Moet eerlijk bekennen dat ik vanacht om 6.30 ging slapen na een studieborrel........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 05:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Doe je goed om 4.30 op dinsdag
Ik heb geen idee, maar ik moet het idd wat minder doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij en Vom doen tegenwoordig een wedstrijdje wie er het vaakst bezopen is
Strijk je ook meteen even huiseendjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:wasje gedaan en opgehangen
volgende wasje draait
als het droog is pasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Strijk je ook meteen even huiseendje
een beetje nat strijkt beterquote:
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de heren onder ons, op Eurosport op dit moment een damestenniswedstrijd waar je je ogen goed de kost kunt geven, wat een eyecandy
Tatiana Golovin vs. Ana Ivanovic, op dit moment beginnen ze aan de 3de set
* VoreG rent naar benedenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de heren onder ons, op Eurosport op dit moment een damestenniswedstrijd waar je je ogen goed de kost kunt geven, wat een eyecandy
k kan me er niet toe zetten weg te zappen bij Wytskequote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FHM met Wytske al gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kan me er niet toe zetten weg te zappen bij Wytske
nee nog niet, morgen even naar de kiosk fietsen en kopenquote:
Borsthaar is zo 1950quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee nog niet, morgen even naar de kiosk fietsen en kopen
ze houdt van borsthaar
the 50's rockquote:
Anderlecht - Liverpool op Canvas/Sporza vanaf 20.45quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:39 schreef superjoden het volgende:
pff SJ is verrot.. nog 20 minuutjes en dan is deze dag weer voorbij. Is er vanavond nog wat op tv , anders maar ff fitnessen denk ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anderlecht - Liverpool op Canvas/Sporza vanaf 20.45
what else is new?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Fok weer langzaam??
Als dikke stront door een trechter.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Fok weer langzaam??
Als de trechter maar groot genoeg isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |