In het BB-topic denk ik !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:52 schreef SCH het volgende:
Krijgt die baby ook een banner?
The management of business logistics, daar begonnen we mee, dus daar weet ik niet zo veel meer van. Toen door naar Factory Physics, beet je op een pc klooien terwijl je een ideale opstelling van machinerie in een bedrijfshal bepaald, en daarna nog een paar uur aan ons kwartiel-project gewerkt, getiteld : De europese aanbesteding van verzekeringen door gemeentes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Waar ging het over boez?
Wat voor drank tollekiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
Zo. Zoutjes en drank zijn gehaald voor vanavond.
Ja tis, zo lijkt het, de laatste zware horde die genomen moet worden, alle problemen die ze nu heeft komen door het nog open zijn van dat ene verbindingsvat, alles hangt daarmee samen.quote:
blessuretijd Ajax-ADOquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja tis, zo lijkt het, de laatste zware horde die genomen moet worden, alle problemen die ze nu heeft komen door het nog open zijn van dat ene verbindingsvat, alles hangt daarmee samen.
Dus nog 1 horde te gaan op de Grand National, de laatste col van de HC voor Parijs....we zijn er nog niet.
*prevelt dan maar wat naar die ene die dan wel schijnt te bestaan*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef SCH het volgende:
*prevelt SCHietgebedjes richting alle goden die al dan niet bestaan*
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Oh, je bent geen speler.
Die ene leider, is dat Van Vollenhoven?
1.75 niet echt groot inderdaad dus.. Nee dat is niet de redenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
Wat ben je klein Robbie, heet je daarom geen Rob?
Nee D<13 (D1).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Dit is C2 ofzo? Iets in die buurt?
Een daverende verrassing dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee D<13 (D1).
De C<14 (C2) speelt trouwens bij ASWH C1 in de competitie. Ze verloren daar dacht ik.![]()
Valt wel mee werd 0-4 voor ASWH. C2 is niet ons beste jeugdteam. En ASWH doet het best netjes. Staan rond de 3 plaats. Is niet slecht voor een competitie met 3 BVO's erin.quote:
Bacalaitos zijn een soort kabeljouw-'pannenkoekjes'quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:15 schreef dndiek het volgende:
Mijn eten zit er weer in *buuuurp*
Wat is / zijn bacalaitos
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.elboricua.com/bacalaitos.html
Jammer is dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Nee, precies. Probleem is alleen dat ze straks in de A1 allemaal vervangen worden door vage buitenlanders van buitenaf, die dan weer niet in het eerste mogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |