Ik heb de titel van dat Mugabe topic aangepast zodat jouw nieuwsbericht ook duidelijk is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:42 schreef Meki het volgende:
Heey
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb de titel van dat Mugabe topic aangepast zodat jouw nieuwsbericht ook duidelijk is.
Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef nixxx het volgende:
Samir A. mishandeld tijdens arrestatie
"ik hoop dat hij vermoord wordt" kan die niet even weggemod worden?
bvd
Gesloten thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Aanslag in Nijmegen verijdeld hoge nieuwswaarde dit...
Die worden gemerged zodra een donkerblauwe knakker wakker wordquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef Doderok het volgende:
Werkeloosheid - Linkse Luie Loeders
Dubbel topic:
Werklozen na dreiging weer aan het werk (eindelijk)
Edit: wat zeg ik, tripel topic:
Weinig werklozen willen tuinbouw in
Met zo'n OP hebben we er niets aan nee, anders zou "kat poept naast boom" ook nieuws zijn niewaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:33 schreef Kreator het volgende:
Sofware-ontwerper noemt baby Google
Het is geen nieuws?Moet er soms het woord boomknuffelaar of moslim in voorkomen...
.
Nou, beste god, ik denk dat ik voor de komende 3 jaar wel weer genezen ben. Toch bedankt voor je enorme goede wil dat ik het nog een keer mag proberen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
p en je mag het van mij nog een keer proberen.
Geen dank hoor disciplequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, beste god, ik denk dat ik voor de komende 3 jaar wel weer genezen ben. Toch bedankt voor je enorme goede wil dat ik het nog een keer mag proberen hoor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, infantiel raamlikkend stamppotbrein.
Moet eerst ff bespreken met een FA als ik die te pakken krijgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:54 schreef Mannee het volgende:
hé zet die topic over Oranje eens terug.
oké danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet eerst ff bespreken met een FA als ik die te pakken krijg![]()
Klopt! Bedankt voor het melden, heb em nu een waarschuwing gestuurd. Als hij door blijft gaan dan heeft ie een probleem.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoi,
ligt het aan mij of doet soldierboy aan eenzijdige nieuwsgaring? Bij dit topic komt het wederom van dezelfde site. Ook als je de andere posts van hem ziet. Ligt het aan mij of is het een echte spammert?
NPquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt! Bedankt voor het melden, heb em nu een waarschuwing gestuurd. Als hij door blijft gaan dan heeft ie een probleem.
bedankt voor de servicequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is open en zit nu in voetbal
Mjah... dat zou in principe correct zijn, maar niet overeenkomen met deze titel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef sp3c het volgende:
en kutcriminelen?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:09 schreef sp3c het volgende:
dat doe ik dagelijks maar mijn creditcardsupplier wil dat ik er mee op houd
I don't get it?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:04 schreef McCarthy het volgende:
he modjes, kunnen jullie eens een rechtse nieuwsposter noemen.
donequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef McCarthy het volgende:
HongKong & Singapore: kapitalisme pur sang
+ g in de titel: HonGKong
Fatwa tegen meisjesbesnijdenisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:22 schreef sp3c het volgende:
suggesties?
Dat vrouwenbesnijdenis geen religieuze verplichting is betekent niet dat het op deze manier opkomen voor de rechten van de vrouw vanuit de islamitische geestelijkheid niet als voorbeeld gezien kan worden van hervorming binnen "de islam", dat in de TT slechts op haar belijders kan slaan.quote:
Daarom Monidique!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Waarom Dagonet?
allemaal in dit topic: Acht minderjarigen verkrachten 13-jarig meisjequote:Weer een slet die aandacht zoekt.
De zoveelste.
Meisjes doen vrijwillig mee aan het ganbangen.
Ik kan er absoluut geen verkrachting in zien.
Ja meisjes worden soms verkracht.
Maar deze sletten zijn gebruiksartikelen die 24 uur per dag aan een stijf mannelijk lid denken.
Soms hebben ze aan eentje niet genoeg en daarom vinden ze gretig aftrek.
Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.
Sommige sletten denken dat ze een pakhuis zijn voor exotisch zaad.
En in dit voorval zal het niet anders zijn.
Hoeveel ik er daar al van geedit hebquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef Godslasteraar het volgende:
kLowJow: -edit: een beetje niveau mag toch wel verwacht worden hoop ik-
![]()
Ik richtte voor de verandering eens het taalgebruik dat zo vaak jegens Ayaan wordt gebruikt richting een onfrisse hoofddoek en dan is ineens ''niveau'' een probleem. Hoeveel clitoris en anale seks opmerkingen ik over Ayaan wel niet voorbij heb zien komen![]()
Ik zal er zo nog even naar kijken. Eerst boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef DarkDancer het volgende:
Dat lionsguy er een geloof op na houdt die "vrije" sex verbied is zijn keus.
om slachtoffers van groepsverkrachtingen sletten te noemen die er zelf om vragen vind ik te ver gaan!
stoor me vaker aan dat soort uitspraken van dat soort mensen.
[..]
allemaal in dit topic: Acht minderjarigen verkrachten 13-jarig meisje
ga er maar zelf niet op reageren omdat ik dan weer een ban te pakken heb
hoop dat jullie wat aan die smerige uitspraken kunnen doen...
Het wįs natuurlijk van laag niveau, maar ik móest even m'n ei kwijtquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoeveel ik er daar al van geedit heb.
net gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog even naar kijken. Eerst boodschappen doen.
Tja, wat hij hier eigenlijk doet is zijn mening geven over "gangbangen" en meisjes die hieraan meedoen. Vervolgens geeft hij aan dat hij denkt dat dat hier ook wel om zo'n geval zal gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef DarkDancer het volgende:
Dat lionsguy er een geloof op na houdt die "vrije" sex verbied is zijn keus.
om slachtoffers van groepsverkrachtingen sletten te noemen die er zelf om vragen vind ik te ver gaan!
stoor me vaker aan dat soort uitspraken van dat soort mensen.
[..]
allemaal in dit topic: Acht minderjarigen verkrachten 13-jarig meisje
ga er maar zelf niet op reageren omdat ik dan weer een ban te pakken heb
hoop dat jullie wat aan die smerige uitspraken kunnen doen...
Punt is dat nog niet bewezen is dat het hier ook daadwerkelijk om verkrachting gaat. Zijn standpunt is dus dat dit niet het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef DarkDancer het volgende:
hij is wel een verkrachting min of meer aan het goed praten.
ook fijn voor de mensen die slachtoffer zijn van een zedenmisdrijf en dan zo'n reactie lezen.
het blijft een figuur die niet serieus word genomen door normale mensen maar vind dat hij wel eens mag weten dat die achterlijke uitspraken niet kunnen...
Vraag me af of hij zijn moeder of zusje ook een slet vind wanneer die dat zou overkomen...
hij generaliseert en zegt dat die sletten erom vragen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Punt is dat nog niet bewezen is dat het hier ook daadwerkelijk om verkrachting gaat. Zijn standpunt is dus dat dit niet het geval zal zijn.
waarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog even naar kijken. Eerst boodschappen doen.
albertquote:
Meki Shop Avondwinkelquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet bij AH geweest.
ghehehe. wat heb je in de aanbieding?quote:
nog niet ben een ondernemingsplan aan het maken voor een toekomstige avondwinkelquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. wat heb je in de aanbieding?
dan gaan we daarover praten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nog niet ben een ondernemingsplan aan het maken voor een toekomstige avondwinkel
ik kan je helpen met een ondernemingsplan. vraag aan banshee maar mijn mail, je hebt mij toestemming.quote:
elke hulp is welkomquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan je helpen met een ondernemingsplan. vraag aan banshee maar mijn mail, je hebt mij toestemming.
primaquote:
zou niet zo gek zijn. vaak savonds mis je iets, bier, snacks etc.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zou niet zo gek zijn. vaak savonds mis je iets, bier, snacks etc.
als je bier gaat verkopen bied het dan wel gekoeld aan en adverteer bij plaatselijke studentenverenigingen en universiteiten![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:51 schreef maniack28 het volgende:
'E-mails Hofstadgroep vernietigd door fout AIVD'
Slotje graag, dubbel
Misschien ook een aardig idee voor een reclamecampagne. Stel je voor, zwervers door heel Nederland die zich 24 uur per dag op straat bevinden in...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef Dagonet het volgende:
*Spamt..
Warme voeten deel 2; door de 1.000? -> doe je mee???
taalcursus Nederlands?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. wat heb je in de aanbieding?
die zit dan vast nog in de verpakkingquote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
taalcursus Nederlands?
sorry, die deur stond heel ver open
je bent een schat. mail je me nog als je me nodig denkt te hebben?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef Meki het volgende:
mijn taalcursus heb ik afgerond
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een schat. mail je me nog als je me nodig denkt te hebben?
Voor zoiets kan je http://tinyurl.com/ gebruikenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef ffTzz het volgende:
Hi Klowjow,
Ik heb geprobeerd een link te plaatsen hier: Inval Woonwagenkamp Den Haag
De link werkt wel maar gaat niet goed in SML.
Is hier een oplossing voor?
Bedankt en sorry voor de verneukte layout.
Hier de link,
[url=http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=36397&tx_ttnews[backPid]=4&tx_ttnews[pointer]=5&cHash=3f10a93669]http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=36397&tx_ttnews[backPid]=4&tx_ttnews[pointer]=5&cHash=3f10a93669[/url]
Fantastisch, goeie tip.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor zoiets kan je http://tinyurl.com/ gebruiken
Jouw linkt wordt dan http://tinyurl.com/ddph5
Nee hoor, dit soort topictitels zijn heel gewoon en legitiem. Zie ' Hirsi Ali zet aan tot brandstichting'.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Verdonk krijgt koekje van eigen deeg - deel 2
Kan men de topictitel aanpassen, SCH draait nu even alles om... ( zoals gewoonlijk )
Zegt iemand die een generaal pardon niet weet te onderscheiden van een gewoon pardon en dan andere users gaat bashen. Je moet je schamen knullie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
kan sch aub niet meer posten in dat topic. meneer betiocht mensen van schelden, terwijl daar geen sprake van is, meneer verdraaid de zaken en meneer pakt je telkens op een woordje inplaats van zijn stigmatiserende visie te onderbouwen. zo kan er echt geen discussie mogelijk zijn terwijl die zonder sch wel degelijk tot stand kan komen hier.
wie bash ik dan? waar? kom op sch ik ben dit soort laffe gedrag zelfs van jou niet gewend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die een generaal pardon niet weet te onderscheiden van een gewoon pardon en dan andere users gaat bashen. Je moet je schamen knullie.
Toe maar, dat is nogal wat. Je durft wel maar ja vrijheid van meningsuiting he.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:03 schreef _The_General_ het volgende:
SCH, discussie met jou is niet mogelijk. Door je gedraai verknoei je hele topic's en spui je overal je gevaarlijke, tot moord aanzettende denkbeelden.
Dat is toch precies wat je doet. Iedere discussie op Verdonk brengen, haar demoniseren en beschrijven hoe zeer je haar haat? Daarnaast keur je aanvallen op Verdonk keer op keer goed. Dat is pas eng!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Toe maar, dat is nogal wat. Je durft wel maar ja vrijheid van meningsuiting he.
Ik vind jou ook eng maar dat ga ik ook niet om de 3 posts vermelden toch?
dank.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga er even naar kijken.
Wat wil je dan dat we bespreken over het schietincident.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef kLowJow het volgende:
Zo is het wel weer genoeg hč. Deze topic is niet bedoeld om het over het beleid van dan wel uitgevoerd door Verdonk te hebben, maar over het schietincident. Over haar beleid staan genoeg topics in POL.
Het is wel begrijpelijk. Als men al het offtopic van SCH in dat vorige topic wilt verwijderen is men drie dagen bezig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
dus sch wordt beloond nu? schiet mij maar lek
Beloond? Het ging in het eerste topic al vrijwel uitsluitend over het beleid van Verdonk. Als er zo weinig te zeggen is over het schietincident zelf snap ik niet waar een tweede topic goed voor is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
dus sch wordt beloond nu? schiet mij maar lek
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef kLowJow het volgende:
Oh, en voor de volledigheid... De titel is wel erg provocerend hč. Om een beschieting als "koekje van eigen deeg" te omschrijven..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Beloond? Het ging in het eerste topic al vrijwel uitsluitend over het beleid van Verdonk. Als er zo weinig te zeggen is over het schietincident zelf snap ik niet waar een tweede topic goed voor is.
Zeker - ik vind het ook prima zo. Moest alleen nog even aan zoalshetis uitleggen dat hij er naast zat met zijn generaal pardon en die Generaal uitlachen om zijn enge fanatisme.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef kLowJow het volgende:
Oh, het gaat over het schietincident. Daar is sowieso alles wel over gezegd toch SCH?
man, ik maakte ff een foutje. en waar zag je me schelden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker - ik vind het ook prima zo. Moest alleen nog even aan zoalshetis uitleggen dat hij er naast zat met zijn generaal pardon en die Generaal uitlachen om zijn enge fanatisme.
SCH, je bent gewoon aan het trollen. Daarbij staat het HA-topic in POL.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is beleid van de moderatie: dat je een mening in een TT mag weergeven, zie: Hirsi Ali zet aan tot brandstichting. Beetje flauw om met twee maten te meten
![]()
"Fanatisme" , ik heb respect voor een democratisch gekozen minister, ik wens haar niet dood en demoniseer haar niet. Toon jezelf eens een vent en geef eens aan wat er mis is met Verdonk zonder dat je gaat schelden en tieren als een kind. Onderbouw dat eens met bronnen en misschien dat je dan wel gelijk krijgt van diverse Fokkers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker - ik vind het ook prima zo. Moest alleen nog even aan zoalshetis uitleggen dat hij er naast zat met zijn generaal pardon en die Generaal uitlachen om zijn enge fanatisme.
in dat geval mag je met de aangepaste tt het bericht dat het raam van verdonk is beschoten best in pol zetten. ik vind het zwaarwegend genoeg voor een eigen topic. anders snap ik fok! echt helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
SCH, je bent gewoon aan het trollen. Daarbij staat het HA-topic in POL.
Trollen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
SCH, je bent gewoon aan het trollen. Daarbij staat het HA-topic in POL.
Ik heb lappen tekst op Fok staan die dat onderbouwen. Jij komt alleen af en toe trollen en opo de man spelen, best hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
"Fanatisme" , ik heb respect voor een democratisch gekozen minister, ik wens haar niet dood en demoniseer haar niet. Toon jezelf eens een vent en geef eens aan wat er mis is met Verdonk zonder dat je gaat schelden en tieren als een kind. Onderbouw dat eens met bronnen en misschien dat je dan wel gelijk krijgt van diverse Fokkers.
Met je on-onderbouwde hetze tegen haar maak je jezelf alleen maar belachelijk en diverse topics op fok onmogelijk.
sch wie zit hier nou constant te schelden? heb je weer problemen in de privé sfeer en kom je het hier afreageren? als dat zo is zeg het dan want zoals je nu bezig bent vind ik je echt niet grappig meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Trollen?
Godverdomme, klowjow, het gaat om een minister die de dood van 11 mensen bagatellisseert en nu een kogeltje op haar raam krijgt.
POL is toch ook een fok=onderdeel?
Hoe kan men anders als jij hele topics offtopic laat gaan, overal staat je ongefundeerde geblaat over Verdonk.quote:
Jij was toch een pacifist? Daarbij vind ik het idioot om het gebeurde in zo'n context te plaatsen. Alsof een minister het verdient beschoten te worden wanneer zij haar werk niet goed doet. Normaal ben je zelf ook niet zo te spreken over radicalisme.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Trollen?
Godverdomme, klowjow, het gaat om een minister die de dood van 11 mensen bagatellisseert en nu een kogeltje op haar raam krijgt.
POL is toch ook een fok=onderdeel?
Ik keur het toch ook niet goed? Ik vind alleen de hysterie nogal hypocriet in verhouding tot de gevolgen van de brand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij was toch een pacifist? Daarbij vind ik het idioot om het gebeurde in zo'n context te plaatsen. Alsof een minister het verdient beschoten te worden wanneer zij haar werk niet goed doet. Normaal ben je zelf ook niet zo te spreken over radicalisme.
Ik ben ook niet grappig maar bloedserieus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch wie zit hier nou constant te schelden? heb je weer problemen in de privé sfeer en kom je het hier afreageren? als dat zo is zeg het dan want zoals je nu bezig bent vind ik je echt niet grappig meer.
ja ik ook. en wat is een koekje van eigen deeg? het afkeuren van de aanslag?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ook niet grappig maar bloedserieus.
Je kan natuurlijk zelf ook een topic in POL openen met een wat constructievere insteek en aanzet tot discussie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval mag je met de aangepaste tt het bericht dat het raam van verdonk is beschoten best in pol zetten. ik vind het zwaarwegend genoeg voor een eigen topic. anders snap ik fok! echt helemaal niet meer.
ok, zal het doen als ik weer wat rustiger ben geworden na het getroll van sch. ik vreesde dat die direct op slot zou worden gegooit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf ook een topic in POL openen met een wat constructievere insteek en aanzet tot discussie.
"Een koekje van eigen deeg" impliceert dat zij dit verdiende, waarmee je het dus wel goedkeurt. Doe je dit niet dan heb je de TT bewust zo gekozen om die indruk te wekken, oftewel om te trollen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keur het toch ook niet goed? Ik vind alleen de hysterie nogal hypocriet in verhouding tot de gevolgen van de brand.
Nee, het impliceert niet dat ze het verdiende maar wel dat het een gevolg is van haar beleid en optreden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
"Een koekje van eigen deeg" impliceert dat zij dit verdiende, waarmee je het dus wel goedkeurt. Doe je dit niet dan heb je de TT bewust zo gekozen om die indruk te wekken, oftewel om te trollen.
ik zou zeggen schrijf er een column over in een landelijk dagblad. zal mij benieuwen hoelang je voor dat blad blijft werken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het impliceert niet dat ze het verdiende maar wel dat het een gevolg is van haar beleid en optreden.
Dat is speculatie in de trant van het zal wel weer een allochtoon zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het impliceert niet dat ze het verdiende maar wel dat het een gevolg is van haar beleid en optreden.
Nee.Het is geen toeval dat dit Verdonk overkomt en niet minister Pechtold of minister Kamp.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is speculatie in de trant van het zal wel weer een allochtoon zijn.
Het is om te beginnen al speculatie dat het gebeurd is door iemand die het niet eens is met haar beleid en nkiet door iemand die haar gewoon prive een takkewijf vindt. Of door haar man die ontdekt heeft dat ze zich al wekenlang laten palen door de buurman. Of zo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is speculatie in de trant van het zal wel weer een allochtoon zijn.
ja dat zal het zijn! ik denk dat het voor mij nu maar verstandig is om de discussie verder over te laten aan anderenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
door iemand die haar gewoon prive een takkewijf vindt. Of door haar man die ontdekt heeft dat ze zich al wekenlang laten palen door de buurman. Of zo.
Bestaan dat soort freakerige buurmannen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of door haar man die ontdekt heeft dat ze zich al wekenlang laten palen door de buurman. Of zo.
die brand was gewoon weinig boeiend. 11 nobodys die de dood vonden lekker belangrijk. dat gebeurt honderden keren per dag over de hele wereld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keur het toch ook niet goed? Ik vind alleen de hysterie nogal hypocriet in verhouding tot de gevolgen van de brand.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef schanuleke het volgende:
[..]
die brand was gewoon weinig boeiend. 11 nobodys die de dood vonden lekker belangrijk. dat gebeurt honderden keren per dag over de hele wereld.
hoogwaardigheidbekleders die beschoten worden, dat is hele andere koek
tsja knul, wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:
Ben je nog niet rustig?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja knul, wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
neequote:
weet ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Geeft niet, het is ook geen tijd om rustig te zijn.
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef schanuleke het volgende:
[..]
die brand was gewoon weinig boeiend. 11 nobodys die de dood vonden lekker belangrijk. dat gebeurt honderden keren per dag over de hele wereld.
hoogwaardigheidbekleders die beschoten worden, dat is hele andere koek
Ik denk ook meneer Verdonkquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.
Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
het voorval komt nooit gelegen, wat bazel je nou? wapeninspectie heeft aangetoont dat het om een kogelinslag gaat. of denk je echt dat dit een complottheorie is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.
Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
Ik denk dat Cohen er opdracht toe heeft gegevenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het voorval komt nooit gelegen, wat bazel je nou? wapeninspectie heeft aangetoont dat het om een kogelinslag gaat. of denk je echt dat dit een complottheorie is?
De gevolgen van zo'n voorval zijn gemakkelijk te voorspellen. Zeker als je kijkt naar de reakties na de moord op Pim Fortuyn. Toen werden zijn tegenstanders verweten hem gedemoniseerd te hebben. Na dit voorval zal men waarschijnlijk voorzichtiger zijn met het uiten van kritiek op Verdonk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het voorval komt nooit gelegen, wat bazel je nou? wapeninspectie heeft aangetoont dat het om een kogelinslag gaat. of denk je echt dat dit een complottheorie is?
neem jij je pilletjes tegen paranoia nog wel in?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
De gevolgen van zo'n voorval zijn gemakkelijk te voorspellen. Zeker als je kijkt naar de reakties na de moord op Pim Fortuyn. Toen werden zijn tegenstanders verweten hem gedemoniseerd te hebben. Na dit voorval zal men waarschijnlijk voorzichtiger zijn met het uiten van kritiek op Verdonk.
Dus: domme actie van een tegenstander, of intelligente actie van een medestander.![]()
Dat Verdonk hierdoor aangeslagen is speelt geen rol in het grotere geheel.
het onderzoek is nog bezig. als er nog weinig te melden is, kunnen ze er moelijk meer van maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
een grappige complottheorie niet meer dan datquote:Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet geen mogelijkheden bij voorbaat uitsluiten. Ik herinner me een hoop dreigbrieven naar nederlandse artiesten, gevolgd door de zogenaamde ontvoering van één van hen door neo-nazi's. Hij dook terug op in Belgiė, met hakenkruizen op z'n lijf getekend, na een heldhaftige ontsnapping uit de riolen van Charleroi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem jij je pilletjes tegen paranoia nog wel in?
ja maar dat was dan ook een notore aandachtsgeiler, een artiest. dat is meer van het nivo van meneer Cohen, niet van mevrouw Verdonkquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet geen mogelijkheden bij voorbaat uitsluiten. Ik herinner me een hoop dreigbrieven naar nederlandse artiesten, gevolgd door de zogenaamde ontvoering van één van hen door neo-nazi's. Hij dook terug op in Belgiė, met hakenkruizen op z'n lijf getekend, na een heldhaftige ontsnapping uit de riolen van Charleroi.
Heeft hij later nog geld mee verdiend door er een boek over te schrijven.![]()
In Frankrijk hebben we enige tijd geleden een gelijkaardig voorval gezien.
ja dat zeiden jullie ook van wilders en aha, bedreigingen werden omgevormd tot populisme en achterlijke complotgedachtes. maar toen halsema en cohen extra werden beschermd hoorde ik een angstvallige stilte. die twee maten en valse insinuaties beginnen mensen beheurlijk de keel uit te hangen, kan ik je vermelden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het zodangi verdraaid wordt dat het lijkt alsof zij bedreigd wordt.
word ze ook, elke dag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het zodangi verdraaid wordt dat het lijkt alsof zij bedreigd wordt.
Ik suggereer ook helemaal niet dat Verdonk er zelf iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ja maar dat was dan ook een notore aandachtsgeiler, een artiest. dat is meer van het nivo van meneer Cohen, niet van mevrouw Verdonk
je suggereerd het wel, maar je krabbelt nu terug, waarom? omdat je misschien toch inziet dat je poep loopt te praten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik suggereer ook helemaal niet dat Verdonk er zelf iets mee te maken heeft.
Alles lezen:quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je suggereerd het wel, maar je krabbelt nu terug, waarom? omdat je misschien toch inziet dat je poep loopt te praten?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dus: domme actie van een tegenstander, of intelligente actie van een medestander.![]()
Dat Verdonk hierdoor aangeslagen is speelt geen rol in het grotere geheel.
Dat is toch appels en peren vergelijken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat zeiden jullie ook van wilders en aha, bedreigingen werden omgevormd tot populisme en achterlijke complotgedachtes. maar toen halsema en cohen extra werden beschermd hoorde ik een angstvallige stilte.
Ah, Monidique van Gogh.quote:die twee maten en valse insinuaties beginnen mensen beheurlijk de keel uit te hangen, kan ik je vermelden.
ik vind dit soort verdachtmakingen dus echt niet kunnen. die Monidique is de hele middag al zo bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: Meteen een mooi excuus om islamieten voor de rest van hun leven in concentratiekampen te plaatsen.
hoezo is dat appels en peren vergelijken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch appels en peren vergelijken?
[..]
Ah, Monidique van Gogh.
nog meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Dat deze rellen er zijn ligt aan de Koran, waarin wordt opgeroepen de ongelovigen te bekeren en invalde vrouwen in de fik te steken.
ik snap ook niet dat dit kan...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik vind dit soort verdachtmakingen dus echt niet kunnen. die Monidique is de hele middag al zo bezig
Hm?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
dat je jezelf met iemand die echt wat te vertellen had vergelijktis absurd, maar ga je gang, je hebt immer de vrijheid door mensen die jou dadelijk gaan beschermen.
Ik wel: vijftig euro overmaken naar de moderators.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat dit kan...
ik doe er 10 bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wel: vijftig euro overmaken naar de moderators.
dank u welquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Je kan kappen of opflikkeren Monidique.
Grootheidswaanzin, me dunkt, en daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komen
Niet happen en niet voeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin, me dunkt, en daar laat ik het bij.
u kunt niet tegen een grapje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef Doderok het volgende:
Denigrerende opmerkingen over users die niet eens aan de discussie deelnemen zijn ook niet gewenst:
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef Doderok het volgende:
Denigrerende opmerkingen over users die niet eens aan de discussie deelnemen zijn ook niet gewenst:
[..]
[..]
lijkt me fijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik stel voor dat in deel 5 dat soort posts gewoon ver weg blijven...
nog zo'n mooie van Monique in datzelfde topic. en zo zijn er nog een aantal van hem te vindenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen is dus gebleken dat dit topic er niet is om te praten over de rellen in Parijs, maar dat het een forum is geworden voor propagandisten die hopen dat door middel van een burgeroorlog eindelijk eens afgrekend kan worden met die minderheid van islamitische untermenschen, zoveel is wel duidelijk.
Doe even normaal joh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
nouja zeg. 'racistische topics'. dat is wat u er zelf van maakt. en Mondiqiequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.
Wat is dat nou voor reactie? Racistische topics bv. rond Frankrijk mogen zonder ingrijpen gevuld worden al probeert Klowjow er af en toe wat aan te doen en types als Wolffenstein mogen zonder weerspreken de superioriteit van het blanke ras hier prediken maar al wat je doet is Monidique uitkafferen?
Jij bent ook een van de onbehouwen racisten hier die voortdurend op minderheden inbeukt. Waarschijnlijk ben je een of andere kutkloon, in ieder geval geen aanwinst voor Fok! met je domme one-liners en haatzaaierige geneuzel. Er komt wel weer een tijd dat jouw soort racisme wordt doodgedrukt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nouja zeg. 'racistische topics'. dat is wat u er zelf van maakt. en Mondiqie
nounou. wat een verdachtmakingen allemaal bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de onbehouwen racisten hier die voortdurend op minderheden inbeukt. Waarschijnlijk ben je een of andere kutkloon, in ieder geval geen aanwinst voor Fok! met je domme one-liners en haatzaaierige geneuzel. Er komt wel weer een tijd dat jouw soort racisme wordt doodgedrukt.
In Belgie word je daar zeker niet zo vaak meer op aangesproken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nounou. wat een verdachtmakingen allemaal bij elkaar.
Je zou je ranzige taalgebruik moeten keuzen. Van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:echt schandalig dat dit allemaal zomaar kan. dit sujet legt mij en anderen constant uitspraken in de mond. en dan vind hij het raar dat we er op reageren.
hier doet dat SCH figuur het weer. mijn woorden verdraaien of ze lezen zoals het hem uitkomt. en mij dan in een kwaad daglicht afschilderenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft het nergens over werkschuw tuig. Integendeel.
Vals quoten is zo triest.
uw nickname jatten? heeft u ze nog allemaal wel op een rijtje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
Doe je best nog maar even mens, ook nog mijn nickname jatten
geeft u mij 1 geldige onderbouwde reden waarom men mij zou 'bannen'. 1 redenquote:Het zal niet lang duren eer je geband bent.
het gaat mij helemaal niet om wel of geen moslims. het gaat mij er om dat dat tuig in Frankrijk gewoon de school niet afmaakt en liever op straat rond hangt en drug dealt en het daarom helemaal niet zo gek is dat ze geen baan krijgen en onderaan de ladder belanden. SCH probeert er constant een moslimonderwerp van te maken, met name door anderen woorden in de mond te leggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef DarkDancer het volgende:
kijk dat moet je de moslims wel weer nageven. zij staan met zijn allen met de neus een richting op. ondertussen zitten wij ruzie met elkaar te maken en zal strak en hard optreden dus ook niet mogelijk zijn.
1-0 voor de moslimfundi's
Nou ja zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef schanuleke het volgende: SCH probeert er constant een moslimonderwerp van te maken
tsja vrind, het is toch zo, als bedoel je het niet zo. je domme gelul begint me zwaar de keel uit te hangen.quote:
Boeiuh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja vrind, het is toch zo, als bedoel je het niet zo. je domme gelul begint me zwaar de keel uit te hangen.
iddquote:
Ik vind met name Swetsenegger best netjes aan de offtopic discussie deelnemen. Het heeft allemaal echter niets met het onderwerp te maken en zal dus verwijderd worden.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Kan je niet iets doen tegen Swetsenegger en The General ---> er is geen normale discussie mogelijk als die twee opduiken.
Best netjes???? Hij zuigt alleen maar en komt niet met argumenten maar goed, het rechtse geschreeuw en geflame viert weer hoogtij these days. Dansen op de lijken, het zal ze wel goed doen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind met name Swetsenegger best netjes aan de offtopic discussie deelnemen. Het heeft allemaal echter niets met het onderwerp te maken en zal dus verwijderd worden.
Waarom zou ik de topic van iemand anders op die manier veranderen. Een politieke discussie over de schipholbrand of het beleid van Verdonk kan prima in POL. Sterker nog, die lopen er al.quote:Op zondag 6 november 2005 12:51 schreef robh het volgende:
Kun je de titel van dat topic niet gewoon wijzigen in "Illegale BBQ Schiphol schuld van Verdonk", Klowjow, dan is het weer ontopic.
Ik heb het niet zozeer over jou maar ik vind het wel jammer dat je je niet verdiept in de materie en zegt dat penitentiair recht er niks mee te maken heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, mag ik erop wijzen dat ik allerminst rechts ben, maar dat ik jouw geblaat ook veel te ver vind gaan?
Typerend.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Kan je niet iets doen tegen Swetsenegger en The General ---> er is geen normale discussie mogelijk als die twee opduiken.
Ik was al gezellig aan het meelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef du_ke het volgende:
Rellen in Denemarken. misschien verstandig dat topic in de gaten te houden. De sfeer is 'vrij matig'.
Nee dat niet maar er was sprake van aardig wat gescheld over en weerquote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat dan duke? omdat het niet precies zegt wat jij graag wil horen?
ok dan is je opmerking wat duidelijker, ik snapte je namelijk niet helemaal met je post en klow heeft goed gehandeld.quote:Op zondag 6 november 2005 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat niet maar er was sprake van aardig wat gescheld over en weer. Toch niet helemaal debedoeling lijkt me
.
niet als het een gillende knul is zonder enig besef van onderbouwing en je gaat pakken op een woordje, maar verder geen enkel argument geeft. die gaat schelden en je later beticht van schelden, zonder dat daar sprake van is. ik denk dat de huidige tijd sch een beetje té emotioneel maakt waardoor hij als een ranzige populist om zich heen gaat slaan. waar ken ik dat nou van?quote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef du_ke het volgende:
Een beetje tegenwicht kan toch geen kwaad?
oh dankl u hartelijk voor de tip! :-)quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Darklight het volgende:
SCH moet je gewoon negeren, net zoals sommige andere users, BullshitBoy bv
quote:
Op de één of andere manier lees ik dit als een kruising van testikel en knobbel, waarbij ik een nare "mental image" van een abces krijg. Lijkt me geen fijne smiley.quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
![]()
Het enige dat we nog missen is een tostiknabbel smilie
Veel beterquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Dagonet het volgende:
Een Tosti-peuzel smilie dan?
Inderdaad, want je kan het niet. Je kletst uit je nekquote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef _The_General_ het volgende:
Quoten is onnodig,
Het topic gaat over Verdonk - moet ik dan over De Geus beginnenquote:je praat over niets anders dan over Verdonk en je maakt jezelf volstrekt belachelijk door offtopic te blijven gaan.
Hier keur je het goed. Verdonk krijgt koekje van eigen deeg - deel 2 Slechts een van de vele voorbeelden.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, want je kan het niet. Je kletst uit je nek![]()
[..]
Het topic gaat over Verdonk - moet ik dan over De Geus beginnen![]()
Ik zie even geen doodsverwensing, is er iets gewist?quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hier keur je het goed. Verdonk krijgt koekje van eigen deeg - deel 2 Slechts een van de vele voorbeelden.
Dat hangt met elkaar samen, vind ik. En jij blijkbaar ook want je ging er gretig op in.quote:Het topic ging over het raam van Verdonk. Niet over haar beleid of de celbrand.
Juist.quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hangt met elkaar samen, vind ik. En jij blijkbaar ook want je ging er gretig op in.
Nee, die samenhang zie ik niet.quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Juist.
Net als een moordberaming op Frans Weisglas door leden van de Hofstadgroep samenhangt met de kilometerheffing van Peijs. Je moet even zoeken maar dan vind je de samenhang wel degelijk.
jij stelt nederland liever open voor alle economische vluchtelingen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die samenhang zie ik niet.
Maar ik zie wel de samenhang tussen het beleid, de uitstraling, de uitspraken en de houding van Verdonk en de reacties die ze oproept. Die zie jij vast ook wel.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef kLowJow het volgende:
Zeik niet zo op elkaar zeg. Wanneer is er weer eens leuke feedback..
Ik vind je avatar leuk.quote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef kLowJow het volgende:
Waar heb ik een steen gegooid met betrekking tot jouw persoonlijke leven?quote:Op maandag 7 november 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
En Swetseneggers gezanik over zijn vaderschap: als je niet op die manier wil worden bejegend dan moet je niet zelf de eerste steen gooien, simpel zat
U bent plotseling alle mogelijkheden tot zelfstandig lezen verloren? Kijkt u terug in dat topic. U begon met bashen en ik ben een dapper watjequote:Op maandag 7 november 2005 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar heb ik een steen gegooid met betrekking tot jouw persoonlijke leven?
Ik begon helemaal niet met bashen, zeker niet op het persoonlijke vlak. Graag dus een quote waar ik je persoonlijke situatie betrek in de discussie. Het feit dat je die niet geeft komt door het feit dat die niet bestaat.quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
U bent plotseling alle mogelijkheden tot zelfstandig lezen verloren? Kijkt u terug in dat topic. U begon met bashen en ik ben een dapper watje![]()
Toch welquote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begon helemaal niet met bashen
wannneer houd die sch sujet zijn mond eensquote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef kLowJow het volgende:
Jij begon met bashen, swets. Jij ontkent altijd en eeuwig alles maar jij begon met bashen en dat is een feit. Vraag klow maar om de posts terug te zetten. Dat jij ineens een post ontzettend op je persoon gaat betrekken, is echt jouw probleem. Altijd een grote bek maar dan ineens een teer zieltje. Ik meende wat ik schreef en sta er nog steeds voor de volle honderd procent achter.quote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, de bekende SCH argumentatie.
Je discusseert als een wijf. Wanneer het je niet aanstaat ga je haren trekken en krabben. Het is allemaal net niet wat het moet zijn. Vind je het gek dat mensen bij discussies waar jij in meedoet persoonlijk op je worden?quote:
meneertje meki probeert het ook nog even. hij zegt dat ik leugens verspreid over marokanen, maar ik heb alleen maar gezegfd dat er tegenwoordig erg veel marokanen bij de politie werken wat ik opmaak uit dat er altijd een marokaan langskomt als ik de politie bel. en dat ze daar tegenwoordig ook marokanen met een licht strafblad aannemen weet toch iedereen dat heet positieve discriminatiequote:Op zondag 6 november 2005 20:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jou leugens over Marokkanen
zonder bron erbij te vermelden - en er baseert niks op de waarheid
want de Antillianen gaan op nummer 1 in Rotterdam
Volgens mij heeft een moderator een pagina terug nog geconstateerd dat dat niet het geval wasquote:
quote:Jij ontkent altijd en eeuwig alles
Wederom de SCH argumentatie. Het is op geen enkele manier te staven. Diverse mensen waaronder een moderator ontkennen het, maar SCH heeft gelijkquote:maar jij begon met bashen en dat is een feit.
Eh, die mag je uitlkeggen. Jij zegt "Dat is typerend voor de liefdeloze manier waarop je je kinderen opvoedt" Hoe zou ik dat NIET op mijn persoon kunnen betrekken. Het heeft namelijk geen enkele betrekking op het onderwerp.quote:Dat jij ineens een post ontzettend op je persoon gaat betrekken, is echt jouw probleem.
quote:Altijd een grote bek maar dan ineens een teer zieltje.
Dat weet ik wel hoor. Je bent namelijk enorm achterbaks en geniepig. Het is niet aan mij, maar je aanwezigheid op dit forum zou iets minder vanzelfsprekend moeten zijn. Je hebt namelijk geen enkel inlevingsvermogen. Geen enkele discussie techniek, behalve het proberen mensen hard onderuit te halen op het persoonlijke vlak.quote:Ik meende wat ik schreef en sta er nog steeds voor de volle honderd procent achter.![]()
Het valt me op dat discussies waarin sch zich mengt langzaamaan veranderen in discussies over sch en niet zozeer meer discussies over het onderwerp. sch trekt discussies naar zich toe, en dat stoort me omdat je zoiets niet moet willen.quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is niet aan mij, maar je aanwezigheid op dit forum zou iets minder vanzelfsprekend moeten zijn. Je hebt namelijk geen enkel inlevingsvermogen. Geen enkele discussie techniek, behalve het proberen mensen hard onderuit te halen op het persoonlijke vlak.
Doe het dan ook niet man.quote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het valt me op dat discussies waarin sch zich mengt langzaamaan veranderen in discussies over sch en niet zozeer meer discussies over het onderwerp. sch trekt discussies naar zich toe, en dat stoort me omdat je zoiets niet moet willen.
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het valt me op dat discussies waarin sch zich mengt langzaamaan veranderen in discussies over sch en niet zozeer meer discussies over het onderwerp. sch trekt discussies naar zich toe, en dat stoort me omdat je zoiets niet moet willen.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je KOMT Natuurlijk een keer de verkeerde tegen. Zeg maar net als Theo
Doe het dan ook niet man? Betekent dat dat je er zelf van op de hoogte bent? Je doet het er gewoon om. Het slaat helemaal nergens op.quote:
laat die SCH sujet z'n mond houden dan!quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Wow, da's een mooie opmerking! Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit een direct probleem voor lopende discussies in jouw afdeling. Heb je geen zin ofzo? Of ben je moe? Of ben je gewoon simpel?quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevantquote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh, die mag je uitlkeggen. Jij zegt "Dat is typerend voor de liefdeloze manier waarop je je kinderen opvoedt" Hoe zou ik dat NIET op mijn persoon kunnen betrekken. Het heeft namelijk geen enkele betrekking op het onderwerp.
Mooi dat je toegeeft dat het geen flikker met het onderwerp te maken had, maar puur met jouw beleving. Een moderator had immers al geconstateert dat ik niet aan het bashen was.quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevant
quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dank aan de moderators voor het kundig ingrijpen in deze situatie.
quote:Op maandag 7 november 2005 04:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
[afbeelding]
You're doing a
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Now get back to work! [afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind je avatar leuk.
Zoiets?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef Doderok het volgende:
Open er een topic over, eikels!
jezus, is er geen meta-feedback topic waar ik kan gaan klagen over het feedbacktopic? Maar dat zouden ze waarschijnlijk ook verkloten!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.²
Kinderachtig Dagonet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Dag Kugari Ken
heb jij het nog nodig om je in te likken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Dagonet is kanjertje, een toppertje, een te-gekke-coole-gerse-vriend
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?
Nog meisjes verkracht BansheeBoy?
in een ander topic over een verkrachting door allochtonen vonden BSB, lionsguy en nog een het doodnormaal dat meiden in korte rokken werden verkracht...quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het nog nodig om je in te likken?
overigens vaag verhaal van ken.![]()
hoe ziet dat eruit?quote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.²
ik weet dat de heren er een aparte mening op nahouden, ik hou alleen niet zo van nazi vergelijkingen, dooddoeners.quote:Op maandag 7 november 2005 13:53 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
in een ander topic over een verkrachting door allochtonen vonden BSB, lionsguy en nog een het doodnormaal dat meiden in korte rokken werden verkracht...
Ik kots SCH niet uit.quote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef DarkDancer het volgende:
SCH word je in je normale leven ook door iedereen uitgekotst of alleen hier?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het nog nodig om je in te likken?
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velenquote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef DarkDancer het volgende:
SCH word je in je normale leven ook door iedereen uitgekotst of alleen hier?
De juiste waarde? Valse Frieze relnicht?quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velen![]()
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...quote:
Ja, maar helaas verneuk je regelmatig serieuze discussies met jouw gedramaqueen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velen![]()
kijk maar eens hoevaak deze voetbalfan in feedback slijmt en konkelt. het wordt bijna vermakelijk om te zien, als het niet zo zielig was voor een volwassen vent.quote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...![]()
Niet overdrijven, Youssef had er meer volgens mij.quote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...![]()
ik moest hard lachen om het feit dat je het over discussie had, meneer steekt een monoloog af, discussiėren is niet iets wat in mij opkomt als ik aan sch denk.quote:
en waar is youssef gebleven?quote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Lik.me.reet het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Youssef had er meer volgens mij.
Een andere keer knuffel je me weer halfdoodquote:Op maandag 7 november 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moest hard lachen om het feit dat je het over discussie had, meneer steekt een monoloog af, discussiėren is niet iets wat in mij opkomt als ik aan sch denk.![]()
ik knuffel je half dood op momenten dat je een knuffel verdient. je bent de laatste tijd erg onhandig in het debat, to say the least.quote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Een andere keer knuffel je me weer halfdood
Niet doen, ik ben geen allochtoon![]()
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.quote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik knuffel je half dood op momenten dat je een knuffel verdient. je bent de laatste tijd erg onhandig in het debat, to say the least.
wil je zeggen dat het de schuld is van verdonk dat die mensen dood zijn daar?quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.
ik vind het prima dat je het gedrag van verdonk afkeurt. daar heb je alle recht toe in ons land, maar begin dan niet met debiele uitspraken te strooien en op personen te spelen en gewoon geen antwoorden te geven als iemand je iets vraagt en te blijven steken in zielige one-liners die geweld vergoeilijken.quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.
Man, die discussie voerden we steeds on-topic maar ik krijg geen kans er iets over te zeggen want dan gaat men krijsen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
wil je zeggen dat het de schuld is van verdonk dat die mensen dood zijn daar?
Je legt me dingen in de mondquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het prima dat je het gedrag van verdonk afkeurt. daar heb je alle recht toe in ons land, maar begin dan niet met debiele uitspraken te strooien en op personen te spelen en gewoon geen antwoorden te geven als iemand je iets vraagt en te blijven steken in zielige one-liners die geweld vergoeilijken.
kijk, weer zo'n steek onder de gordel. waar leg ik je dingen in de mond? jij wil steeds 'bronnen' hebben, worden die gegeven ga je er verder niet meer op in en blijf je hangen in retoriek van de bovenste plank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |