abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32032637
Weer de topclubs als eerst
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_32033698
Dat was echt een soort open sollicitatie van Theo Jansen bij Feyenoord
pi_32033819
Waar is de buitenspelgoal van Kuyt
pi_32033891
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
Niet in de samenvatting in ieder geval .

Het was trouwens wel buitenspel, was duidelijk te zien op Versatel.
pi_32034301
Heerenveen - Groningen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32034394
Wat een topgoals.
pi_32034448
geweldige doelpunten weer
pi_32034484
Gezocht: iemand die op het werk over een kopieermachine beschikt! Nodig een talpa-verslaggever uit en laat hem dan zien hoe ongelooflijk zoiets kopieert. Immers álles is ongelooflijk voor een Talpa verslaggever.
pi_32034631
geweldig die keeper van Heracles
pi_32035074
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
sig verwijderd door FA
pi_32035147
'bal had op de stip gemoeten'
pi_32035213
Sjezis.
pi_32035286
Het loopt redelijk uit trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_32035492
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het loopt redelijk uit trouwens.
Ik vraag me telkens af hoe ze dat voor ekaar krijgen met maar 4 wedstrijden in anderhalf uur...
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_32035791
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
Heb ik ook eens een keer gedaan en ik heb er toen een ongeveer een half uur vanaf gekregen. Moet ik wel bijzeggen dat ik toen de reportage van Sierd de Vos heb gekeken. Als je die ook niet interessant vind moet je denk ik wel in de buurt van de 40 minuten kunnen komen.
pi_32040224
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
nee , vertel mij dat het niet waar is dat ze weer geen doelpunt hebben laten zien ook al was hij niet geldig????
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32040293
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
pi_32040317
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
oohh dan heb ik niets gezegd.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 6 november 2005 @ 23:02:39 #69
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32040785
Lieten ze nou eerst de vrijdagwedstrijd en één zaterdagwedstrijd zien en later nog eens drie zaterdagwedstrijden .
  zondag 6 november 2005 @ 23:19:28 #70
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_32041398
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
ja, doen! ik heb vanavond met wat spoelwerk in 30 minuten al het relevante gezien!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_32042847
Ik heb voor de verandering de hele uitzending weer een keer gezien en ik blijf het gewoon een slecht samengesteld en opgebouwd programma vinden. Los van de dingen in de samenvattingen die wel of niet goed gaan, dat kan dan nog gebeuren.

Maar het is echt langdradig en de opbouw is zo slecht: een reportage van 10 minuten over Theo Janssen, totaal oninteressant en irrelevant in dit weekend. En als studiogast Riemer van der Velde, een voorzitter. Waarom in godsnaam tijdens een samenvattingenprogramma een voorzitter die vooral zegt dat hij niks wil zeggen uitnodigen. Wat moet ik met die man na NEC-Ajax of Feyenoord-Vitesse.

Ik heb het weer met moeite uitgezeten en dat is jammer. Het zou zo veel beter kunnen.

p.s. waar slaat dat match of the week trouwens op?
pi_32042955
Ik vond de blik van Riemer op verschillende situaties erg goed, maar dit komt vooral omdat Gullit er wel eens naast zit. Verder erger ik me ook aan de langdradigheid. Die reportage van De Vos midden in het programma zit ik ook helemaal niet op te wachten. Die dingen stoppen ze maar in het Eredivisiejournaal. (waar geen hond naar kijkt)

Dat match van de week is een dom verzinsel, waar ze dat vandaan halen, geen idee.

Neem een voorbeeld aan het Duitse programma, stukken beter en sneller.
That's all folks!
pi_32043211
De reportages van Siert zijn ideaal als opvulling tijdens de rust bij livewedstrijden. Tijdens de samenvattingen heb je geen kwartier rust, dus laat gewoon de wedstrijden zien of sluit af met zoiets.
pi_32043238
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef H.Flick het volgende:
of sluit af met zoiets.
pi_32043258
maak het dan in de bbc stijl, doen ze ook al met de statistieken en interviews na de wedstrijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')