Jij vroeg al om Ritsma, dus je hebt nu geen recht meer op vragenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Dit is geen vraag maar een smeekbede. MAG HERBERT DIJKSTRA ALSTUBLIEFT - ALSTUBLIEFT -ALSTUBLIEFT - VAN HET SCHAATSEN WORDEN GEHAALD.
Lieve mensen van de NOS, als schaatsliefhebber vraag ik niet veel - maar zouden jullie alstublieft dit verzoek willen honoreren. Ik wil er desnoods wel iets voor betalen.
Herbert heeft vanavond nog geen commentaar gegevens. Frank Snoeks deed de 500 meter.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Dit is geen vraag maar een smeekbede. MAG HERBERT DIJKSTRA ALSTUBLIEFT - ALSTUBLIEFT -ALSTUBLIEFT - VAN HET SCHAATSEN WORDEN GEHAALD.
We hebben nog een heel seizoen te gaan en de ergernis zit alweer verder dan het plafond. Doe hem bij het wielrennen, bij het biljarten, desnoods bij het Engelse voetbal maar niet bij de sport der sporten.
Hij begrijpt de sport niet en hij zit er 3 van de 4 x gewoon naast. Als Herbert zegt dat een schaatser instort, weet je bijna zeker dat hij een pr of wr gaat rijden. Vanavond had hij weer niet in de gaten dat er er een wereldrecord werd gereden, en het was nog maar een van de weinige missers. Hij dacht dat Shimizu en Wotherspoon een wereldrecord gingen rijden terwijl hij daarvoor en daarna vertelde dat ze nog niet in vorm waren. En zo gaat het maar door.
Lieve mensen van de NOS, als schaatsliefhebber vraag ik niet veel - maar zouden jullie alstublieft dit verzoek willen honoreren. Ik wil er desnoods wel iets voor betalen.
gelukkig stond dat tweede stukje van je niet in je sollicitatiemail.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef pfaf het volgende:
Schaatsen is natuurlijk gewoon een kutsport, bovendien is Herbert cool in z'n uncoolheid.
Die mail waarin je op je knieen vroeg om je te helpen met modereren?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef mitt het volgende:
[..]
gelukkig stond dat tweede stukje van je niet in je sollicitatiemail.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef pfaf het volgende:
Schaatsen is natuurlijk gewoon een kutsport
Schaatsen is niet eens een sport. Is pure folklore.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:02 schreef pfaf het volgende:
Schaatsen is natuurlijk gewoon een kutsport, bovendien is Herbert cool in z'n uncoolheid.
Volgens mij was het commentaar tijdens die rit toch echt van Frank Snoeks ........... hij zei zelfs na de net na de rit nog "Kato verpulvert het record van Shimizu..............nou ja, 2 honderdste dan, niet overdrijven Snoeks". Lijkt me niet dat Herbert Dijkstra zichzelf Snoeks noemtquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
MAG HERBERT DIJKSTRA ALSTUBLIEFT - ALSTUBLIEFT -ALSTUBLIEFT - VAN HET SCHAATSEN WORDEN GEHAALD.
Hij dacht dat Shimizu en Wotherspoon een wereldrecord gingen rijden terwijl hij daarvoor en daarna vertelde dat ze nog niet in vorm waren. En zo gaat het maar door.
En dat kan nooit Dijkstra zijn geweest, Snoeks gaf daar commentaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
Hoe oud is onze vriend?
Wat een mooie rit, ik riep direct: die bocht, die bocht, die is gewoon perfect. Alleen Herbert zag het niet.
Prachtig record!!!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik vergeet deze van Herbert nooit meer:
"Ja die Mengin kan goed sturen hoor!"
Even later gaat ie in de laatste bocht op zijn snuit en verliest de etappe aan Bernucci.
Je hebt inderdaad gelijk - het was Snoeksquote:Op zondag 20 november 2005 11:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Volgens mij was het commentaar tijdens die rit toch echt van Frank Snoeks ........... hij zei zelfs na de net na de rit nog "Kato verpulvert het record van Shimizu..............nou ja, 2 honderdste dan, niet overdrijven Snoeks". Lijkt me niet dat Herbert Dijkstra zichzelf Snoeks noemt![]()
Trek dat nog maar eens even na![]()
NG![]()
In de winter welquote:Op zondag 20 november 2005 12:55 schreef FlyingFox het volgende:
Schaatsen is overigens absolúut niet de sport der sporten.
shit.quote:
Idd Kutherbert past wel bij het schaatsenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Zwansen het volgende:
Sport der Sporten?
Herbert, blijf maar lekker bij het schaatsen vriend. Wielrennen laat maar over aan Mart of Dione ofzo.
Veldrijdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |