Niet in de samenvatting in ieder gevalquote:
Ik vraag me telkens af hoe ze dat voor ekaar krijgen met maar 4 wedstrijden in anderhalf uur...quote:Op zondag 6 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het loopt redelijk uit trouwens.
Heb ik ook eens een keer gedaan en ik heb er toen een ongeveer een half uur vanaf gekregen. Moet ik wel bijzeggen dat ik toen de reportage van Sierd de Vos heb gekeken. Als je die ook niet interessant vind moet je denk ik wel in de buurt van de 40 minuten kunnen komen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
nee , vertel mij dat het niet waar is dat ze weer geen doelpunt hebben laten zien ook al was hij niet geldig????quote:
oohh dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Het was ook niet echt een doelpunt. Er was al lang en breed gefloten, iedereen liep al terug voor de vrije trap. Alleen Kuijt had het nog niet door (of hij wilde zijn vizier scherpstellen) en schoot nog op de goal.
ja, doen! ik heb vanavond met wat spoelwerk in 30 minuten al het relevante gezien!quote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen om de handel gewoon helemaal op te nemen, ik denk dat je ruim 40 minuten wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |