarom kan je niet zeggen dat er gewoon een fout is gemaatk?
pi_32722194
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef SCH het volgende:

Zware overtredingen horen in een samenvatting.
Was het een zware overtreding dan?
Het gebeurd vaak zat dat iemand door een kleine overtreding langer tijd is uitgeschakeld....
quote:
Je lult het telkens weer goed, waarom kan je niet zeggen dat er gewoon een fout is gemaatk?
Zoals ik net al zei, er zijn geen wetten hoe een samenvatting gemaakt moet worden.
Dus of het een echte fout is, is niet te zeggen....
pi_32722244
quote:
Er word steeds geroepen dat het gemeld had moeten worden omdat nu bekend is dat Nevland wekenlang is uitgeschakeld. Niemand reageert op het de opmerking dat dat gister misschien helemaal niet bekend was.
Ik roep al een keer of 3 dat: 1. Nevland de belangrijkste speler van Groningen is (reden 1), 2. Hij keert niet terug op het veld, en dat gebeurt echt niet elke wedstrijd (reden 2).

Je hebt het tot nu toe alleen goedgepraat met de reden dat het pas later bekend werd dat hij lang uitgeschakeld is, maar dat is niet het punt. Alleen het feit al dat hij niet terugkeert is belangrijk genoeg voor een speler van zijn kaliber.
pi_32722276
Ik zie trouwens op de site van FC Groningen niet eens staan dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.
pi_32722278
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:
Was het een zware overtreding dan?
Ja, het was een schandalig zware overtreding. Bron: iemand die wel Versatel heeft.
pi_32722284
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik zie trouwens op de site van FC Groningen niet eens staan dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.
Daar zit een amateur die de site bijhoudt.
pi_32722306
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef MaxPower het volgende:

Ik roep al een keer of 3 dat: 1. Nevland de belangrijkste speler van Groningen is (reden 1), 2. Hij keert niet terug op het veld, en dat gebeurt echt niet elke wedstrijd (reden 2).

Je hebt het tot nu toe alleen goedgepraat met de reden dat het pas later bekend werd dat hij lang uitgeschakeld is, maar dat is niet het punt. Alleen het feit al dat hij niet terugkeert is belangrijk genoeg voor een speler van zijn kaliber.
Zoals ik ook al een keer of drie heb gezegd, dat is jouw mening. Blijkbaar denken de mensen die de samenvatting hebben gemaakt daar anders over.
pi_32722342
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef MaxPower het volgende:

Daar zit een amateur die de site bijhoudt.
Goh. Zelfs die amateur die, mag ik aannemen, FC groningen fan is maakt er niet zo uitgebreid melding van

En misschien moet je dan maar voortaan bij die iemand gaan Versatel gaan kijken. Dat bespaart je een boel irritaties.
pi_32722365
Dat het nog een discussie is, dat de aftocht van Nevland in de samenvatting had moeten zitten.
LIjkt me toch meer dan dan logisch, ongeacht of de ernst die op het eerst gezicht (misschien) mee viel. De aftocht van één van de betere spelers van een team hoort in je samenvatting, punt.
pi_32722447
Calvobbes, stel je eens voor dat Dirk Kuijt wordt getorpedeert, en niet terugkeert op het veld, maar dat nog niet duidelijk is hoe ernstig de blessure is. Je gelooft toch zelf niet dat Talpa dat niet gaat uitzenden? Dan kunnen er nog zoveel doelpunten en acties gemaakt zijn, daar weet Talpa echt wel tijd voor de vinden in de samenvatting. En dat hadden ze gisteren ook moeten doen.
pi_32722478
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef calvobbes het volgende:
Het wedstrijd verslag meldt het al in de eerste alinea..
Gevolgen misschien niet direct duidelijk, is ook niet van belang. Een dergelijke gebeurtenis hoort in een samenvatting.
pi_32722504
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef Staanplaats het volgende:

Het wedstrijd verslag meldt het al in de eerste alinea..
Nee die meldt alleen maar dat Nevland met een blessure van het veld is gegaan. Niet dat die langer tijd is uitgeschakeld....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')