Ik heb daar ook last van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goed geheugen. (Met Film en TV wel, school wat minder )
Is goed....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:07 schreef DeTolk het volgende:
Jo(s)celyn Savanna
Zal denk ik wel weer komen......zit een beetje vragen te bedenken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:08 schreef DeTolk het volgende:
loopt een beetje dood dit topic.
Noem de 4 hoofdrolspelers uit The A-team. (echte namen)
Hoe oud ben jij, dat je die namen niet kent?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zal denk ik wel weer komen......zit een beetje vragen te bedenken.
Pff.....de 4 namen..zo 1-2-3 kan ik ze niet noemen (de echte namen) hooguit 1
B.A. Baracus, gespeeld door Mr. T.
* zegt goedemorgen allemaal![]()
Je vroeg naar de echte namen, die stuk voor stuk owja's zijn.........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, dat je die namen niet kent?
had al gezien dat je 28 bent. maar misschien dat iemand anders die namen weetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Je vroeg naar de echte namen, die stuk voor stuk owja's zijn.........
The A-team heb ik wel degelijk bewust gevolgd (ben 28), alleen de namen van de acteurs weet ik niet meer 1-2-3 (en daar vroeg je naar, volgens mij)
De rollen: BA, Face, Murdock en Hannibal
Heb wel al een leuke vervolgvraag......Stel ik straks wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
had al gezien dat je 28 bent. maar misschien dat iemand anders die namen weet
verder kom ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
De rollen:
BA, Mr T
Face, Bennedickt ....
Murdock
Hannibal John Smith
was voor mij in die tijd ook niet zo belangrijk...vond het belangrijker dat het het kwaad en onrecht bestredenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef DeTolk het volgende:
John smith is fout, zo heette Hannibal echt in de serie
Mr T. is een pseudoniem voor...
Bennedict is gedeeltelijk goed
Lastig he.. zo'n bekende en veelbekeken serie
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt wel op dat sinds die gasten niet meer aktief zijn, de wereld er qua onrecht, geweld en kwaad, niet op vooruit is gegaan
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef Mennosson het volgende:
George Peppard -Hannibal -Cornel John Smith
Dirk Bennedict -Face -Luitenant Templeton Peck
Dwight Schultz -Captain Murdock
Mr T ??? -Sergeant BA Baracus
Melinda Culea -Amy![]()
Tja 30 jaar is toch twee jaar voorsprong op 28 jarige hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Mr T. is touwens een pseudoniem voor Lawrence Turead
Nee, helaas....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef DeTolk het volgende:
Bad Attitude
Ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Mennosson het volgende:
Bad Airsickness ??
Ik heb de link bekeken........en ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~jmm/a-team/
helaas WEL dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |