Al die Turken, Marokkanen enzo die ze voor A1 halen, dat is jammer ja. Liever dan wat lager met een paar Ambachters. Voor het eerste wil ik het beste team.quote:
het wattequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef Againzender het volgende:
Het stadion is al open, maar ik moet nog eten
Ach, als het gvb even meewerkt moet het nog wel lukken....
Bewaar dat nou maar tot zaterdag? Kom je naast me zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga zo maar eens er vandoor, een avondje gezellig doen in de kroeg, ben ik wel aan toe
Als je lief bent kruip ik bij je op schoot (al zal ik je dat bij nader inzien niet aandoen, ik ben totaal out of shape). Maar zaterdag doe ik gewoon weer mee hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Bewaar dat nou maar tot zaterdag? Kom je naast me zitten?
Hallo, er moet wel eerst haar opzitten voor ie meedoet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Cijfer voor Robbie Bluezz?
Ik zie graag een gemixt eerste team, de helft Rijssenaren, de andere helft versterkingen van buitenaf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al die Turken, Marokkanen enzo die ze voor A1 halen, dat is jammer ja. Liever dan wat lager met een paar Ambachters. Voor het eerste wil ik het beste team.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hallo, er moet wel eerst haar opzitten voor ie meedoet hoor
Bij ons is het beleid dat er geen Turken en Marokkanen in het eerste komen, aangezien die te opvliegend zijn. En ze dan wel halen voor A1, da's raar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie graag een gemixt eerste team, de helft Rijssenaren, de andere helft versterkingen van buitenaf.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij ons is het beleid dat er geen Turken en Marokkanen in het eerste komen, aangezien die te opvliegend zijn.
Die ken ik nog niet, en de kans is aanwezig dat ik nu op zijn Wireless mee zit te liften!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Lekker Franky... En de buurman?
Kijk maar uit dat je onderweg naar de bank geen Turken of Marokkanen tegenkomt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens richting TV, kijken wat Ajax er van gaat bakken.
niet veel denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens richting TV, kijken wat Ajax er van gaat bakken.
Natrapen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef pascalheister het volgende:
vaders heeft er zondag nog een turk uitgestuurd, natrapen![]()
De tering zeg, wat ben jij een watje gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Leve de emancipatie!
Maartje is naar de Chippendales en ik kan geen tv kijken, omdat 'de series' op Net5 opgenomen moeten worden, en er dan niet op een ander kanaal tv gekeken kan worden......
Steek die mazzel maar in je reetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
Feli - mooie winst, boel weer in eigen hand. Wel mazzel natuurlijk
Hierbij sluit ik me ook aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Wat Bluezzie zegt!
* clauwheee gaat slapenHoolies
Ik wel iig, zware verkoudheid..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Gaat iedereen nu slapen op deze heuglijke avond?
Nee johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef Suijk het volgende:
Gaat iedereen nu slapen op deze heuglijke avond?
Het was wel weer eens leuk om een wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh
Hoe was ut?
Heb je naast AZ gezeten?
Alkmaar is een kilometer of 30 tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Suijk het volgende:
Ik zat best dicht bij AZ in de buurt ja, maar hoever precies weet ik niet.
En Zaanstreek dan?quote:
He nee ik begin alwerer met spelfoutenquote:
Had je een pak met krijtstreep aan? Dan zat je naast mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was wel weer eens leuk om een wedstrijd te winnen.
Ik zat best dicht bij AZ in de buurt ja, maar hoever precies weet ik niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:57 schreef Vom het volgende:
He nee ik begin alwerer met spelfouten
Tijd voor me bedje.
Mentale note maatk 8dinsdag computer uitlaten zo alsn normaal
Mooie stad Arnhemquote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Moet naar Arnhem, naar de vleeskeuring.
Doe maar koffie, zwart.
how do you do??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
Goede middag iedereen![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
![]()
he, goedemiddag!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Koffie lekker
![]()
i am fine, thanks for asking.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
how do you do??
here you're, a nice cup of dutch coffee![]()
da's niet het goede antwoord sientje.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
i am fine, thanks for asking.
De jetlag valt best nog wel mee eigenlijk.. 2 nachten niet echt geslapen... (het is nu half 5 's middags) en zometeen BBQ-en.. erg lekker..
Weer valt wel een beetje tegen.. best koud.
1 ding.. wat is Hong Kong een mega stad zeg... ... echt nog nooit zoiets gezien..
Binnenkort maar ff de foto's uploaden
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
maar uhm....in welke stad/plaats ben je nu??
oepsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
da's niet het goede antwoord sientje.....
je moet antworden met: How do you do....
jou antwoord moet komen op: How are you?
maar uhm....in welke stad/plaats ben je nu??
En lijn 50 naar Gein had vertraging 'wegens een verstoring'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:43 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen.
Er rijden geen metro's vanaf A'dam Centraal wegens een storing
Trein had 10min. vertraging.
Ging dus weer lekker.
Wat is de planning???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oeps![]()
heb ook een onwijze jetlag
Zit nu in Sydney.. in een supermarkt voor $ 3,- te internetten
okquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
En lijn 50 naar Gein had vertraging 'wegens een verstoring'
Gelukkig ga ik de andere kant op.
Geeeeeen ideequote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat is de planning???
Wat ga je doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |