abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32032637
Weer de topclubs als eerst
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_32033698
Dat was echt een soort open sollicitatie van Theo Jansen bij Feyenoord
pi_32033819
Waar is de buitenspelgoal van Kuyt
pi_32033891
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
Niet in de samenvatting in ieder geval .

Het was trouwens wel buitenspel, was duidelijk te zien op Versatel.
pi_32034301
Heerenveen - Groningen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32034394
Wat een topgoals.
pi_32034448
geweldige doelpunten weer
pi_32034484
Gezocht: iemand die op het werk over een kopieermachine beschikt! Nodig een talpa-verslaggever uit en laat hem dan zien hoe ongelooflijk zoiets kopieert. Immers álles is ongelooflijk voor een Talpa verslaggever.
pi_32034631
geweldig die keeper van Heracles
pi_32035074
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
sig verwijderd door FA
pi_32035147
'bal had op de stip gemoeten'
pi_32035213
Sjezis.
pi_32035286
Het loopt redelijk uit trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_32035492
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het loopt redelijk uit trouwens.
Ik vraag me telkens af hoe ze dat voor ekaar krijgen met maar 4 wedstrijden in anderhalf uur...
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_32035791
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
Heb ik ook eens een keer gedaan en ik heb er toen een ongeveer een half uur vanaf gekregen. Moet ik wel bijzeggen dat ik toen de reportage van Sierd de Vos heb gekeken. Als je die ook niet interessant vind moet je denk ik wel in de buurt van de 40 minuten kunnen komen.
pi_32040224
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
nee , vertel mij dat het niet waar is dat ze weer geen doelpunt hebben laten zien ook al was hij niet geldig????
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32040293
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
pi_32040317
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
oohh dan heb ik niets gezegd.
  zondag 6 november 2005 @ 23:02:39 #69
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32040785
Lieten ze nou eerst de vrijdagwedstrijd en één zaterdagwedstrijd zien en later nog eens drie zaterdagwedstrijden .
  zondag 6 november 2005 @ 23:19:28 #70
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_32041398
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
ja, doen! ik heb vanavond met wat spoelwerk in 30 minuten al het relevante gezien!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_32042847
Ik heb voor de verandering de hele uitzending weer een keer gezien en ik blijf het gewoon een slecht samengesteld en opgebouwd programma vinden. Los van de dingen in de samenvattingen die wel of niet goed gaan, dat kan dan nog gebeuren.

Maar het is echt langdradig en de opbouw is zo slecht: een reportage van 10 minuten over Theo Janssen, totaal oninteressant en irrelevant in dit weekend. En als studiogast Riemer van der Velde, een voorzitter. Waarom in godsnaam tijdens een samenvattingenprogramma een voorzitter die vooral zegt dat hij niks wil zeggen uitnodigen. Wat moet ik met die man na NEC-Ajax of Feyenoord-Vitesse.

Ik heb het weer met moeite uitgezeten en dat is jammer. Het zou zo veel beter kunnen.

p.s. waar slaat dat match of the week trouwens op?
pi_32042955
Ik vond de blik van Riemer op verschillende situaties erg goed, maar dit komt vooral omdat Gullit er wel eens naast zit. Verder erger ik me ook aan de langdradigheid. Die reportage van De Vos midden in het programma zit ik ook helemaal niet op te wachten. Die dingen stoppen ze maar in het Eredivisiejournaal. (waar geen hond naar kijkt)

Dat match van de week is een dom verzinsel, waar ze dat vandaan halen, geen idee.

Neem een voorbeeld aan het Duitse programma, stukken beter en sneller.
That's all folks!
pi_32043211
De reportages van Siert zijn ideaal als opvulling tijdens de rust bij livewedstrijden. Tijdens de samenvattingen heb je geen kwartier rust, dus laat gewoon de wedstrijden zien of sluit af met zoiets.
pi_32043238
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef H.Flick het volgende:
of sluit af met zoiets.
pi_32043258
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
pi_32043267
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de blik van Riemer op verschillende situaties erg goed, maar dit komt vooral omdat Gullit er wel eens naast zit. Verder erger ik me ook aan de langdradigheid. Die reportage van De Vos midden in het programma zit ik ook helemaal niet op te wachten. Die dingen stoppen ze maar in het Eredivisiejournaal. (waar geen hond naar kijkt)

Dat match van de week is een dom verzinsel, waar ze dat vandaan halen, geen idee.

Neem een voorbeeld aan het Duitse programma, stukken beter en sneller.
Denk van Versatel. Ach, er is overal wel een match van de week.

ARD heeft nog meer reclame en ook elke keer wisselende volgorde, alleen het gelul zou minder kunnen dus.
pi_32043288
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
Heb je nog steeds veel gelul tussendoor en analyses. Zitten veel mensen blijkbaar niet op te wachten.
pi_32043373
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
ARD heeft nog meer reclame en ook elke keer wisselende volgorde, alleen het gelul zou minder kunnen dus.
Die volgorde vind ik niet echt een probleem al zou ik wel graag om 19.00 willen weten wat de volgorde wordt.
pi_32044164
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Flem het volgende:
Lieten ze nou eerst de vrijdagwedstrijd en één zaterdagwedstrijd zien en later nog eens drie zaterdagwedstrijden .
Belachelijk ja, dat verzin je toch überhaupt niet. Zeker niet met het idee dat alle voetbalfans blijven kijken voor NEC-Ajax.

En het argument dat het is voor degene die het vrijdag en zaterdag niet hebben (kunnen) (ge)zien gaat dan niet op van Talpa's kant, want degene die het dan willen zien kijken ook wel als dat het laatste item is. Dus dat gaat al niet op, ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken waarom dat middenin het programma moet..
sig verwijderd door FA
pi_32044222
quote:

[..]

Die reclame is het enige minpunt, verder wordt het gelikt gebracht. Zonder gelul.
That's all folks!
pi_32044277
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Belachelijk ja, dat verzin je toch überhaupt niet. Zeker niet met het idee dat alle voetbalfans blijven kijken voor NEC-Ajax.

En het argument dat het is voor degene die het vrijdag en zaterdag niet hebben (kunnen) (ge)zien gaat dan niet op van Talpa's kant, want degene die het dan willen zien kijken ook wel als dat het laatste item is. Dus dat gaat al niet op, ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken waarom dat middenin het programma moet..
Kijkers vasthouden. Er zijn 4 wedstrijden vandaag geweest, je hebt te maken met adverteerders. OOk het laatste reclameblok moet goed bekeken worden, dus dan moet je of Ajax of Feyenoord uitzenden. Feyenoord speelde thuis, Ajax uit, dus meer mensen willen Ajax kijken. Dus bewaar je die voor het laatst, maar moet je wel de tijd rekken.

Dat wordt dan dus gedaan door middel van terugblikken, analyses en cafe de sport promo.
pi_32044492
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kijkers vasthouden. Er zijn 4 wedstrijden vandaag geweest, je hebt te maken met adverteerders. OOk het laatste reclameblok moet goed bekeken worden, dus dan moet je of Ajax of Feyenoord uitzenden. Feyenoord speelde thuis, Ajax uit, dus meer mensen willen Ajax kijken. Dus bewaar je die voor het laatst, maar moet je wel de tijd rekken.

Dat wordt dan dus gedaan door middel van terugblikken, analyses en cafe de sport promo.
Voor een commerciële zender op zich een logische reden, maar daaruit blijkt wel dat het voetbal niet op de goede plek zit bij een commerciële omroep. Tenminste, dat geldt voor het grootste deel van de kijkers denk ik, want vanuit voetbalfan (club en algemeen) kan ik het me niet voorstellen dat iemand deze manier goed vindt.
sig verwijderd door FA
pi_32044607
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Voor een commerciële zender op zich een logische reden, maar daaruit blijkt wel dat het voetbal niet op de goede plek zit bij een commerciële omroep. Tenminste, dat geldt voor het grootste deel van de kijkers denk ik, want vanuit voetbalfan (club en algemeen) kan ik het me niet voorstellen dat iemand deze manier goed vindt.
Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.

Ben echt erg benieuwd waar het voetbal over 3 jaar staat. In Engeland is het weer terug gegaan naar de BBC.
pi_32061357
quote:

[..]

Denk van Versatel. Ach, er is overal wel een match van de week.

ik heb afg. zaterdag voor het eerst naar duitsland gekeken, was bij mijn zus en mijn zwager is duitser maar ik had er wel weer eens zin in was lang geleden, maar das ook wreed irri die reclames (toen ik keek een paar jaar terug was dat nog niet het geval.),maar goed er word niet doorheen geluld
  maandag 7 november 2005 @ 17:36:36 #85
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_32062053
Waarom heb ik gisteren geen enkele kritische noot gehoord over het doelpunt van die Heracles doelman? Er gingen toch minimaal 2 overtredingen van dezelfde man aan vooraf? Moet het dan allemaal maar hosanna zijn omdat het een keeper is?
pi_32064325
Volgens mij heeft Gullit gezegd dat als dit door een veldspeler was gedaan het afgefloten zou worden.
  maandag 7 november 2005 @ 19:30:03 #87
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32065553
Wie heeft dat even te komische fragment van Ronaldinho en daarna Ron Jans ? die was te mooi gewoon
pi_32065689
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.
Ik zat eens te denken over die 4 blokken waar je het over had. Mij lijkt het geen verschil als ze het laatste deel voetbal langer maken en daarin dan een wedstrijd van bijv. Ajax/Feyenoord/PSV + daarna de wedstrijden van vrijdag en zaterdag.
sig verwijderd door FA
pi_32066217
Het blijft een warrig en matig programma. Ze doen maar wat, de analyses slaan nergens op...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32068188
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk ook debiel, als je zoveel reclame uit te zenden hebt, om het te presenteren als "op z'n minst hinderlijk gebracht". Dat is zowel naar adverteerder als kijker niet erg aardig. Goochelen met de inhoud verder, heeft niet veel met amusement danwel neutrale verslaggeving vandoen. Kortom, het is rotzooi! Blijft het zo, gaan de rechten sowieso terug naar de publieke zender.
quote:
Ben echt erg benieuwd waar het voetbal over 3 jaar staat. In Engeland is het weer terug gegaan naar de BBC.
Gelul, Engeland heeft voor het voetbal gekozen, zoals het publiek wil.
pi_32085282
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:30 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft dat even te komische fragment van Ronaldinho en daarna Ron Jans ? die was te mooi gewoon
geweldig inderdaad, moest echt keihard lachen!
pi_32085672
Ik ben ook nog erg niet overtuigd van het voetbal op Talpa. Behalve bij PSV-Ajax heb ik nog niet een keer er echt voor gezeten. Ik zap er langs, en is er een interessante wedstrijd dan blijf ik misschien hangen, maar het volgen van het Nederlands voetbal qua wedstrijden op TV is een heeeeeel stuk minder sinds het bij Talpa zit.

Ik hoop maar op een vergelijkbare beweging als in Engeland.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_32087396
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
quote:

[..]

Heb je nog steeds veel gelul tussendoor en analyses. Zitten veel mensen blijkbaar niet op te wachten.
Ik weet niet waarom, maar bij de BBC erger ik me helemaal niet aan het gelul en de analyses. Meestal neem ik MOTD op, maar ik spoel weinig vooruit als ik het aan 't kijken ben. Ik weet niet of de gasten/analytici beter zijn in Engeland of dat het aan het format ligt. Bij MOTD zitten ook veel ex-voetballers, maar op de een of andere manier weten die het beter te brengen dan de 'sterren' die bij De Wedstrijden worden uitgenodigd.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_32087739
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk ook debiel, als je zoveel reclame uit te zenden hebt, om het te presenteren als "op z'n minst hinderlijk gebracht". Dat is zowel naar adverteerder als kijker niet erg aardig. Goochelen met de inhoud verder, heeft niet veel met amusement danwel neutrale verslaggeving vandoen. Kortom, het is rotzooi! Blijft het zo, gaan de rechten sowieso terug naar de publieke zender.
Hoezo hinderlijk gebracht? Noem maar eens een programma waar reclame niet hinderlijk is? Het zijn nu nog maar 3 of 4minuten blokken, ipv de eerste uitzendingen met 6 a 7 minuten durende blokken. Reclame is en zal altijd hinderlijk zijn, maar daar kun je bij een commerciele zender niet om heen. Dus we gaan er even uit voor de onderbreking (ga drinken halen of pissen) vind ik al beter klinken dan we moeten er uit voor de boodschappen (het is verplichte zooi). De adverteerder zal trouwens wel tevreden zijn anders was het hele concept al helemaal verandert.

Goochelen met de inhoud, ik neem aan dat je de volgorde bedoelt, is zowel commercieel als objectief. 18 clubs gelijkwaardige aandacht, met de meest populaire club/wedstrijd tot slot om kijkers vast te houden.
quote:
[..]

Gelul, Engeland heeft voor het voetbal gekozen, zoals het publiek wil.
Wat is gelul Ik vraag me af waar het voetbal zal staan over 3 jaar en geef als opmerking dat het in Engeland uiteindelijk weer terug is gegaan naar de publieken. Dat zou hier dus ook kunnen. Ik heb echt geen idee. In Belgie en Duitsland is het ook weer terug bij de publieken, al is ARD wel zo commercieel als de pest qua samenvattingen.

De Wedstrijden trekken toch elke week 2,5 miljoen kijkers, mensen raken er onderhand toch aan gewend en kijken maar. Daarnaast vraag ik me af of de regering die er dan zit, of die het zullen toestaan dat de NOS, toch van het belastinggeld, 60 miljoen per seizoen voor de uitzendrechten gaan spenderen.
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 19:09:22 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_32432291
Zo de wedstrijden zijn begonnen.Leuk de wedstrijd van de week is Roda JC - Feijenoord. In de studio Huub Stevens. En de nachtmerrie voor de mensen die heel de dag de uitslag hebben proberen te vermijden komt uit. Stevens zegt in de eerste minuut tijdens het voorgesprekje al dat Roda heel het jaar al benadeeld wordt en vandaag het toppunt was. Nou benieuwd met hoeveel ze gaan verliezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32432335
Klaasje maakte ook een vieze overtreding. Ik zeg, ook onderzoeken nav tv beelden. Wel zo consequent.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zondag 20 november 2005 @ 19:18:09 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_32432495
Er was niks aan de hand kleine verstrengeling, maar nioet. Als we hier al over gaan zeiken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 20 november 2005 @ 19:21:31 #98
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32432582
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Er was niks aan de hand kleine verstrengeling, maar nioet. Als we hier al over gaan zeiken

Tuurlijk, in zo'n duel mag je dus wel met je armen zwaaien maar met een kopduel niet..
pi_32432600
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Als we hier al over gaan zeiken

Dat denk ik al twee weken
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32432636
In het stadion leek het echt alsof Gudde bijna vermoord was, maar op basis van de beelden moet ik toch echt een andere conclusie trekken. Net als met de niet gegeven penalty in de eerste minuut, ik was er heilig van overtuigd dat het een penalty was, maar dat was het dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')