Dat komt meer door de manier waarop er geknipt is. Tijdens de gehele wedstrijd kwam dat niet zo over.quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Wat een neus is die commentator zeg.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Beginnen ze met RBC en Heereveen, kom op zeg.
Hmm, kon me er niet aan ontrekken dat hij de ene De Jong wat meer een rode kaart wilde aansmeren dan de andere De Jong.quote:Op zondag 27 november 2005 19:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat komt meer door de manier waarop er geknipt is. Tijdens de gehele wedstrijd kwam dat niet zo over.
Ze moeten gewoon eens leren om te fluiten bij 95.00 en niet bij 95.30 bij 5 minuten blessuretijd omdat er nog een kans is.quote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef Noca het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind: Ajax word hier als zielepiet neergezet, alles gaat om dat moment dat de goal wordt afgekeurd. Waar waren al die verontwaardige commentatoren en analisten toen Roda bij ons een een goal maakte die ook onterecht werd afgekeurd waardoor we met 1-0 wonnen.
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Waarschijnlijk ben ik gewoon al gewend aan gekleurd commentaarquote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
Hmm, kon me er niet aan ontrekken dat hij de ene De Jong wat meer een rode kaart wilde aansmeren dan de andere De Jong.
Je bedoelt het pro-Sparta commentaar op SBS6quote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Waarschijnlijk ben ik gewoon al gewend aan gekleurd commentaar.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil niks meer met SBS te maken hebben
Ze hadden best wel een uitroepteken kunnen plaatsen op de autocuequote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Gullit toch hilarisch als hij ironisch is
Daar was geen tijd voor, in verband met het zaterdagvoetbalquote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
Weer een afgekeurde goal van Feyenoord niet laten zien...
En niks over Ali B's handsbal voor Kuyts 2e goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |