Ik zou het in dit geval klasse vinden als RBC zelf disciplinaire maatregelen tegen hem neemt en hem een tijdje buiten de selectie zet, dat zou pas een statement zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 19:41 schreef sjakie007 het volgende:
Ik zou het gek vinden als die geen schorsing voor zou krijgen, voor de uitspraken, wat een gigantische lul is het ook, en het erge is, volgens mij heeft ie over deze uitspraak echt nagedacht ook. Fortes is zelf een halve toffe.
Nee. Echt kwetsend dit.quote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn uitspraken een schorsing waard.Spoort die jongen wel ?
Nou inderdaad, een meerwaarde had hij al niet meer, maar dit...quote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou het in dit geval klasse vinden als RBC zelf disciplinaire maatregelen tegen hem neemt en hem een tijdje buiten de selectie zet, dat zou pas een statement zijn.
Dat zou dan wel vooral iets over je zelf kunnen zeggen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond het wel grappig, eigenlijk.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Ik zie er de humor niet van in.
Dat het triest is ben ik wel met je eens hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou dan wel vooral iets over je zelf kunnen zeggen.
Ik zie er de humor niet van in.
Die van Feher was mooiquote:Op zondag 20 november 2005 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Mooie goal van Sergio! Kuijt kopt hem trouwens ook wel netjes in, als het de bedoeling was
Jups. Beste voor het laatstequote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
AZ zal wel als laatste komen. Na de reportage van Siert en de wedstrijden van zaterdag.
misschien krijg ik er spijt van maar wat zei hij dan???.quote:Op zondag 20 november 2005 19:47 schreef H.Flick het volgende:
Sinds hij weg is bij AZ is er echt een steekje los bij die jongen. Maar kan de KNVB wel iemand schorsen voor uitspraken buiten het veld?
OMG klinkt wel grapig als je het zo leest, maar het zal wel rot uit zijn strot zijn gekomen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:06 schreef H.Flick het volgende:
Dat Temmink een beetje het syndroom van Down heeft en dat het daarom best knap is dat hij het zover geschopt heeft als scheidsrechter...
zo te lezen geniet jij heel erg.quote:Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gooi dat 3e reclameblok er maar in John...
quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Noca het volgende:
Hee Jack is er niet vanavond, misschien wordt het nu wel echt leuk
Och, het is altijd nog beter dan 3 dagen achter elkaar schaatsen...quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef jimjim1983 het volgende:
klote talpa, dat ze die wedstrijden van gisteren er tussen pleuren en AZ pas om bijna half negen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |