Niet in de samenvatting in ieder gevalquote:
Ik vraag me telkens af hoe ze dat voor ekaar krijgen met maar 4 wedstrijden in anderhalf uur...quote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het loopt redelijk uit trouwens.
Heb ik ook eens een keer gedaan en ik heb er toen een ongeveer een half uur vanaf gekregen. Moet ik wel bijzeggen dat ik toen de reportage van Sierd de Vos heb gekeken. Als je die ook niet interessant vind moet je denk ik wel in de buurt van de 40 minuten kunnen komen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
nee , vertel mij dat het niet waar is dat ze weer geen doelpunt hebben laten zien ook al was hij niet geldig????quote:
oohh dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
ja, doen! ik heb vanavond met wat spoelwerk in 30 minuten al het relevante gezien!quote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
Denk van Versatel. Ach, er is overal wel een match van de week.quote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de blik van Riemer op verschillende situaties erg goed, maar dit komt vooral omdat Gullit er wel eens naast zit. Verder erger ik me ook aan de langdradigheid. Die reportage van De Vos midden in het programma zit ik ook helemaal niet op te wachten. Die dingen stoppen ze maar in het Eredivisiejournaal. (waar geen hond naar kijkt)
Dat match van de week is een dom verzinsel, waar ze dat vandaan halen, geen idee.
Neem een voorbeeld aan het Duitse programma, stukken beter en sneller.
Heb je nog steeds veel gelul tussendoor en analyses. Zitten veel mensen blijkbaar niet op te wachten.quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
Die volgorde vind ik niet echt een probleem al zou ik wel graag om 19.00 willen weten wat de volgorde wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
ARD heeft nog meer reclame en ook elke keer wisselende volgorde, alleen het gelul zou minder kunnen dus.
Belachelijk ja, dat verzin je toch überhaupt niet. Zeker niet met het idee dat alle voetbalfans blijven kijken voor NEC-Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Flem het volgende:
Lieten ze nou eerst de vrijdagwedstrijd en één zaterdagwedstrijd zien en later nog eens drie zaterdagwedstrijden.
Die reclame is het enige minpunt, verder wordt het gelikt gebracht. Zonder gelul.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ARD heeft nog meer reclame en ook elke keer wisselende volgorde, alleen het gelul zou minder kunnen dus.
Kijkers vasthouden. Er zijn 4 wedstrijden vandaag geweest, je hebt te maken met adverteerders. OOk het laatste reclameblok moet goed bekeken worden, dus dan moet je of Ajax of Feyenoord uitzenden. Feyenoord speelde thuis, Ajax uit, dus meer mensen willen Ajax kijken. Dus bewaar je die voor het laatst, maar moet je wel de tijd rekken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Belachelijk ja, dat verzin je toch überhaupt niet. Zeker niet met het idee dat alle voetbalfans blijven kijken voor NEC-Ajax.
En het argument dat het is voor degene die het vrijdag en zaterdag niet hebben (kunnen) (ge)zien gaat dan niet op van Talpa's kant, want degene die het dan willen zien kijken ook wel als dat het laatste item is. Dus dat gaat al niet op, ik kan eigenlijk geen goede reden bedenken waarom dat middenin het programma moet..
Voor een commerciële zender op zich een logische reden, maar daaruit blijkt wel dat het voetbal niet op de goede plek zit bij een commerciële omroep. Tenminste, dat geldt voor het grootste deel van de kijkers denk ik, want vanuit voetbalfan (club en algemeen) kan ik het me niet voorstellen dat iemand deze manier goed vindt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijkers vasthouden. Er zijn 4 wedstrijden vandaag geweest, je hebt te maken met adverteerders. OOk het laatste reclameblok moet goed bekeken worden, dus dan moet je of Ajax of Feyenoord uitzenden. Feyenoord speelde thuis, Ajax uit, dus meer mensen willen Ajax kijken. Dus bewaar je die voor het laatst, maar moet je wel de tijd rekken.
Dat wordt dan dus gedaan door middel van terugblikken, analyses en cafe de sport promo.
Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.quote:Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor een commerciële zender op zich een logische reden, maar daaruit blijkt wel dat het voetbal niet op de goede plek zit bij een commerciële omroep. Tenminste, dat geldt voor het grootste deel van de kijkers denk ik, want vanuit voetbalfan (club en algemeen) kan ik het me niet voorstellen dat iemand deze manier goed vindt.
ik heb afg. zaterdag voor het eerst naar duitsland gekeken, was bij mijn zus en mijn zwager is duitser maar ik had er wel weer eens zin in was lang geleden, maar das ook wreed irri die reclames (toen ik keek een paar jaar terug was dat nog niet het geval.),maar goed er word niet doorheen geluldquote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk van Versatel. Ach, er is overal wel een match van de week.
Ik zat eens te denken over die 4 blokken waar je het over had. Mij lijkt het geen verschil als ze het laatste deel voetbal langer maken en daarin dan een wedstrijd van bijv. Ajax/Feyenoord/PSV + daarna de wedstrijden van vrijdag en zaterdag.quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tsja. Clubs hebben voor het geld en dus commercieel gekozen. Je kan het Talpa moeilijk verwijten dat ze hun geld terug willen verdienen. Je bent natuurlijk debiel om zoveel te investeren en dan maar geen reclame uit te zenden.
Gelul, Engeland heeft voor het voetbal gekozen, zoals het publiek wil.quote:Ben echt erg benieuwd waar het voetbal over 3 jaar staat. In Engeland is het weer terug gegaan naar de BBC.
geweldig inderdaad, moest echt keihard lachen!quote:Op maandag 7 november 2005 19:30 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft dat even te komische fragment van Ronaldinho en daarna Ron Jans ?die was te mooi gewoon
quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
Ik weet niet waarom, maar bij de BBC erger ik me helemaal niet aan het gelul en de analyses. Meestal neem ik MOTD op, maar ik spoel weinig vooruit als ik het aan 't kijken ben. Ik weet niet of de gasten/analytici beter zijn in Engeland of dat het aan het format ligt. Bij MOTD zitten ook veel ex-voetballers, maar op de een of andere manier weten die het beter te brengen dan de 'sterren' die bij De Wedstrijden worden uitgenodigd.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je nog steeds veel gelul tussendoor en analyses. Zitten veel mensen blijkbaar niet op te wachten.
Hoezo hinderlijk gebracht? Noem maar eens een programma waar reclame niet hinderlijk is? Het zijn nu nog maar 3 of 4minuten blokken, ipv de eerste uitzendingen met 6 a 7 minuten durende blokken. Reclame is en zal altijd hinderlijk zijn, maar daar kun je bij een commerciele zender niet om heen. Dus we gaan er even uit voor de onderbreking (ga drinken halen of pissen) vind ik al beter klinken dan we moeten er uit voor de boodschappen (het is verplichte zooi). De adverteerder zal trouwens wel tevreden zijn anders was het hele concept al helemaal verandert.quote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook debiel, als je zoveel reclame uit te zenden hebt, om het te presenteren als "op z'n minst hinderlijk gebracht". Dat is zowel naar adverteerder als kijker niet erg aardig. Goochelen met de inhoud verder, heeft niet veel met amusement danwel neutrale verslaggeving vandoen. Kortom, het is rotzooi! Blijft het zo, gaan de rechten sowieso terug naar de publieke zender.
Wat is gelulquote:[..]
Gelul, Engeland heeft voor het voetbal gekozen, zoals het publiek wil.
Tuurlijk, in zo'n duel mag je dus wel met je armen zwaaien maar met een kopduel niet..quote:Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Er was niks aan de hand kleine verstrengeling, maar nioet. Als we hier al over gaan zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |