Dierenmanieren via Google gezocht?quote:
Bananasplit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Mennosson het volgende:
Patty Brard was assistente in welk tv programma?
Niet alleen filmkennis dusquote:
Tv en Film. Muziek en boeken ben ik niet zo in thuis.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef DeTolk het volgende:
OZ
Ooit een stukje van gezien , sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog iemand in de Tv Quiz die keek
![]()
Nou dat was in ieder geval genoeg om de namen te herkennen. Knap hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ooit een stukje van gezien , sorry.
Goed geheugen. (Met Film en TV welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dat was in ieder geval genoeg om de namen te herkennen. Knap hoor!
Ik heb daar ook last van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goed geheugen. (Met Film en TV wel, school wat minder )
Is goed....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:07 schreef DeTolk het volgende:
Jo(s)celyn Savanna
Zal denk ik wel weer komen......zit een beetje vragen te bedenken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:08 schreef DeTolk het volgende:
loopt een beetje dood dit topic.
Noem de 4 hoofdrolspelers uit The A-team. (echte namen)
Hoe oud ben jij, dat je die namen niet kent?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zal denk ik wel weer komen......zit een beetje vragen te bedenken.
Pff.....de 4 namen..zo 1-2-3 kan ik ze niet noemen (de echte namen) hooguit 1
B.A. Baracus, gespeeld door Mr. T.
* zegt goedemorgen allemaal![]()
Je vroeg naar de echte namen, die stuk voor stuk owja's zijn.........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, dat je die namen niet kent?
had al gezien dat je 28 bent. maar misschien dat iemand anders die namen weetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Je vroeg naar de echte namen, die stuk voor stuk owja's zijn.........
The A-team heb ik wel degelijk bewust gevolgd (ben 28), alleen de namen van de acteurs weet ik niet meer 1-2-3 (en daar vroeg je naar, volgens mij)
De rollen: BA, Face, Murdock en Hannibal
Heb wel al een leuke vervolgvraag......Stel ik straks wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
had al gezien dat je 28 bent. maar misschien dat iemand anders die namen weet
verder kom ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
De rollen:
BA, Mr T
Face, Bennedickt ....
Murdock
Hannibal John Smith
was voor mij in die tijd ook niet zo belangrijk...vond het belangrijker dat het het kwaad en onrecht bestredenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
John smith is fout, zo heette Hannibal echt in de serie
Mr T. is een pseudoniem voor...
Bennedict is gedeeltelijk goed
Lastig he.. zo'n bekende en veelbekeken serie
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt wel op dat sinds die gasten niet meer aktief zijn, de wereld er qua onrecht, geweld en kwaad, niet op vooruit is gegaan
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef Mennosson het volgende:
George Peppard -Hannibal -Cornel John Smith
Dirk Bennedict -Face -Luitenant Templeton Peck
Dwight Schultz -Captain Murdock
Mr T ??? -Sergeant BA Baracus
Melinda Culea -Amy![]()
Tja 30 jaar is toch twee jaar voorsprong op 28 jarige hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Mr T. is touwens een pseudoniem voor Lawrence Turead
Nee, helaas....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef DeTolk het volgende:
Bad Attitude
Ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Mennosson het volgende:
Bad Airsickness ??
Ik heb de link bekeken........en ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~jmm/a-team/
helaas WEL dus
Ja, nou je het zegt, staat me iets van bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:16 schreef dartfanaat het volgende:[..]
Ik heb de link bekeken........en ik moet je gelijk geven.
Hoewel ik ook nog een andere naam weet.......
Ik zal die andere even prijsgeven......, dan kan er doorgespeeld worden. (moet heel even weg)
De naam die ik nog wist was Bosco Albert
Tijdens die aflevering zat ik dus op de WCquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, staat me iets van bij.
BA wil nooit zeggen waar zijn inittialen voor staan en zegt zelf Bad Attitude als men er naar vraagt, maar er is een aflevering waarin de moeder van BA voorkomt en zo komt Murdock er achter hoe hij werkelijk heet, Bosco Albert dus.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
Dharma & Greg
http://www.tvacres.com/char_baracus_ba.htmquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb de link bekeken........en ik moet je gelijk geven.
Hoewel ik ook nog een andere naam weet.......
Ik zal die andere even prijsgeven......, dan kan er doorgespeeld worden. (moet heel even weg)
De naam die ik nog wist was Bosco Albert
Tuurlijk... piece of cake voor jou hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Jenna Elfman en Thomas Gibson
Thomas Gibson moest ik even over nadenken. Maar Jenna wist ik direct.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... piece of cake voor jou hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |