muts!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord populairste komt er niet in voor.
wat ontzettend laag bij de grondsquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hield me nog in. Als je ziet hoeveel leed die bitch heeft aangericht dan is een hernia eigenlijk te mild, eentje met veel pijn in ieder geval.
ze stuurt geen mensen terug. dat doen we. en terecht, in bijna alle gevallenquote:Dat het een beetje lijkt op de martelingen waar ze mensen naar terugstuurt.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.elsevier.nl/print/asp/artnr/34213/
" Intussen is niet Zalm, maar Rita Verdonk de populairste minister, niet alleen van de VVD maar van het hele kabinet."
Heb je al geld over gemaakt voor de warme sokkenactie.quote:
De Telegraaf liegt nooitquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]Syp Wynia zegt niet waar hij dat op baseert. Onzinnige post dus weer eens.
Goh, ik ken nog iemand die dingen zegt en die nergens aantoonbaar op zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]Syp Wynia zegt niet waar hij dat op baseert.
Voorlopig is dat meer dan jij kan melden, SCH.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]Syp Wynia zegt niet waar hij dat op baseert. Onzinnige post dus weer eens.
SCH, stop eens met het ongefundeerd kritiek leveren op een persoon die het beleid uitvoert van een democratisch gekozen regering, en dus de meerderheid van het Nederlandse volk. Wat heeft het voor zin op steeds bij Verdonk op de man te spelen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ministers die geen haat zaaien, worden niet beschoten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Goh, ik ken nog iemand die dingen zegt en die nergens aantoonbaar op zijn gebasseerd.
Heb je even?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
SCH, stop eens met het ongefundeerd kritiek leveren op een persoon die het beleid uitvoert van een democratisch gekozen regering, en dus de meerderheid van het Nederlandse volk. Wat heeft het voor zin op steeds bij Verdonk op de man te spelen?
Jij zegt dat ze niets uitvoerd, daar moet jij dus cijfers en bronnen voor nodig hebben. Ook al zou ze werkelijk niets doen, moet dat nog aantoonbaar zijn. Dus ik wacht nog even op je bronnen, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]Vertel mij maar wat Verdonk voor elkaar heeft gekregen. Iets wat niet bestaat, hoeft niet aangetoond te worden, alleen in de wereld van PietVerdriet
![]()
Dit toont maar weer eens aan dat extreem-links zeer gevaarlijk is. Het is slechts een kleine stap van haat tot iets ergers zoals moord.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Ik zal nooit stoppen die gewetenloze kouwe kille onmenselijke bitch te bekritiseren. Daar kun je van op aan.
Breek me de bek niet open. Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor moord. Wie heeft geen enkel medeleven getoond met de overleden mensen van de Schipholbrand, wie gaat er met haar enge kille smoel dinsdag hypocriet bij de herdenking zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dit toont maar weer eens aan dat extreem-links zeer gevaarlijk is. Het is slechts een kleine stap van haat tot iets ergers zoals moord.....
Het is aantoonbaar omdat jij niet iets kan melden wat ze voor elkaar heeft gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze niets uitvoerd, daar moet jij dus cijfers en bronnen voor nodig hebben. Ook al zou ze werkelijk niets doen, moet dat nog aantoonbaar zijn. Dus ik wacht nog even op je bronnen, ik ben benieuwd![]()
Het is aantoonbaar omdat jij niet kan melden wat ze niet voor elkaar heeft gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar omdat jij niet iets kan melden wat ze voor elkaar heeft gekregen.
Bedankt voor uw medewerking![]()
Op het gebied van integratie en vreemdelingenbeleid werkt er gewoon nog niks zonder problemen. Vrijwel al haar plannen stranden in de ontwerpprocedure.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar omdat jij niet kan melden wat ze niet voor elkaar heeft gekregen.
Bedankt voor uw medewerking
wat een stom geklets. mevrouw Verdonk heeft minimaal 26.000 dingen voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar omdat jij niet iets kan melden wat ze voor elkaar heeft gekregen.
Bedankt voor uw medewerking![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb trouwens al helemaal geen zin meer in deze discussie. SCH is tot het trieste toe overtuigd van haar mening, zonder dat haar beweringen ergens opgebasseerd zijn. Dus een nutteloze discussie.
Prettige avond nog allemaal
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat een stom geklets. mevrouw Verdonk heeft minimaal 26.000 dingen voor elkaar gekregen.
Ja, die niet voor iedereen zo vanzelfsprekend 'goed' zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat een stom geklets. mevrouw Verdonk heeft minimaal 26.000 dingen voor elkaar gekregen.
quote:Beleid Verdonk en Donner kost elf levens
De ramp die zich voltrok in de K-vleugel van het cellencomplex bij Schiphol-Oost toont op verschrikkelijke wijze hoe uitgeprocedeerde asielzoekers in Nederland worden behandeld. Verdonk en Donner dragen verantwoordelijkheid voor de omstandigheden waardoor in de nacht van 26 oktober elf mensen omkwamen.
Deskundigen van het Nederlands Instituut voor Brandweer en Rampenbestrijding stelden na een eerdere brand in het gebouw in 2002 al dat het detentiecentrum onveilig was. Het is onduidelijk of de voorschriften sindsdien zijn nageleefd, maar woordvoerder Ben Ale vond dat gezien het hoge aantal slachtoffers ‘uiterst onwaarschijnlijk’.
De klachten over onveiligheid gaan al terug tot het moment van de bouw van het cellencomplex. Het gebouw werd onder hoge tijdsdruk neergezet, als voorbeeld voor het nieuwe, hardere asielbeleid. De bouw werd via openbare aanbesteding toegewezen aan de laagste bieder; een bedrijf dat nog nooit eerder een gevangenis had gebouwd. De eerste brand brak uit voordat het centrum geopend werd.
Jan Willem Dieten van de Abvakabo vertelde op de dag na de brand in het Radio 1 Journaal dat er te weinig gevangenisbewaarders zijn die bovendien voor het merendeel uit slecht opgeleide uitzendkrachten bestaan en dat de cellen tijdens de brand handmatig moesten worden geopend. Dieten: ‘Er is veel bezuinigd op het gebouw en het personeel. Ze vallen onder de “Tijdelijke Directie Bijzondere Voorzieningen” van Schiphol wat een soort vrijstaat is waarin wordt geėxperimenteerd met nieuwe werkvormen in plaats van met vaste mensen.’
Onmiddellijk na de ramp hield minister Verdonk een persconferentie waarin ze verklaarde dat er ‘adequaat’ gehandeld is. Als een betrokken minister dat gezegd had op de dag van de ramp in Enschede of de cafébrand in Volendam, zou aftreden geėist zijn. Maar in dit geval waren de slachtoffers mensen die volgens de regering toch al geen bestaansrecht hebben.
Verantwoordelijkheid
Verdonk en Donner proberen hun verantwoordelijkheid voor de ramp te ontlopen. Zij hebben de situatie gecreėerd waarin vluchtelingen geconfronteerd worden met een bureaucratie die er alleen nog op gericht is hen zo snel mogelijk het land uit te zetten, waarin ze door de politie worden opgejaagd en nog slechter behandeld worden dan criminelen. Zelfs de mensen die de ramp op Schiphol-Oost overleefden werden onmiddellijk overgebracht naar een andere gevangenis.
Het cellencomplex in Schiphol-Oost was bedoeld als symbool voor de snelle en harde aanpak van Verdonk, gericht op het halen van een zo hoog mogelijk aantal uitzettingen. Voor elf mensen eindigde deze aanpak met de dood. Zolang het afschrikeffect van vluchtelingenbeleid het doel van dit kabinet is, zullen er meer doden vallen.
jawel, maar je moet wel willen zien dat het goed isquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, die niet voor iedereen zo vanzelfsprekend 'goed' zijn.
Wat wil je dan dat we bespreken over het schietincident.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef kLowJow het volgende:
Zo is het wel weer genoeg hč. Deze topic is niet bedoeld om het over het beleid van dan wel uitgevoerd door Verdonk te hebben, maar over het schietincident. Over haar beleid staan genoeg topics in POL.
Slotje dan maar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat we bespreken over het schietincident.
Kogel raakt raam.
Minister krijgt andere kamer.
Klaar![]()
Ik zie ze niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef schanuleke het volgende:
[..]
jawel, maar je moet wel willen zien dat het goed is
gevalletje zinsbegoocheling of indoctrinatiequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie ze niet.
Hoe hard ik ook probeer.
Ze heeft haar werk niet op orde, er zitten zoveel gaten in haar plannen, dat is echt niet gebruikelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef kLowJow het volgende:
Waarom zou ze het eigenlijk steeds zo moeilijk hebben in de tweede kamer... al die kamervragen enzo... Zouden ze gewoon jaloers zijn?
onzinquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft haar werk niet op orde, er zitten zoveel gaten in haar plannen, dat is echt niet gebruikelijk.
Man ouwehoer niet zo dom, of moet iedereen nu maar met een strak gezicht achter één bepaald soort kil beleid aanlopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
gevalletje zinsbegoocheling of indoctrinatie
woeiiii! lekker he, zo'n drankje na een weekje publiekelijk stigmatiseren onder het mom journalist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor moord. Wie heeft geen enkel medeleven getoond met de overleden mensen van de Schipholbrand, wie gaat er met haar enge kille smoel dinsdag hypocriet bij de herdenking zitten.
Rita is een gevaarlijk kutwijf en dat is ze. En wie dat niet ziet is stekeblind. Er is niet eerder een minister die zoveel dood en verderf heeft gezaaid dan Verdonk.
Dat ze niet meteen 350 paspoorten heeft staan uitdelen wil niet zeggen dat ze geen medeleven heeft getoond. Ze heeft meerdere keren haar afschuw uitgesproken. Dat is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie heeft geen enkel medeleven getoond met de overleden mensen van de Schipholbrand, wie gaat er met haar enge kille smoel dinsdag hypocriet bij de herdenking zitten.
Is nog steeds dagelijks in het nieuws hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef drexciya het volgende:
Waarom horen we daar sowieso niets meer over?
Het is wat lastig als je nog geen idee hebt wie er achter zit, wat het motief is, hoe het zover heeft kunnen komen, bla bla bla. Als je eigenlijk nog helemaal niets weet is het lastig discussiėren over hoe het te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Vitalogy het volgende:
Wat ik zo raar vind: er gebeurt iets wat absoluut niet door de beugel en dan barst de hele discussie los. Maar ipv dat er een discussie ontstaat over wat te doen met de problematiek om het gebeuren in de toekomst te voorkomen komt er een halve zool die uit komt leggen hoe de fascist in kwestie het hele gebeuren over zichzelf heeft afgeroepen.
Het ging je toch niet om links of rechtsquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Vitalogy het volgende:
Het gaat mij echt niet om links of rechts oid, maar ik begin zo langzamerhand te denken dat de zogenaamde linkse mensen hier op Fok! regelrecht uit een gesticht komen? In wat voor een surrealistische wereld leven jullie?
Nou ik denk eerder dat de personen in kwestie makkelijk een aanleiding vinden om de vooringenomen mening te etaleren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is wat lastig als je nog geen idee hebt wie er achter zit, wat het motief is, hoe het zover heeft kunnen komen, bla bla bla. Als je eigenlijk nog helemaal niets weet is het lastig discussiėren over hoe het te voorkomen.
Ik weet nu niet of ik mij aangesproken moet voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Het ging je toch niet om links of rechts
Ik heb trouwens diezelfde gedachtes bij sommige rechtse jojo's hier.
Er zijn ook een boel mensen die jou niet mogen, wat is je punt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef SCH het volgende:
Jeetje, wat zijn er toch een boel mensen die Rita niet zo mogen.
-1 voor gevoel voor humor!1quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij wie de daders zijn. Heb je de politie al geļnformeerd?
Jezus Christus, eerst weer die typische om te kotsen SCH voorveronderstelling: Verdonk zaait haat|. En dan ligt het verdomme nog aan haar ook dat ze (of i.i.g. haar raam) beschoten wordt..quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ministers die geen haat zaaien, worden niet beschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |