Joji Kato is van 6 februari 1985. 20 jaar oud dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
Hoe oud is onze vriend?
quote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Dopage!
Ik vind het nogal frappant dat hij in 1 keer 0.3 sec van zijn PR afhaalt.quote:
Ik neem aan dat je dan hetzelfde roept van Kramer, Wuest, of Haddrick? (Laatste is al wat ouder, maar ook nog niet heel lang met schaatsen bezig)quote:Op maandag 21 november 2005 12:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal frappant dat hij in 1 keer 0.3 sec van zijn PR afhaalt.
Een protege? Ik dacht het niet.. Kato wist niet eens wie hij was, en had als enige Japanner totaal geen respect voor de goede manquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi dat de opvolger van Shimizu een protege van hem is.
Als sprinter in Japan niet weten wie Shimizu isquote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Een protege? Ik dacht het niet.. Kato wist niet eens wie hij was, en had als enige Japanner totaal geen respect voor de goede man
Tuurlijk niet. Niet alleen omdat jonge rijders dit vaak doen, maar vooral omdat de clou in de bochtentechniek zat. Klapschaatsen, aerodynamische pakken, supergoed ijs en banen op perfecte hoogtes zijn teveel geworden voor de 500 meter rijders. Iedereen moest liften in de laatste binnenbocht en nu..quote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Dopage!
Ach, de commentatorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:46 schreef multatuli het volgende:
Sensationeel gezicht en gek idd dat de presentator niets opviel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |