Hup Kady!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:02 schreef DIGGER het volgende:
Kady update:
Kady heeft een onrustige nacht gehad, waarbij zelfs de arts erbij geroepen is ivm haar ademhaling.
Ze ademt (veel) te snel, met pieken over de 100 (keer/minuut), waar normale waarden nu zo tussen de 30 en 40 zouden moeten liggen.
Bleek dat ze vocht vast hield (Kan komen door de medicatie om die ODB te doen sluiten) en ze heeft dan ook weer medicatie gekregen om flink te plassen, wat ze daarna deed, dus dat sloeg iig aan.
Ben bloednerveus, hoop maar op positief nieuws van de cardioloog later vandaag want alle problemen die ze nu heeft, lijken het gevolg te zijn van die ODB.
Mijn reisgenoten die met dezelfde organistatie vlogen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
Welke anderen Sien??
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:20 schreef DIGGER het volgende:
Tis nog een beetje te vroeg voor Kady om m'n signature in de strijd te gooien he?
8 x 35ml maakt immers nog geen pint.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef DeTolk het volgende:
De Grote TV en Radio Quiz deel 10: Jubileum
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
Goede middag iedereen![]()
![]()
het zal vanmiddag best moeilijk zijn om Kady (weliswaar in goede handen) achter te laten!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:18 schreef DIGGER het volgende:
Die ga ik vanmiddag ophalen, die mag naar huis. Maar die is zo mogelijk nog zenuwachtiger (is meer type doemdenker dan ik).
idem dito hetzelfdequote:
tandjes hee. en bij wie heb je 'm laten keuren?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:58 schreef Lionheaad het volgende:
APK kost me 200Euro....![]()
voorband, lampjes, schakelaar achteruitrijverlichting, tankdop...![]()
die laatste 2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:58 schreef Lionheaad het volgende:
APK kost me 200Euro....![]()
voorband, lampjes, schakelaar achteruitrijverlichting, tankdop...![]()
haaaaaiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
heuh
scahkelaar is een schakelaartje als je de versnelling in z'n achteruit zet....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die laatste 2
weten ze zeker dat je matten ook niet zijn versleten ?
voorband kost al gauw 40 euro.... en dan gaat het al vrij hard...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
auto volgende week naar de keuring . vorig jaar 35 euro kwijt. zal nu wel iets meer worden
hopelijk geen 200 euro
lekker, ik moet nog steeds een beetje wakker wordenquote:
Ik betaal +/- 300 Euro/bandquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
voorband kost al gauw 40 euro.... en dan gaat het al vrij hard...![]()
Goed, de TPG heeft z'n werk gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke DIGGER, toch een open ductus dus...
Vrouwlief (medisch onderlegd) zei ook al dat dat vaker voorkomt bij prematuurtjes. Komt allemaal goed!
Thanks for the card BTW...
Dank.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:55 schreef DeTolk het volgende:
koffie voor Vaduz neerzet
Wat voor een auto rij jij??quote:
pittige tante iddquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Die orkaan Wilma is behoorlijk pittig geworden...
zouden wij daar ook nog een staartje van meepikken, over een weekje of 3 ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Die orkaan Wilma is behoorlijk pittig geworden...
zou kunnen, maar dit systeem is nu al niet te voorspellenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zouden wij daar ook nog een staartje van meepikken, over een weekje of 3 ofzo
Mazda6 2.3 Sport Active, met hele brede platte sloffen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor een auto rij jij??
Een band voor mij kost trouwens 65 Euro...
quote:
hier valt er gelukkig gewoon waterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Its raining men Helleluuuujaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |