En dan dit niet eens laten zien:quote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef fanneke het volgende:
50 minuten...3 wedstrijden.
Why Talpa... why?quote:Erik Nevland weken uitgeschakeld
BREDA - FC Groningen-aanvaller Erik Nevland is vermoedelijk weken uitgeschakeld vanwege een ernstige enkelblessure.
Nevland viel in het duel met NAC uit nadat Jenner van de thuisclub de enkel van de Noor torpedeerde. De enkel klapte helemaal dubbel.
Het is de tweede keer dat de Noor ernstig geblesseerd raakt dit seizoen. Eerder was hij lang uitgeschakeld door een achillespeesblessure.
Als Nevland uit de wedstrijd getrapt wordt laat je dat gewoon zien. Hij is de belangrijkste speler van FC Groningen. En de overtreding lijkt me zwaar genoeg als iemand niet meer terugkeert op het veld.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef calvobbes het volgende:
Misschien omdat het een normale niet zo bijzondere overtreding leek en pas later is geconstateerd dat het toch wel zware gevolgen had?
Je komt hier elke keer mee aanzetten, maar dat is gewoon onzin. Er zijn veel meer spelsituaties getoond dan alleen de doelpunten. Er wordt in dit geval gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Ik begin er steeds meer in te geloven dat men de negatieve dingen wil verdoezelen. Ook de uitbarsting van Wiljan Vloet werd als een stukje cabaret gebracht, in plaats van het scherp te veroordelen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef calvobbes het volgende:
Er moesten ook zeker 4 doelpunten in beeld worden gebracht. Dan heb je misschien geen tijd meer om alle andere dingen in beeld te brengen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef calvobbes het volgende:
Er moesten ook zeker 4 doelpunten in beeld worden gebracht. Dan heb je misschien geen tijd meer om alle andere dingen in beeld te brengen.
En blijkbaar leek die overtreding bij de verslaggevers die de samenvatting gemaakt hebben niet zwaar genoeg. Kan gebeuren. Andere mensen, andere keuzes.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:43 schreef MaxPower het volgende:
Er wordt in dit geval gewoon een verkeerde keuze gemaakt.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Van alle keuzes die andere mensen maken kun je wel zeggen dat het een foute keuze is.
Je bent als journalist geen knip voor de neus waard als je dat geen belangrijk moment vindt.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Van alle keuzes die andere mensen maken kun je wel zeggen dat het een foute keuze is.
Heb jij het fragment gezien?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
Als jij het een optie vindt om belangrijke momenten niet te laten zien.![]()
Ik heb gekeken, jij waarschijnlijk niet. Er is weer allerlei onzin aan randzaken uitgezonden waarin makkelijk de overtreding had gepast.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:58 schreef calvobbes het volgende:
Ga dan ook eens kijken naar wat er allemaal WEL getoond is ipv je alleen maar over dit soort dingen druk te maken....
Idd. Ik heb niet gekeken.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb gekeken, jij waarschijnlijk niet.
Dat komt louter door jouw starre houding en onbuigzaamheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:58 schreef calvobbes het volgende:
Wat een gezeik ook telkens hier als een paar mensen menen dat één belangrijk fragment niet getoond is.
!! Hoe kun je dan in hemelsnaam een oordeel geven over wat is uitgezonden?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Dat komt louter door jouw starre houding en onbuigzaamheid.
Lekker makkelijk dat selectief reageren he.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Cheiron het volgende:
!! Hoe kun je dan in hemelsnaam een oordeel geven over wat is uitgezonden?
Hoe durf jij dat in dit topic nog te zeggen? Je beschuldigt mensen van selectief kijken "om iets te zeiken te hebben" terwijl je zelf een discussie induikt zonder dat je een moment van het geheel hebt gezien!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dat selectief reageren he.
Heb jij de overtreding gezien?
Dan zijn we uitgeluld, over dit specifieke geval.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:
Idd. Ik heb niet gekeken.
Ik heb geen keuze. Ik ben een groot voetballiefhebber en ik kan hier nog geen Versatel krijgen. Ik ben voor het Nederlandse voetbal aangewezen op Talpa.quote:En misschien zou jij eens moeten stoppen met kijken. Als je je telkens zo druk maakt omdat je vind dat ze iets onterecht niet hebben uitgezonden, dan is het misschien maar beter dat je ook niet kijkt.
Ik moest vanmorgen in de krant lezen dat Nevland weken uitgeschakeld is. Dat is toch absurd? Ik wil gezien hebben hoe dat gebeurd is. Ik wil niet dat 1 of andere incompetente sjaak bij Talpa dat voor mij bepaalt.quote:Maar goed, jij hebt de overtreding dus niet gezien en kan dus niet oordelen hoe ernstig die overtreding zelf, dus zonder te kijken naar de uiteindelijke gevolgen, was. En je kunt ook niet oordelen of die de wedstrijd heeft beinvloed...
Dan kun je ook niet oordelen of het echt zo'n verkeerde keuze was om het niet te melden. Gebeurd ook vaak zat dat iemand bij een lullige overtreding al uit de wedstrijd gehaald moet worden.
Ongelofelijk wat een bullshit. Overtredingen horen bij het voetbal en zijn bepalend voor het wedstrijd- en competitieverloop. Zeker nu bekend is dat hij lang uitgeschakeld is. Een wedstrijd moet gebracht worden zoals die is. Als de wedstrijd kut is, moet de verslaggever dat zeggen, en niet krampachtig nog proberen er een feestje van te maken. Dat pikt de kijker niet, zoals wel blijkt in dit topic.quote:Snap overigens ook niet dat voetballiefhebbers perse dergelijke overtredingen willen zien. Het lijkt mij leuker om gewoon mooi voetbal te zien. Ow wacht... Dan heb je natuurlijk niks te zeiken op Talpa. Zou dat het zijn....
Niemand hier heeft een moment van de overtreding gezien.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Hoe durf jij dat in dit topic nog te zeggen? Je beschuldigt mensen van selectief kijken "om iets te zeiken te hebben" terwijl je zelf een discussie induikt zonder dat je een moment van het geheel hebt gezien!
Nee ik vraag of hij het gezien heeft. Dat is heel wat andersquote:Je geeft aan SCH aan dat hij de overtreding niet gezien heeft
Dat maakt SCH ervan. Terwijl niet eens zeker is dat hij het gezien heeft.quote:dus hij niet kan oordelen of het getoond had moeten worden. Je vergeet daarbij dat de overtreding wordt omschreven als "getorpedeerd"
Waarom slaat het nergens op?quote:Een opmerking dat we meer gefocused moeten zijn op het voetbal, en minder op overtredingen slaat helemaal nergens op
LEZEN. ik zeg tegen Maxpower dat die maar niet meer moet gaan kijken als die het telkens toch zo kut vind.quote:En wat je SCh aangeeft dat hij maar niet meer naar Talpa moet kijken vanwege de frustratie, misschien moet je dit eens op jezelf reflecteren mbt dit topic..
En andere media zoals kranten en radio.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:12 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb geen keuze. Ik ben een groot voetballiefhebber en ik kan hier nog geen Versatel krijgen. Ik ben voor het Nederlandse voetbal aangewezen op Talpa.
Misschien heeft 'Talpa' ook pas vanochtend in de krant gelezen dat die weken is uitgeschakeld?quote:Ik moest vanmorgen in de krant lezen dat Nevland weken uitgeschakeld is. Dat is toch absurd? Ik wil gezien hebben hoe dat gebeurd is. Ik wil niet dat 1 of andere incompetente sjaak bij Talpa dat voor mij bepaalt.
Dat is pas bullshit. Niet elke overtreding is bepalend voor het verloop van de wedstrijd.quote:Ongelofelijk wat een bullshit. Overtredingen horen bij het voetbal en zijn bepalend voor het wedstrijd- en competitieverloop.
En daar zullen verschillende mensen altijd verschillende opvattingen over hebben. Iedereen kijkt anders naar een wedstrijd en ziet andere dingen die belangrijk zijn.quote:Zeker nu bekend is dat hij lang uitgeschakeld is. Een wedstrijd moet gebracht worden zoals die is.
Kom op calvobbes, je verziekt deze topics nou al maanden met je starre houding, je wilt niks toegeven, louter omdat je daar werkt.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een "wat je zegt ben je zelf" opmerking is hier wel op zijn plaats
Op Teletekst staat nu ook niks over Nevland te lezen....quote:Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef Cheiron het volgende:
Nope, dat stond gewoon op teletekst hoor...
Kom op Calvobbes. Je snapt toch hoop ik wel dat ik de beelden gewoon wil zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef calvobbes het volgende:
En andere media zoals kranten en radio.
[..]
Zeker, maar in dit geval keert Nevland niet terug op het veld. Voor een speler die net terug is van een ernstige blessure is dat een veeg teken en een journalist hoort dan scherp te zijn op dat soort zaken.quote:Misschien heeft 'Talpa' ook pas vanochtend in de krant gelezen dat die weken is uitgeschakeld?
Gebeurd vaak zat dat de gevolgen van overtredingen pas een paar uur later duidelijk zijn.
Onzin, een goede journalist weet belangrijke zaken te scheiden van minder belangrijke zaken. En dan keren we weer terug bij de essentie van de zaak: bij talpa zitten of incompetente journalisten, of ze willen van elke wedstrijd alleen de leuke dingen laten zien.quote:Dat is pas bullshit. Niet elke overtreding is bepalend voor het verloop van de wedstrijd.
Dan zou je elke overtreding moeten laten zien....
O hij werkt daar! Ik vond het al verbazingwekkend dat iemand deze meningen erop na kon houdenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op calvobbes, je verziekt deze topics nou al maanden met je starre houding, je wilt niks toegeven, louter omdat je daar werkt.
Dit is gewoon een fout: niet zo erg, maar het wordt heel groot gemaakt omdat jij het zo hardnekkig blijft ontkennen en goedpraten en allerlei trucendozen opentrekt. Het is gewoon een fout. Het gebeurt bij Talpa nog wat te vaak, hopelijk komt daar verbetering in.
Waarom in godsnaam mogen we dat niet constateren????????
Man ik werk daar helemaal niet. Dat heb ik je nu al vaak zat uitgelegdquote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Kom op calvobbes, je verziekt deze topics nou al maanden met je starre houding, je wilt niks toegeven, louter omdat je daar werkt.
Je mag het best constateren. Net zoals ik mag constateren dat het jouw en anderen hun MENING is dat het fout is. Er zijn geen wetboeken over hoe je een samenvatting in elkaar moet zetten.quote:Waarom in godsnaam mogen we dat niet constateren?
Je werkt er wel man, lul niet zo. Je werkt in hun opdracht - je voel je persoonlijke aangevallen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Man ik werk daar helemaal niet. Dat heb ik je nu al vaak zat uitgelegd
En hoezo verziek ik de discussie? Alleen maar omdat ik niet meedoe met "zeiken op Talpa omdat ze één ding niet gemeld hebben" en jullie probeer uit te leggen dat het bijvoorbeeld bij het maken van de samenvatting misschien nog helemaal niet bekend was dat iemand langere tijd is uitgeschakeld?
Journalistiek is inderdaad een vakquote:Je mag het best constateren. Net zoals ik mag constateren dat het jouw en anderen hun MENING is dat het fout is. Er zijn geen wetboeken over hoe je een samenvatting in elkaar moet zetten.
En jij snapt hopelijk toch wel dat bij het maken van een samenvatting mensen keuzes moeten maken over wat ze wel of niet laten zien?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef MaxPower het volgende:
Kom op Calvobbes. Je snapt toch hoop ik wel dat ik de beelden gewoon wil zien.
Kan ook zijn dat de trainer iemand juist in bescherming neemt en rust geef. Dat iemand niet terugkeert wil niet meteen zeggen dat iemand veel langer is uitgeschakeld.quote:Zeker, maar in dit geval keert Nevland niet terug op het veld. Voor een speler die net terug is van een ernstige blessure is dat een veeg teken en een journalist hoort dan scherp te zijn op dat soort zaken.
En blijkbaar vind de ene journalist bepaalde zaken belangrijker dan een andere kijker...quote:Onzin, een goede journalist weet belangrijke zaken te scheiden van minder belangrijke zaken.
Flikker toch op met dat gezeik.. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt wat dat betreft....quote:Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef SCH het volgende:
Je werkt er wel man, lul niet zo. Je werkt in hun opdracht - je voel je persoonlijke aangevallen.
Ik heb anders geen nieuwe feiten gehoord waarom dit geval wel gemeld zou worden. Dus ik zou niet weren waarom ik mijn mening zou moeten herzien.quote:En dit is een fout en als je dat niet wilt zien dan heb je geen flikker verstand van televisie maken of je houdt zo lang vast aan je eigen verhaal dat je er in verstrikt raakt en niet meer terugdurft.
Wil je hiermee zeggen dat elke journalist elk evenment exact hetzelfde beschrijft?quote:Journalistiek is inderdaad een vak
Moet jij zeggen. Je trekt een veel te grote broek aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat gezeik.. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt wat dat betreft....
Precies, het niveau van een plaatselijke krant is anders dan de Volkskrant, zo moet je het voorlopig zienquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef calvobbes het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat elke journalist elk evenment exact hetzelfde beschrijft?
Telegraaf heeft ook journalisten in dienst. En die maken op een hele andere manier hun artikelen dan Volkskrant journalisten..
Ik voel me helemaal niet persoonlijk aangevallenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
Je hoeft je echt niet zo persoonlijk aangevallen te voelen, dat discussieert lastig.
Zware overtredingen horen in een samenvatting.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
De fout die jij maakt bijvoorbeeld is dat je telkens negeert dat het waarschijnlijk bij het maken van de samenvatting helemaal niet duidelijk was dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.
Was het een zware overtreding dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
Zware overtredingen horen in een samenvatting.
Zoals ik net al zei, er zijn geen wetten hoe een samenvatting gemaakt moet worden.quote:Je lult het telkens weer goed, waarom kan je niet zeggen dat er gewoon een fout is gemaatk?
Ik roep al een keer of 3 dat: 1. Nevland de belangrijkste speler van Groningen is (reden 1), 2. Hij keert niet terug op het veld, en dat gebeurt echt niet elke wedstrijd (reden 2).quote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef calvobbes het volgende:
Er word steeds geroepen dat het gemeld had moeten worden omdat nu bekend is dat Nevland wekenlang is uitgeschakeld. Niemand reageert op het de opmerking dat dat gister misschien helemaal niet bekend was.
Ja, het was een schandalig zware overtreding. Bron: iemand die wel Versatel heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:
Was het een zware overtreding dan?
Daar zit een amateur die de site bijhoudt.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik zie trouwens op de site van FC Groningen niet eens staan dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.![]()
Zoals ik ook al een keer of drie heb gezegd, dat is jouw mening. Blijkbaar denken de mensen die de samenvatting hebben gemaakt daar anders over.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef MaxPower het volgende:
Ik roep al een keer of 3 dat: 1. Nevland de belangrijkste speler van Groningen is (reden 1), 2. Hij keert niet terug op het veld, en dat gebeurt echt niet elke wedstrijd (reden 2).
Je hebt het tot nu toe alleen goedgepraat met de reden dat het pas later bekend werd dat hij lang uitgeschakeld is, maar dat is niet het punt. Alleen het feit al dat hij niet terugkeert is belangrijk genoeg voor een speler van zijn kaliber.
Goh. Zelfs die amateur die, mag ik aannemen, FC groningen fan is maakt er niet zo uitgebreid melding vanquote:Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef MaxPower het volgende:
Daar zit een amateur die de site bijhoudt.
Het wedstrijd verslag meldt het al in de eerste alinea..quote:Op donderdag 1 december 2005 11:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik zie trouwens op de site van FC Groningen niet eens staan dat Nevland langere tijd is uitgeschakeld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |