De aandoening is tegenwoordig goed te verhelpen, maar het is wel een open-hartoperatie van minstens 8 uur. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig en onmachtig geweest als toen.... De kindercardioloog vertelde ons voor de zekerheid rekening te houden met 21 dagen ziekenhuis, bleken er uiteindelijk gelukkig maar 9 (extreem kort) te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat had ik destijds al begrepen uit je berichten. Maar kennelijk is de aandoening niet altijd zo ernstig.
Heeft ze er eigenlijk nog last van, of zijn die klachten helemaal verholpen?
Veiligheidsmarge?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:oi
nieuw kratje bier in huis gehaald zodat de voorraad weer 2,5 is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
ff uit mijn blote hoofd.....kamers en boezem zijn Ventrikels en Atrium en de klep heet Septum
of heb ik echt niet opgelet in 1993
wat er al niet is blijven hangen in die 12,5 jaar terwijl je dit nooit gebruikt !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ventrikel=kamer
Septum=tussenschot
Atrium=boezem
klep=valvula (?)
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kind in het BB huis lees ik, De Mol's wens is vervuld.
quote:Deejay voert actie voor voetballer Van Bommel
Radio Veronica deejay Patrick Kicken is afgelopen week een actie gestart om voetballer Mark van Bommel terug te krijgen in het Nederlands Elftal. Kicken, een vroeger klasgenootje van Van Bommel, heeft een website in het leven geroepen voor sympatisanten om steun voor Van Bommel te mobiliseren. In een week tijd gaven al 6500 mensen een reactie op de website Markmoetmee.nl.
Mark van Bommel, die volgens de deejay behoort tot één van de beste middenvelders van Nederland, werd de afgelopen wedstrijden niet geselecteerd door bondscoach Marco van Basten. Daarom kunnen voor-, maar ook tegenstanders onder het motto: ‘Mark moet mee’ hun mening over Van Bommel geven via Markmoetmee.nl.
Patrick Kicken: "Nu het Nederlands Elftal zich heeft gekwalificeerd voor het WK in Duitsland wordt het tijd een basisplaats veilig te stellen voor Mark van Bommel. Als oud-klasgenoot van Mark ben ik misschien wat bevooroordeeld, maar uit de honderden reacties die al binnen een dag binnenkwamen blijkt dat ook het merendeel van de Veronica luisteraars het met mij eens is. Een voetballer als Van Bommel kunnen we goed gebruiken tegen gevaarlijke ploegen op het WK in Duitsland."
Van Bommel reageerde tijdens het programma 'Kicken Wordt Wakker' erg verrast op de website en actie.
Mark van Bommel: "Alle kleine beetjes helpen. Het doet me deugd dat zoveel voetballiefhebbers aan mij denken." [Radio.NL]
Actie op zich is wel leuk, maar denk ik ook niet dat Marco zich hierdoor laat beinvloeden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Nee als Patrick Kicken zich ermee gaat bemoeien, dan zal Marco echt wakker geschud worden!
quote:Bouw ADO-stadion kan beginnen
DEN HAAG - De bouw van het nieuwe stadion van voetbalclub ADO Den Haag kan beginnen. De Raad van State heeft dinsdag laten weten dat ze de door de gemeente verleende milieuvergunning niet schorst, zoals onder anderen omwonenden hadden gevraagd.
idd oud nieuws en totaal voor niet vrees ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
Misschien al oud nieuws, maar goed ......
[..]
[afbeelding]
In het BB-topic denk ik !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:52 schreef SCH het volgende:
Krijgt die baby ook een banner?
The management of business logistics, daar begonnen we mee, dus daar weet ik niet zo veel meer van. Toen door naar Factory Physics, beet je op een pc klooien terwijl je een ideale opstelling van machinerie in een bedrijfshal bepaald, en daarna nog een paar uur aan ons kwartiel-project gewerkt, getiteld : De europese aanbesteding van verzekeringen door gemeentes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Waar ging het over boez?
Wat voor drank tollekiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
Zo. Zoutjes en drank zijn gehaald voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |