Het regent en tis natquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:13 schreef DeTolk het volgende:
tyfusweer? hoezo?
Haiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef Suijk het volgende:
Hallo.
Ga eens met ErikT pratenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gofterredomme, ik drink nooit meer![]()
Wat een ochtend, na een kwartier college opgestaan en terug in bed gaan liggen, kom er nu net weer uitrollen ....
De kater komt later, wat een onzin. Hij is er altijd meteen als je wakker wordt. Tering wat voel ik me slecht![]()
Leg uitquote:
neem maar een paraplu en regenpak meequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat een bruiloft bezoeken
laterz
die heeft het een keer erg bont gemaakt, leverde hilarische en vrouwonvriendelijke topics op. En de volgende dag een knetterbrakke Erikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Leg uit
O, en na een literpak sinaasappelsap voor de vitamientjes gaat het wel weer een beetje![]()
Ik zal er aan denken als ik weer es bezopen benquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft het een keer erg bont gemaakt, leverde hilarische en vrouwonvriendelijke topics op. En de volgende dag een knetterbrakke Erik
jij bent altijd heel enthousiast over vrouwen als je bezopen bentquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik weer es bezopen ben
Jij en Vom doen tegenwoordig een wedstrijdje wie er het vaakst bezopen isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zal er aan denken als ik weer es bezopen ben
Moet eerlijk bekennen dat ik vanacht om 6.30 ging slapen na een studieborrel........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 05:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Doe je goed om 4.30 op dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |