Volgens mij is dat de Ductus Botalli, toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het boedvaatje (de open verbinding) tussen de hoofdader en de hoofdader van de longen, uit zichzelf niet sluit (wat zou moeten).
ja, dat kun je wel aan mij overlaten natuurlijkquote:
De deuren even openzetten ivm een nare gaslucht, kun je dat ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, dat kun je wel aan mij overlaten natuurlijk![]()
he dat heb ik ook (nog steeds....)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de geïnteresseerden: dit is wat de eerste HOOLS-mascotte had...
http://www.kinderhart.be/hartafw/AVSD.html
een vriend van mij loopt ook nog steeds met zoiets rond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
he dat heb ik ook (nog steeds....)
het bevalt primaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
een vriend van mij loopt ook nog steeds met zoiets rond.
Is een beetje hetzelfde als Kady, alleen gevaarlijker/lastiger daar de verbinding tussen hoofdslagader en longader hier in het hart zit, en bij Kady dus via dat vat buiten het hart.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de geïnteresseerden: dit is wat de eerste HOOLS-mascotte had...
http://www.kinderhart.be/hartafw/AVSD.html
en z'n zakken gevuldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kind in het BB huis lees ik, De Mol's wens is vervuld.
Bij een AVSD is er niets mis met de aansluiting tussen de aders, maar ontbreekt het tussenschot tussen de kamers en de boezems (Atrium en Septum). Verder was de hartklep (Ventrikel) ook niet goed werkend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als Kady, alleen gevaarlijker/lastiger daar de verbinding tussen hoofdslagader en longader hier in het hart zit, en bij Kady dus via dat vat buiten het hart.
Zal met opereren hierdoor een wereld van verschil zijn, maar ik hoop dat bij Kady het gewoon via de medicatie goed komt.
* zet de deur openquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
De deuren even openzetten ivm een nare gaslucht, kun je dat ook?
dat had ik destijds al begrepen uit je berichten. Maar kennelijk is de aandoening niet altijd zo ernstig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
snellejelle en AZ: bij Carmen moest het echt verholpen worden, was gewoon zielig om te zien hoe zwaar ze het had...
ff uit mijn blote hoofd.....kamers en boezem zijn Ventrikels en Atrium en de klep heet Septumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bij een AVSD is er niets mis met de aansluiting tussen de aders, maar ontbreekt het tussenschot tussen de kamers en de boezems (Atrium en Septum). Verder was de hartklep (Ventrikel) ook niet goed werkend.
Komt goed DIGGER, efkes wat medicijnen slikken en beter is kleine Kady!
ok. bij mij zou het vanzelf dichtgroeien maar dat is niet gebeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
snellejelle en AZ: bij Carmen moest het echt verholpen worden, was gewoon zielig om te zien hoe zwaar ze het had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |