voorband kost al gauw 40 euro.... en dan gaat het al vrij hard...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
auto volgende week naar de keuring . vorig jaar 35 euro kwijt. zal nu wel iets meer worden
hopelijk geen 200 euro
lekker, ik moet nog steeds een beetje wakker wordenquote:
Ik betaal +/- 300 Euro/bandquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
voorband kost al gauw 40 euro.... en dan gaat het al vrij hard...![]()
Goed, de TPG heeft z'n werk gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke DIGGER, toch een open ductus dus...
Vrouwlief (medisch onderlegd) zei ook al dat dat vaker voorkomt bij prematuurtjes. Komt allemaal goed!
Thanks for the card BTW...
Dank.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:55 schreef DeTolk het volgende:
koffie voor Vaduz neerzet
Wat voor een auto rij jij??quote:
pittige tante iddquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Die orkaan Wilma is behoorlijk pittig geworden...
zouden wij daar ook nog een staartje van meepikken, over een weekje of 3 ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Die orkaan Wilma is behoorlijk pittig geworden...
zou kunnen, maar dit systeem is nu al niet te voorspellenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zouden wij daar ook nog een staartje van meepikken, over een weekje of 3 ofzo
Mazda6 2.3 Sport Active, met hele brede platte sloffen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Wat voor een auto rij jij??
Een band voor mij kost trouwens 65 Euro...
quote:
hier valt er gelukkig gewoon waterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Its raining men Helleluuuujaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |