Geen idee, zelf niet gecheckt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
i know, maar schijnbaar werkt dat dit keer niet?
Hehe schitterende vergelijking!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef ErikT het volgende:
Dus Calvobbes, hartstikke leuk dat ze meer camera's in het stadion zetten, maar ik merk er echt niks van. En ik zou t echt wel zeggen als ik t wel zou zeggen.
En om Polak lachen ipv iets fatsoenlijk uitzenden (je kon het echt niet zien) is gewoon amateurisme en vermaak produceren. Zoals ik reeds eerder heb gezegd: voetbal is al leuk, er hoeven geen slingers omheen. Net als dat mooie vrouwen geen make-up nodig hebben.
Mja, als jij het verschil niet kunt zien tussen een wedstrijd die met 5 camera's in beeld is gebracht of een wedstrijd die met 2 camera's in beeld is gebracht, dan zit je imo niet goed op te letten. De verschillen zijn goed te zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef ErikT het volgende:
Dus Calvobbes, hartstikke leuk dat ze meer camera's in het stadion zetten, maar ik merk er echt niks van.
Bij pvs-az werd er zeker camouflagecreme gebruikt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, als jij het verschil niet kunt zien tussen een wedstrijd die met 5 camera's in beeld is gebracht of een wedstrijd die met 2 camera's in beeld is gebracht, dan zit je imo niet goed op te letten. De verschillen zijn goed te zien.
En dat jij voetbal zo al leuk genoeg zal John leuk vinden. Maar John maakt niet alleen maar TV voor jou, maar voor veel meer andere mensen. En voetbal heeft vaak wel een laagje make up nodig om het mooi te maken.
Nee daar schoten ze een beetje door met oogschaduwquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef Staanplaats het volgende:
Bij pvs-az werd er zeker camouflagecreme gebruikt?
Wie vindt dat voetbal een laagje make up nodig heeft? Als je in het stadion zit is dat toch ook niet nodig. En John zou voetbal moeten uitzenden voor mensen die voetbal willen zien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef calvobbes het volgende:
En dat jij voetbal zo al leuk genoeg zal John leuk vinden. Maar John maakt niet alleen maar TV voor jou, maar voor veel meer andere mensen. En voetbal heeft vaak wel een laagje make up nodig om het mooi te maken.
Zondagavond terugveroveren op de Commercie? wat is zo'n SMS dienst dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef Staanplaats het volgende:
Sms-dienst meldt start voetbalsamenvattingen
RIJSWIJK - Voetbalfans kunnen zich vanaf maandag abonneren op een nieuwe sms-dienst die waarschuwt wanneer Talpa de voetbalsamenvatting gaat uitzenden van de favoriete club van de sms-ontvanger. Twee particulieren zijn deze service, 'TalpAlarm' genaamd, begonnen „om de zondagavond terug te veroveren op de commercie”, melden zij maandag.
Sinds de voetbalsamenvattingen niet meer bij NOS Studio Sport, maar bij De Wedstrijden van Talpa zijn te zien, worden ze niet meer in een logische volgorde uitgezonden. Veel fans klagen daarover, omdat ze nu worden verplicht om de hele uitzending van negentig minuten uit te zitten.
Liefhebbers van de grotere clubs kunnen zich opgeven door een sms te sturen naar 7111 met de tekst talpalarm, gevolgd door de eerste drie letters van de club en daarna het woord 'aan'. Vervolgens krijgen ze tijdens elk speelweekeinde een sms wanneer de samenvatting van die club begint. Zo'n tekstbericht kost telkens 70 cent. Als de dienst aanslaat worden ook andere clubs in het systeem opgenomen
http://www.telegraaf.nl/t(...)lsamenvattingen.html
heb ik precies hetzelfde. vorige week helemaal niet gekeken, gisteren om 20 uur ingeschakeld. en niet het gevoel iets gemist te hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef DIGGER het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vroeger 95% van alle uitzendingen van Studio Sport op zondagavond bekeek, lekker ff rustig het Nederlandse voetbal kijken en direct erna over naar de avondmatch in de Serie A.
Maar hoewel mijn belangstelling voor voetbal niet minder geworden is, kijk ik denk ik misschien nog maar een 3e van de uitzendingen van de wedstrijden, en dan kijk ik het ook geeneens af, zo lang kan het m'n aandacht niet meer vasthouden.
Vind jij alle wedstrijden altijd het kijken waard? Kijk jij met plezier naar bijvoorbeeld RBC - NEC die er niks van bakken en niet scoren?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef ErikT het volgende:
Wie vindt dat voetbal een laagje make up nodig heeft?
Dat doet die ook. Maar daarnaast probeert die nog meer kijkers te trekken.quote:En John zou voetbal moeten uitzenden voor mensen die voetbal willen zien.
Waarom haal je nu live uitzendingen en samenvattingen door elkaarquote:Ik zie t al voor me tijdens bv wielrennen, dat ze er grappig doorheen gaan lullen. En grappen gaan maken over dingen die niet goed in beeld zijn geweest. Haakt toch ook iedereen af naar Sporza.
Ja. Dat is ook voetbal. En daarna moet zo'n wedstrijd keihard afgezeken worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:24 schreef calvobbes het volgende:
Vind jij alle wedstrijden altijd het kijken waard? Kijk jij met plezier naar bijvoorbeeld RBC - NEC die er niks van bakken en niet scoren?
En raakt daarmee de doelgroep kwijtquote:Dat doet die ook. Maar daarnaast probeert die nog meer kijkers te trekken.
Er zijn ook wielren samenvattingen.quote:Waarom haal je nu live uitzendingen en samenvattingen door elkaar
Dus niet elke wedstrijd is een mooie vrouw die geen make up nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef ErikT het volgende:
Ja. Dat is ook voetbal. En daarna moet zo'n wedstrijd keihard afgezeken worden.
Misschien behoor jij niet 100% tot de doelgroep van John de Molquote:En raakt daarmee de doelgroep kwijt
Ah. En sinds wanneer worden die uitgebreid in een studio geanalyeerd?quote:Er zijn ook wielren samenvattingen.
Nee, maar sommige vrouwen zijn zo lelijk dat make up niet helpt. En die mogen ook over straat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:55 schreef calvobbes het volgende:
Dus niet elke wedstrijd is een mooie vrouw die geen make up nodig heeft.
Misschien niet, maar hij gooit wel zijn eigen ruiten in.quote:Misschien behoor jij niet 100% tot de doelgroep van John de Mol
DAT MOET OOK NIET! Daar gaat het juist om...quote:Ah. En sinds wanneer worden die uitgebreid in een studio geanalyeerd?
Dat heb ik nog nooit gezien. Ook niet op sporza.
Jij wilt niet dat er over voetbal wedstrijden word nagepraat!?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef ErikT het volgende:
DAT MOET OOK NIET! Daar gaat het juist om...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |