Al die Turken, Marokkanen enzo die ze voor A1 halen, dat is jammer ja. Liever dan wat lager met een paar Ambachters. Voor het eerste wil ik het beste team.quote:
het wattequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef Againzender het volgende:
Het stadion is al open, maar ik moet nog eten
Ach, als het gvb even meewerkt moet het nog wel lukken....
Bewaar dat nou maar tot zaterdag? Kom je naast me zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga zo maar eens er vandoor, een avondje gezellig doen in de kroeg, ben ik wel aan toe
Als je lief bent kruip ik bij je op schoot (al zal ik je dat bij nader inzien niet aandoen, ik ben totaal out of shape). Maar zaterdag doe ik gewoon weer mee hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Bewaar dat nou maar tot zaterdag? Kom je naast me zitten?
Hallo, er moet wel eerst haar opzitten voor ie meedoet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Cijfer voor Robbie Bluezz?
Ik zie graag een gemixt eerste team, de helft Rijssenaren, de andere helft versterkingen van buitenaf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al die Turken, Marokkanen enzo die ze voor A1 halen, dat is jammer ja. Liever dan wat lager met een paar Ambachters. Voor het eerste wil ik het beste team.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hallo, er moet wel eerst haar opzitten voor ie meedoet hoor
Bij ons is het beleid dat er geen Turken en Marokkanen in het eerste komen, aangezien die te opvliegend zijn. En ze dan wel halen voor A1, da's raar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie graag een gemixt eerste team, de helft Rijssenaren, de andere helft versterkingen van buitenaf.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij ons is het beleid dat er geen Turken en Marokkanen in het eerste komen, aangezien die te opvliegend zijn.
Die ken ik nog niet, en de kans is aanwezig dat ik nu op zijn Wireless mee zit te liften!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Lekker Franky... En de buurman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |