Volgens mij is dat de Ductus Botalli, toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het boedvaatje (de open verbinding) tussen de hoofdader en de hoofdader van de longen, uit zichzelf niet sluit (wat zou moeten).
ja, dat kun je wel aan mij overlaten natuurlijkquote:
De deuren even openzetten ivm een nare gaslucht, kun je dat ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, dat kun je wel aan mij overlaten natuurlijk![]()
he dat heb ik ook (nog steeds....)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de geïnteresseerden: dit is wat de eerste HOOLS-mascotte had...
http://www.kinderhart.be/hartafw/AVSD.html
een vriend van mij loopt ook nog steeds met zoiets rond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
he dat heb ik ook (nog steeds....)
het bevalt primaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
een vriend van mij loopt ook nog steeds met zoiets rond.
Is een beetje hetzelfde als Kady, alleen gevaarlijker/lastiger daar de verbinding tussen hoofdslagader en longader hier in het hart zit, en bij Kady dus via dat vat buiten het hart.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de geïnteresseerden: dit is wat de eerste HOOLS-mascotte had...
http://www.kinderhart.be/hartafw/AVSD.html
en z'n zakken gevuldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kind in het BB huis lees ik, De Mol's wens is vervuld.
Bij een AVSD is er niets mis met de aansluiting tussen de aders, maar ontbreekt het tussenschot tussen de kamers en de boezems (Atrium en Septum). Verder was de hartklep (Ventrikel) ook niet goed werkend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als Kady, alleen gevaarlijker/lastiger daar de verbinding tussen hoofdslagader en longader hier in het hart zit, en bij Kady dus via dat vat buiten het hart.
Zal met opereren hierdoor een wereld van verschil zijn, maar ik hoop dat bij Kady het gewoon via de medicatie goed komt.
* zet de deur openquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
De deuren even openzetten ivm een nare gaslucht, kun je dat ook?
dat had ik destijds al begrepen uit je berichten. Maar kennelijk is de aandoening niet altijd zo ernstig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
snellejelle en AZ: bij Carmen moest het echt verholpen worden, was gewoon zielig om te zien hoe zwaar ze het had...
ff uit mijn blote hoofd.....kamers en boezem zijn Ventrikels en Atrium en de klep heet Septumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bij een AVSD is er niets mis met de aansluiting tussen de aders, maar ontbreekt het tussenschot tussen de kamers en de boezems (Atrium en Septum). Verder was de hartklep (Ventrikel) ook niet goed werkend.
Komt goed DIGGER, efkes wat medicijnen slikken en beter is kleine Kady!
ok. bij mij zou het vanzelf dichtgroeien maar dat is niet gebeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
snellejelle en AZ: bij Carmen moest het echt verholpen worden, was gewoon zielig om te zien hoe zwaar ze het had...
De aandoening is tegenwoordig goed te verhelpen, maar het is wel een open-hartoperatie van minstens 8 uur. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig en onmachtig geweest als toen.... De kindercardioloog vertelde ons voor de zekerheid rekening te houden met 21 dagen ziekenhuis, bleken er uiteindelijk gelukkig maar 9 (extreem kort) te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat had ik destijds al begrepen uit je berichten. Maar kennelijk is de aandoening niet altijd zo ernstig.
Heeft ze er eigenlijk nog last van, of zijn die klachten helemaal verholpen?
Veiligheidsmarge?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:oi
nieuw kratje bier in huis gehaald zodat de voorraad weer 2,5 is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
ff uit mijn blote hoofd.....kamers en boezem zijn Ventrikels en Atrium en de klep heet Septum
of heb ik echt niet opgelet in 1993
wat er al niet is blijven hangen in die 12,5 jaar terwijl je dit nooit gebruikt !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ventrikel=kamer
Septum=tussenschot
Atrium=boezem
klep=valvula (?)
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kind in het BB huis lees ik, De Mol's wens is vervuld.
quote:Deejay voert actie voor voetballer Van Bommel
Radio Veronica deejay Patrick Kicken is afgelopen week een actie gestart om voetballer Mark van Bommel terug te krijgen in het Nederlands Elftal. Kicken, een vroeger klasgenootje van Van Bommel, heeft een website in het leven geroepen voor sympatisanten om steun voor Van Bommel te mobiliseren. In een week tijd gaven al 6500 mensen een reactie op de website Markmoetmee.nl.
Mark van Bommel, die volgens de deejay behoort tot één van de beste middenvelders van Nederland, werd de afgelopen wedstrijden niet geselecteerd door bondscoach Marco van Basten. Daarom kunnen voor-, maar ook tegenstanders onder het motto: ‘Mark moet mee’ hun mening over Van Bommel geven via Markmoetmee.nl.
Patrick Kicken: "Nu het Nederlands Elftal zich heeft gekwalificeerd voor het WK in Duitsland wordt het tijd een basisplaats veilig te stellen voor Mark van Bommel. Als oud-klasgenoot van Mark ben ik misschien wat bevooroordeeld, maar uit de honderden reacties die al binnen een dag binnenkwamen blijkt dat ook het merendeel van de Veronica luisteraars het met mij eens is. Een voetballer als Van Bommel kunnen we goed gebruiken tegen gevaarlijke ploegen op het WK in Duitsland."
Van Bommel reageerde tijdens het programma 'Kicken Wordt Wakker' erg verrast op de website en actie.
Mark van Bommel: "Alle kleine beetjes helpen. Het doet me deugd dat zoveel voetballiefhebbers aan mij denken." [Radio.NL]
Actie op zich is wel leuk, maar denk ik ook niet dat Marco zich hierdoor laat beinvloeden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Nee als Patrick Kicken zich ermee gaat bemoeien, dan zal Marco echt wakker geschud worden!
quote:Bouw ADO-stadion kan beginnen
DEN HAAG - De bouw van het nieuwe stadion van voetbalclub ADO Den Haag kan beginnen. De Raad van State heeft dinsdag laten weten dat ze de door de gemeente verleende milieuvergunning niet schorst, zoals onder anderen omwonenden hadden gevraagd.
idd oud nieuws en totaal voor niet vrees ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
Misschien al oud nieuws, maar goed ......
[..]
[afbeelding]
In het BB-topic denk ik !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:52 schreef SCH het volgende:
Krijgt die baby ook een banner?
The management of business logistics, daar begonnen we mee, dus daar weet ik niet zo veel meer van. Toen door naar Factory Physics, beet je op een pc klooien terwijl je een ideale opstelling van machinerie in een bedrijfshal bepaald, en daarna nog een paar uur aan ons kwartiel-project gewerkt, getiteld : De europese aanbesteding van verzekeringen door gemeentes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Waar ging het over boez?
Wat voor drank tollekiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
Zo. Zoutjes en drank zijn gehaald voor vanavond.
Ja tis, zo lijkt het, de laatste zware horde die genomen moet worden, alle problemen die ze nu heeft komen door het nog open zijn van dat ene verbindingsvat, alles hangt daarmee samen.quote:
blessuretijd Ajax-ADOquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja tis, zo lijkt het, de laatste zware horde die genomen moet worden, alle problemen die ze nu heeft komen door het nog open zijn van dat ene verbindingsvat, alles hangt daarmee samen.
Dus nog 1 horde te gaan op de Grand National, de laatste col van de HC voor Parijs....we zijn er nog niet.
*prevelt dan maar wat naar die ene die dan wel schijnt te bestaan*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef SCH het volgende:
*prevelt SCHietgebedjes richting alle goden die al dan niet bestaan*
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Oh, je bent geen speler.
Die ene leider, is dat Van Vollenhoven?
1.75 niet echt groot inderdaad dus.. Nee dat is niet de redenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
Wat ben je klein Robbie, heet je daarom geen Rob?
Nee D<13 (D1).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Dit is C2 ofzo? Iets in die buurt?
Een daverende verrassing dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee D<13 (D1).
De C<14 (C2) speelt trouwens bij ASWH C1 in de competitie. Ze verloren daar dacht ik.![]()
Valt wel mee werd 0-4 voor ASWH. C2 is niet ons beste jeugdteam. En ASWH doet het best netjes. Staan rond de 3 plaats. Is niet slecht voor een competitie met 3 BVO's erin.quote:
Bacalaitos zijn een soort kabeljouw-'pannenkoekjes'quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:15 schreef dndiek het volgende:
Mijn eten zit er weer in *buuuurp*
Wat is / zijn bacalaitos
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.elboricua.com/bacalaitos.html
Jammer is dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Nee, precies. Probleem is alleen dat ze straks in de A1 allemaal vervangen worden door vage buitenlanders van buitenaf, die dan weer niet in het eerste mogen komen.
Al die Turken, Marokkanen enzo die ze voor A1 halen, dat is jammer ja. Liever dan wat lager met een paar Ambachters. Voor het eerste wil ik het beste team.quote:
het wattequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef Againzender het volgende:
Het stadion is al open, maar ik moet nog eten
Ach, als het gvb even meewerkt moet het nog wel lukken....
Bewaar dat nou maar tot zaterdag? Kom je naast me zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga zo maar eens er vandoor, een avondje gezellig doen in de kroeg, ben ik wel aan toe
Als je lief bent kruip ik bij je op schoot (al zal ik je dat bij nader inzien niet aandoen, ik ben totaal out of shape). Maar zaterdag doe ik gewoon weer mee hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Bewaar dat nou maar tot zaterdag? Kom je naast me zitten?
Hallo, er moet wel eerst haar opzitten voor ie meedoet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Cijfer voor Robbie Bluezz?
Ik zie graag een gemixt eerste team, de helft Rijssenaren, de andere helft versterkingen van buitenaf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al die Turken, Marokkanen enzo die ze voor A1 halen, dat is jammer ja. Liever dan wat lager met een paar Ambachters. Voor het eerste wil ik het beste team.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hallo, er moet wel eerst haar opzitten voor ie meedoet hoor
Bij ons is het beleid dat er geen Turken en Marokkanen in het eerste komen, aangezien die te opvliegend zijn. En ze dan wel halen voor A1, da's raar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie graag een gemixt eerste team, de helft Rijssenaren, de andere helft versterkingen van buitenaf.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij ons is het beleid dat er geen Turken en Marokkanen in het eerste komen, aangezien die te opvliegend zijn.
Die ken ik nog niet, en de kans is aanwezig dat ik nu op zijn Wireless mee zit te liften!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Lekker Franky... En de buurman?
Kijk maar uit dat je onderweg naar de bank geen Turken of Marokkanen tegenkomt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens richting TV, kijken wat Ajax er van gaat bakken.
niet veel denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens richting TV, kijken wat Ajax er van gaat bakken.
Natrapen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef pascalheister het volgende:
vaders heeft er zondag nog een turk uitgestuurd, natrapen![]()
De tering zeg, wat ben jij een watje gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Leve de emancipatie!
Maartje is naar de Chippendales en ik kan geen tv kijken, omdat 'de series' op Net5 opgenomen moeten worden, en er dan niet op een ander kanaal tv gekeken kan worden......
Steek die mazzel maar in je reetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
Feli - mooie winst, boel weer in eigen hand. Wel mazzel natuurlijk
Hierbij sluit ik me ook aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Wat Bluezzie zegt!
* clauwheee gaat slapenHoolies
Ik wel iig, zware verkoudheid..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Gaat iedereen nu slapen op deze heuglijke avond?
Nee johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Gaat iedereen nu slapen op deze heuglijke avond?
Het was wel weer eens leuk om een wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh
Hoe was ut?
Heb je naast AZ gezeten?
Alkmaar is een kilometer of 30 tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Suijk het volgende:
Ik zat best dicht bij AZ in de buurt ja, maar hoever precies weet ik niet.
En Zaanstreek dan?quote:
He nee ik begin alwerer met spelfoutenquote:
Had je een pak met krijtstreep aan? Dan zat je naast mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was wel weer eens leuk om een wedstrijd te winnen.
Ik zat best dicht bij AZ in de buurt ja, maar hoever precies weet ik niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:57 schreef Vom het volgende:
He nee ik begin alwerer met spelfouten
Tijd voor me bedje.
Mentale note maatk 8dinsdag computer uitlaten zo alsn normaal
Mooie stad Arnhemquote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Moet naar Arnhem, naar de vleeskeuring.
Doe maar koffie, zwart.
how do you do??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
Goede middag iedereen![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
![]()
he, goedemiddag!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
![]()
i am fine, thanks for asking.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
how do you do??
here you're, a nice cup of dutch coffee![]()
da's niet het goede antwoord sientje.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
i am fine, thanks for asking.
De jetlag valt best nog wel mee eigenlijk.. 2 nachten niet echt geslapen... (het is nu half 5 's middags) en zometeen BBQ-en.. erg lekker..
Weer valt wel een beetje tegen.. best koud.
1 ding.. wat is Hong Kong een mega stad zeg... ... echt nog nooit zoiets gezien..
Binnenkort maar ff de foto's uploaden
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
maar uhm....in welke stad/plaats ben je nu??
oepsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
da's niet het goede antwoord sientje.....
je moet antworden met: How do you do....
jou antwoord moet komen op: How are you?
maar uhm....in welke stad/plaats ben je nu??
En lijn 50 naar Gein had vertraging 'wegens een verstoring'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:43 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen.
Er rijden geen metro's vanaf A'dam Centraal wegens een storing
Trein had 10min. vertraging.
Ging dus weer lekker.
Wat is de planning???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oeps![]()
heb ook een onwijze jetlag
Zit nu in Sydney.. in een supermarkt voor $ 3,- te internetten
okquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
En lijn 50 naar Gein had vertraging 'wegens een verstoring'
Gelukkig ga ik de andere kant op.
Geeeeeen ideequote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat is de planning???
Wat ga je doen??
Hup Kady!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:02 schreef DIGGER het volgende:
Kady update:
Kady heeft een onrustige nacht gehad, waarbij zelfs de arts erbij geroepen is ivm haar ademhaling.
Ze ademt (veel) te snel, met pieken over de 100 (keer/minuut), waar normale waarden nu zo tussen de 30 en 40 zouden moeten liggen.
Bleek dat ze vocht vast hield (Kan komen door de medicatie om die ODB te doen sluiten) en ze heeft dan ook weer medicatie gekregen om flink te plassen, wat ze daarna deed, dus dat sloeg iig aan.
Ben bloednerveus, hoop maar op positief nieuws van de cardioloog later vandaag want alle problemen die ze nu heeft, lijken het gevolg te zijn van die ODB.
Mijn reisgenoten die met dezelfde organistatie vlogen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
Welke anderen Sien??
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:20 schreef DIGGER het volgende:
Tis nog een beetje te vroeg voor Kady om m'n signature in de strijd te gooien he?
8 x 35ml maakt immers nog geen pint.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef DeTolk het volgende:
De Grote TV en Radio Quiz deel 10: Jubileum
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
![]()
het zal vanmiddag best moeilijk zijn om Kady (weliswaar in goede handen) achter te laten!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:18 schreef DIGGER het volgende:
Die ga ik vanmiddag ophalen, die mag naar huis. Maar die is zo mogelijk nog zenuwachtiger (is meer type doemdenker dan ik).
idem dito hetzelfdequote:
tandjes hee. en bij wie heb je 'm laten keuren?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:58 schreef Lionheaad het volgende:
APK kost me 200Euro....![]()
voorband, lampjes, schakelaar achteruitrijverlichting, tankdop...![]()
die laatste 2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:58 schreef Lionheaad het volgende:
APK kost me 200Euro....![]()
voorband, lampjes, schakelaar achteruitrijverlichting, tankdop...![]()
haaaaaiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
heuh
scahkelaar is een schakelaartje als je de versnelling in z'n achteruit zet....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die laatste 2
weten ze zeker dat je matten ook niet zijn versleten ?
voorband kost al gauw 40 euro.... en dan gaat het al vrij hard...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
auto volgende week naar de keuring . vorig jaar 35 euro kwijt. zal nu wel iets meer worden
hopelijk geen 200 euro
lekker, ik moet nog steeds een beetje wakker wordenquote:
Ik betaal +/- 300 Euro/bandquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
voorband kost al gauw 40 euro.... en dan gaat het al vrij hard...![]()
Goed, de TPG heeft z'n werk gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke DIGGER, toch een open ductus dus...
Vrouwlief (medisch onderlegd) zei ook al dat dat vaker voorkomt bij prematuurtjes. Komt allemaal goed!
Thanks for the card BTW...
Dank.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:55 schreef DeTolk het volgende:
koffie voor Vaduz neerzet
Wat voor een auto rij jij??quote:
pittige tante iddquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Die orkaan Wilma is behoorlijk pittig geworden...
zouden wij daar ook nog een staartje van meepikken, over een weekje of 3 ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Die orkaan Wilma is behoorlijk pittig geworden...
zou kunnen, maar dit systeem is nu al niet te voorspellenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zouden wij daar ook nog een staartje van meepikken, over een weekje of 3 ofzo
Mazda6 2.3 Sport Active, met hele brede platte sloffen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor een auto rij jij??
Een band voor mij kost trouwens 65 Euro...
quote:
hier valt er gelukkig gewoon waterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Its raining men Helleluuuujaaaaaaaaaaa
Het regent en tis natquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:13 schreef DeTolk het volgende:
tyfusweer? hoezo?
Haiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef Suijk het volgende:
Hallo.
Ga eens met ErikT pratenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gofterredomme, ik drink nooit meer![]()
Wat een ochtend, na een kwartier college opgestaan en terug in bed gaan liggen, kom er nu net weer uitrollen ....
De kater komt later, wat een onzin. Hij is er altijd meteen als je wakker wordt. Tering wat voel ik me slecht![]()
Leg uitquote:
neem maar een paraplu en regenpak meequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat een bruiloft bezoeken
laterz
die heeft het een keer erg bont gemaakt, leverde hilarische en vrouwonvriendelijke topics op. En de volgende dag een knetterbrakke Erikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Leg uit
O, en na een literpak sinaasappelsap voor de vitamientjes gaat het wel weer een beetje![]()
Ik zal er aan denken als ik weer es bezopen benquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft het een keer erg bont gemaakt, leverde hilarische en vrouwonvriendelijke topics op. En de volgende dag een knetterbrakke Erik
jij bent altijd heel enthousiast over vrouwen als je bezopen bentquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik weer es bezopen ben
Jij en Vom doen tegenwoordig een wedstrijdje wie er het vaakst bezopen isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zal er aan denken als ik weer es bezopen ben
Moet eerlijk bekennen dat ik vanacht om 6.30 ging slapen na een studieborrel........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 05:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Doe je goed om 4.30 op dinsdag
Ik heb geen idee, maar ik moet het idd wat minder doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij en Vom doen tegenwoordig een wedstrijdje wie er het vaakst bezopen is
Strijk je ook meteen even huiseendjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:wasje gedaan en opgehangen
volgende wasje draait
als het droog is pasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Strijk je ook meteen even huiseendje
een beetje nat strijkt beterquote:
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de heren onder ons, op Eurosport op dit moment een damestenniswedstrijd waar je je ogen goed de kost kunt geven, wat een eyecandy
Tatiana Golovin vs. Ana Ivanovic, op dit moment beginnen ze aan de 3de set
* VoreG rent naar benedenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de heren onder ons, op Eurosport op dit moment een damestenniswedstrijd waar je je ogen goed de kost kunt geven, wat een eyecandy
k kan me er niet toe zetten weg te zappen bij Wytskequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FHM met Wytske al gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kan me er niet toe zetten weg te zappen bij Wytske
nee nog niet, morgen even naar de kiosk fietsen en kopenquote:
Borsthaar is zo 1950quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee nog niet, morgen even naar de kiosk fietsen en kopen
ze houdt van borsthaar
the 50's rockquote:
Anderlecht - Liverpool op Canvas/Sporza vanaf 20.45quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:39 schreef superjoden het volgende:
pff SJ is verrot.. nog 20 minuutjes en dan is deze dag weer voorbij. Is er vanavond nog wat op tv , anders maar ff fitnessen denk ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anderlecht - Liverpool op Canvas/Sporza vanaf 20.45
what else is new?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Fok weer langzaam??
Als dikke stront door een trechter.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Fok weer langzaam??
Als de trechter maar groot genoeg isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |